Oud 29 december 2010, 03:46   #1
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Het NBA Topic

Ik dacht aan deze topic omdat ik nog een paar dagen terug een NBA game zag. Weet niet meer tussen wie het ging maar ik moet eerlijk zijn dat het enorm spannend was! Nu wil ik graag wat meer weten over de NBA. Over basketbal weet ik genoeg. Kun je me vertellen (als je de NBA volgt) welke team je het beste vind en waarom? Om welke kwaliteiten? Ik wil dat dit stuk hier gewoon ons basket hokje word

btw mocht er al een soortgelijke topic zijn mag deze verwijdert worden.
Oud 02 januari 2011, 10:00   #2
Suren
XGN Punten: 1095
Forum-Koning

Suren's avatar

Rep kracht: 11 Suren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaan
Stuur een bericht via MSN naar Suren
Ik Ben dinsdag nog in Miami naar de Heat tegen de Knicks geweest, geweldig om mijn LeBron te zien. Er is trouwens al een topic waarin je over de NBA kan praten, klik hier --> http://www.xgn.nl/forum/het-grote-sp...l-t4068p3.html
Suren is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 januari 2011, 10:40   #3
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Mijn LeBron

Maar je foto's waren vet Suren,.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 januari 2011, 16:54   #4
tekken16666
XGN Punten: 719
de keizer.

tekken16666's avatar

Rep kracht: 0 tekken16666 zal snel beroemd worden
Wat is de NBA?
Oud 02 januari 2011, 17:26   #5
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Ik heb al een paar keer geprobeerd hier om de Nba en andere Amerikaanse sporten onder de aandacht te brengen maar zonder succes.

Volgens mij zijn Suren en ik de enige die de Nba echt intressant vinden.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 januari 2011, 17:32   #6
Suren
Forum-Koning

Suren's avatar

Rep kracht: 11 Suren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaan
Inderdaad. De NBA is de National Basketball Association, Tekken. De officiële basketbalcompetitie van de VS.
Oud 02 januari 2011, 17:48   #7
tekken16666
de keizer.

tekken16666's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suren-6 Bekijk bericht
Inderdaad. De NBA is de National Basketball Association, Tekken. De officiële basketbalcompetitie van de VS.
Tja ik kijk alleen maar (soms) voetbal.
maar toch nu ik het weet ga ik het misschien wel volgen.
Oud 02 januari 2011, 18:07   #8
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Ik vind Basketball sowieso dynamischer dan voetbal en spectaculairder ook.

Hier een oud filmpje van Shawn Kemp dat vond ik echt een beest,jammer dat hij zo afgegleden is naar Drugs.

http://www.youtube.com/watch?v=LdwZHKxWzG8
.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 januari 2011, 18:45   #9
Suren
Forum-Koning

Suren's avatar

Voor actuele filmpjes moet je je abonneren op het kanaal van NBA op YouTube, na elke speeldag komen de beste acties + highlights + top 5 / top 10. Altijd leuk om te zien.
Oud 02 januari 2011, 19:38   #10
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Ik vind de NBA heel interessant, maar ik weet er gewoon niet zoveel van Het is te weinig op 'onze' tv.
Oud 02 januari 2011, 19:51   #11
Suren
Forum-Koning

Suren's avatar

Vind ik ook, ik had een tijdje Sport 1 en toen keek ik het wel soms. In Amerika kijken ze trouwens ook helemaal geen voetbal, het is er ook bijna niet op tv.
Oud 02 januari 2011, 20:06   #12
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Behalve bij het WK zeker, nadat VS had gewonnen van Engeland.
Oud 02 januari 2011, 22:14   #13
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Ik sluit me volledig aan bij Ubiytsa aangezien ik het ongelooflijk interessant vind maar er gewoonweg veel te weinig van weet En het is ook veel te weinig op tv. Ik had wel de game proberen te kijken tussen Lakers en Miami maar dat lukte me gewoon niet vond ik wel jammer.
Zzzzzmura & Suren, hoe kijken jullie de games? Alleen via YouTube of ook via de tv?
Oud 02 januari 2011, 22:46   #14
tekken16666
de keizer.

tekken16666's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Ik vind de NBA heel interessant, maar ik weet er gewoon niet zoveel van Het is te weinig op 'onze' tv.
ik heb nog nooit van me leven een basketball wedstrijd op tv gezien.
de NBA heeft hier gewoon vrijwel geen fame.
Oud 02 januari 2011, 22:57   #15
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Sport1 zend alles van de NBA uit.
Tegenwoordig kijk ik bijna niet meer, af en toe een enkele wedstrijd. Ben geen fan van een bepaalde club maar de Lakers, Bulls en Timberwolves waren wel mijn favorieten.

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten