|
|
#18 |
|
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 22
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nee klopt maar dat is volgens mij wel de enige Nederlandse aanbieder.
We hebben hier ook Eurosport en een aantal BBC zender, volgens mij heb ik het daar ook al eens voorbij zien komen. Maar jullie zitten waarschijnlijk allemaal op de kabel dus ik heb geen idee hoe het aanbod daar is. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Extreem Forum Gebruiker
Dit is geen basketbal land net zoals Amerika geen voetballand is.
Is niks raars aan, elk land heeft zijn eigen sporten waar ze meer aandacht aan geven dan andere landen. Ik weet ook niet hoe het in NL gesteld is met de basketbal competities maar volgens mij stellen we internationaal ook niks voor. Als je internationaal gaat presteren met een sport krijg je meestal pas aandacht. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
XGN Punten: 1095
Forum-Koning
|
NL stelt internationaal inderdaad ook bijna niks voor. Wij hebben alleen Dan Gadzuric, die Servisch is maar in Nederland is geboren, en Francisco Elson, die Surinaams is. Elson is trouwens bij mijn basketbalclub opgegroeid. En ze zuigen allebei trouwens in vergelijking met de anderen in de NBA
![]() |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Nederlandse wielrenners stellen verhoudingsgewijs ook niet veel voor en de Formule 1 word ook dik bekeken ook al zijn er geen Nederlanders actief. (Komenende seizoen Guido van de Garde???) Onbekend maakt onbemind dat is het probleem. @Suren Gadzuric is gewoon in Nederland geboren dus Nederlander,hij en Elson zijn zg. Benchwarmers/Roleplayers hun stats zijn laag aangezien ze per wedstrijd maar een paar minuten speeltijd krijgen. http://www.nba.com/playerfile/dan_gadzuric/index.html http://www.nba.com/playerfile/franci...son/index.html |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Extreem Forum Gebruiker
Citaat:
. Hoe wielrennen verder zo populair is geworden weet ik niet, ik vind er zelf weinig aan als ik eerlijk ben.Maar zolang tv maatschappijen niet zeker weten of het wel bekeken gaat worden zullen ze zich er niet aan wagen in Nederland. De MotoGP rechten hebben ze ook al niet meer omdat het niet genoeg bekeken werd. De NBA uitzendrechten zullen ook niet goedkoop zijn dus dan moeten ze toch redelijk wat kijkers trekken voor het lucratief is.. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik vind het wel een leuke sport om te doen, jammergenoeg is het niet veel op de Nederlandse tv. Wat mij betreft kunnen ze wel wat amusementprogramma's schrappen en er wat sport op laten zien!
Helaas heb ik al te weinig tijd, dus of ik er dan ook echt veel na ga kijken... ![]() |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:53. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave