Oud 02 januari 2011, 23:00   #16
Dpx
XGN Punten: 641
^.^

Dpx's avatar

Rep kracht: 0 Dpx is een voorbeeld voor iedereenDpx is een voorbeeld voor iedereenDpx is een voorbeeld voor iedereen
Ondanks dat het een leuke sport is kijk ik haast nooit, vind het wel altijd leuk als Mart Smeets er even aandacht aan besteed in één van zijn uitzendingen.
Dpx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 januari 2011, 00:26   #17
tekken16666
XGN Punten: 719
de keizer.

tekken16666's avatar

Rep kracht: 0 tekken16666 zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inva1337 Bekijk bericht
Sport1 zend alles van de NBA uit.
Tegenwoordig kijk ik bijna niet meer, af en toe een enkele wedstrijd. Ben geen fan van een bepaalde club maar de Lakers, Bulls en Timberwolves waren wel mijn favorieten.
ja maar Sport1 zit niet bij reguliere TV.
Oud 03 januari 2011, 00:39   #18
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Nee klopt maar dat is volgens mij wel de enige Nederlandse aanbieder.
We hebben hier ook Eurosport en een aantal BBC zender, volgens mij heb ik het daar ook al eens voorbij zien komen.
Maar jullie zitten waarschijnlijk allemaal op de kabel dus ik heb geen idee hoe het aanbod daar is.

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 januari 2011, 00:41   #19
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tekken16666 Bekijk bericht
ik heb nog nooit van me leven een basketball wedstrijd op tv gezien.
de NBA heeft hier gewoon vrijwel geen fame.
Ja en daar snap ik geen reet van.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 januari 2011, 01:30   #20
tekken16666
de keizer.

tekken16666's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zzzzzmura Bekijk bericht
Ja en daar snap ik geen reet van.
NBA is niet bekend zo beter?
Oud 03 januari 2011, 01:31   #21
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Zzzzzmura bedoelt dat hij niet snapt waarom NBA hier in Nederland geen fame heeft, lol. Het was geen aanval op jou, tekken.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 januari 2011, 01:47   #22
inva1337
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Dit is geen basketbal land net zoals Amerika geen voetballand is.
Is niks raars aan, elk land heeft zijn eigen sporten waar ze meer aandacht aan geven dan andere landen.
Ik weet ook niet hoe het in NL gesteld is met de basketbal competities maar volgens mij stellen we internationaal ook niks voor. Als je internationaal gaat presteren met een sport krijg je meestal pas aandacht.

Oud 03 januari 2011, 09:37   #23
Suren
XGN Punten: 1095
Forum-Koning

Suren's avatar

Rep kracht: 11 Suren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaan
Stuur een bericht via MSN naar Suren
NL stelt internationaal inderdaad ook bijna niks voor. Wij hebben alleen Dan Gadzuric, die Servisch is maar in Nederland is geboren, en Francisco Elson, die Surinaams is. Elson is trouwens bij mijn basketbalclub opgegroeid. En ze zuigen allebei trouwens in vergelijking met de anderen in de NBA
Suren is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 januari 2011, 10:09   #24
zzzzzmura
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inva1337 Bekijk bericht
Dit is geen basketbal land net zoals Amerika geen voetballand is.
Is niks raars aan, elk land heeft zijn eigen sporten waar ze meer aandacht aan geven dan andere landen.
Ik weet ook niet hoe het in NL gesteld is met de basketbal competities maar volgens mij stellen we internationaal ook niks voor. Als je internationaal gaat presteren met een sport krijg je meestal pas aandacht.

Nederlandse wielrenners stellen verhoudingsgewijs ook niet veel voor en de Formule 1 word ook dik bekeken ook al zijn er geen Nederlanders actief. (Komenende seizoen Guido van de Garde???)

Onbekend maakt onbemind dat is het probleem.

@Suren Gadzuric is gewoon in Nederland geboren dus Nederlander,hij en Elson zijn zg. Benchwarmers/Roleplayers hun stats zijn laag aangezien ze per wedstrijd maar een paar minuten speeltijd krijgen.

http://www.nba.com/playerfile/dan_gadzuric/index.html

http://www.nba.com/playerfile/franci...son/index.html

Luctor et Ejaculator
Oud 03 januari 2011, 12:05   #25
inva1337
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zzzzzmura Bekijk bericht
Nederlandse wielrenners stellen verhoudingsgewijs ook niet veel voor en de Formule 1 word ook dik bekeken ook al zijn er geen Nederlanders actief. (Komenende seizoen Guido van de Garde???)

Onbekend maakt onbemind dat is het probleem.

@Suren Gadzuric is gewoon in Nederland geboren dus Nederlander,hij en Elson zijn zg. Benchwarmers/Roleplayers hun stats zijn laag aangezien ze per wedstrijd maar een paar minuten speeltijd krijgen.

http://www.nba.com/playerfile/dan_gadzuric/index.html

http://www.nba.com/playerfile/franci...son/index.html
De formule 1 en tour de france zijn natuurlijk wel internationale competities terwijl de NBA een nationale competitie is, misschien dat dat nog meespeelt. Komt nog bij dat autoracen een soort van jongensdroom is dus dat trekt altijd wat sneller dan basketbal . Hoe wielrennen verder zo populair is geworden weet ik niet, ik vind er zelf weinig aan als ik eerlijk ben.

Maar zolang tv maatschappijen niet zeker weten of het wel bekeken gaat worden zullen ze zich er niet aan wagen in Nederland. De MotoGP rechten hebben ze ook al niet meer omdat het niet genoeg bekeken werd. De NBA uitzendrechten zullen ook niet goedkoop zijn dus dan moeten ze toch redelijk wat kijkers trekken voor het lucratief is..

Oud 03 januari 2011, 16:53   #26
inva1337
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Aan het zappen omdat er geen reet op is en toen kwam ik lang Sport1.
Pacers tegen de Knicks live, eigenlijk blijven hangen door dit topic

Oud 03 januari 2011, 17:11   #27
tekken16666
de keizer.

tekken16666's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DominusNL Bekijk bericht
Zzzzzmura bedoelt dat hij niet snapt waarom NBA hier in Nederland geen fame heeft, lol. Het was geen aanval op jou, tekken.
Ik moet daar eens aan gaan werken dan.
Oud 03 januari 2011, 18:13   #28
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Ik vind het wel een leuke sport om te doen, jammergenoeg is het niet veel op de Nederlandse tv. Wat mij betreft kunnen ze wel wat amusementprogramma's schrappen en er wat sport op laten zien!
Helaas heb ik al te weinig tijd, dus of ik er dan ook echt veel na ga kijken...

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 januari 2011, 20:18   #29
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Ik heb na een kleine research gezien dat er 4 Turkse basketballers zijn in de NBA en nu vraag ik me af hoe the f*ck zij daar zijn geraakt?
Oud 03 januari 2011, 20:30   #30
zzzzzmura
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BERII66 Bekijk bericht
Ik heb na een kleine research gezien dat er 4 Turkse basketballers zijn in de NBA en nu vraag ik me af hoe the f*ck zij daar zijn geraakt?
Volgens mij zitten er een paar goede schutters tussen Hedo Turkoglu is wel een van de bekendere.,weet dat hij voor de Kings speelde maar weet niet waar hij momenteel speelt.

Luctor et Ejaculator
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten