|
|
#1 |
|
XGN Punten: 2229
the xD guy
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het NBA Topic
Ik dacht aan deze topic omdat ik nog een paar dagen terug een NBA game zag. Weet niet meer tussen wie het ging maar ik moet eerlijk zijn dat het enorm spannend was! Nu wil ik graag wat meer weten over de NBA. Over basketbal weet ik genoeg. Kun je me vertellen (als je de NBA volgt) welke team je het beste vind en waarom? Om welke kwaliteiten? Ik wil dat dit stuk hier gewoon ons basket hokje word
![]() btw mocht er al een soortgelijke topic zijn mag deze verwijdert worden. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 1095
Forum-Koning
|
Ik
Ben dinsdag nog in Miami naar de Heat tegen de Knicks geweest, geweldig om mijn LeBron te zien. Er is trouwens al een topic waarin je over de NBA kan praten, klik hier --> http://www.xgn.nl/forum/het-grote-sp...l-t4068p3.html |
|
|
|
|
|
#13 |
|
XGN Punten: 2229
the xD guy
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik sluit me volledig aan bij Ubiytsa aangezien ik het ongelooflijk interessant vind maar er gewoonweg veel te weinig van weet
En het is ook veel te weinig op tv. Ik had wel de game proberen te kijken tussen Lakers en Miami maar dat lukte me gewoon niet vond ik wel jammer.Zzzzzmura & Suren, hoe kijken jullie de games? Alleen via YouTube of ook via de tv? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 22
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sport1 zend alles van de NBA uit.
Tegenwoordig kijk ik bijna niet meer, af en toe een enkele wedstrijd. Ben geen fan van een bepaalde club maar de Lakers, Bulls en Timberwolves waren wel mijn favorieten. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:53. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ben dinsdag nog in Miami naar de Heat tegen de Knicks geweest, geweldig om mijn LeBron te zien. Er is trouwens al een topic waarin je over de NBA kan praten, klik hier --> 

Het is te weinig op 'onze' tv.
Lineaire weergave