Oud 01 december 2011, 15:08   #1
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Het grote x360 MW3 toernooi

Na een idee van het geniale en geweldige forumlid CrossFire_NL bleek er wel animo te zijn voor een soort van toernooi op CoD:MW3. Aangezien er meer (noob) PS3 spelers zijn dan op de 360 lijkt het me een goed idee om eens te kijken hoeveel mensen hier op zijn minst een heel klein beetje actief aan mee zouden willen doen.

Ik zat zelf te denken aan groepjes van twee en als er genoeg mensen zijn 3. Vijf groepjes van twee die allemaal een keer tegen elkaar spelen waarna er een winnaar ontstaat. Elke wedstrijd bestaat uit drie rondes, wie er het eerste twee wint, wint. Domination, S&D, HQ, Kill Confirmed en TDM. Objectieve modes alleen op de kleinere maps, waar er genoeg van zijn..

Meningen? Kut idee? Alles moet anders? Laat maar horen.

Mensen die hier wel aan mee willen doen:
Berii66
oO B T B 8 Oo
ChrisVuye
ChaosLTK
Dutch Carnag3
butcherboyz NL
DikkeWretcher
SPPGx Woods
SPPGx Yankee 4
Johanneslol (?)

schrijf je naam vooral niet op als je nooit meer iets van je laat horen als het schema eenmaal is gemaakt. Dit gaat sowieso toch gebeuren dus maar bij voorbaat al: krijg de tering.

Lekker gejat Iemand of niemand?
Oud 01 december 2011, 16:30   #2
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BERII66 Bekijk bericht
Na een idee van het geniale en geweldige forumlid CrossFire_NL bleek er wel animo te zijn voor een soort van toernooi op CoD:MW3. Aangezien er meer PS3 spelers zijn dan op de 360 lijkt het me een goed idee om eens te kijken hoeveel mensen hier op zijn minst een heel klein beetje actief aan mee zouden willen doen.

Ik zat zelf te denken aan groepjes van twee en als er genoeg mensen zijn 3. Vijf groepjes van twee die allemaal een keer tegen elkaar spelen waarna er een winnaar ontstaat. Elke wedstrijd bestaat uit drie rondes, wie er het eerste twee wint, wint. Domination, S&D, HQ, Kill Confirmed en TDM. Objectieve modes alleen op de kleinere maps, waar er genoeg van zijn..

Meningen? Kut idee? Alles moet anders? Laat maar horen.

Mensen die hier wel aan mee willen doen:

schrijf je naam vooral niet op als je nooit meer iets van je laat horen als het schema eenmaal is gemaakt. Dit gaat sowieso toch gebeuren dus maar bij voorbaat al: krijg de tering.

Lekker gejat Iemand of niemand?
lol je had op zijn minst de tekst kunnen aanpassen.
Ik wil trouwens wel meedoen, maar ik moet eerst mijn xbox laten checken, volgensmij is iets mis met de netwerkadaptar.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 december 2011, 20:46   #3
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Haha ja nu je het zegt
Oud 01 december 2011, 21:21   #4
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
Aangezien er meer(noob) PS3 spelers
Oud 01 december 2011, 21:30   #5
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Gelukkig zijn er geen PS3-gamers die even een kijkje op het (noob) Xbox360-forum komen nemen.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 december 2011, 21:44   #6
Christian Vuye
XGN Punten: 368
Stamgast

Christian Vuye's avatar

Rep kracht: 0 Christian Vuye moet hopen dat hij zijn leven betert
Ik wil wel meedoen!
Christian Vuye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 december 2011, 22:29   #7
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DominusNL Bekijk bericht
Gelukkig zijn er geen PS3-gamers die even een kijkje op het (noob) Xbox360-forum komen nemen.
Wegwezen jij!

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 december 2011, 00:28   #8
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
PS3 ftw!
Oud 02 december 2011, 08:13   #9
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
Ik wil wel meedoen...ik haal m zaterdag middag
Gamertag: Chaos LTK
Oud 02 december 2011, 18:20   #10
Christian Vuye
Stamgast

Christian Vuye's avatar

Wanneer gaan we met dit toernooi van start?
Oud 02 december 2011, 18:35   #11
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

We zijn maar met 4 en dan kun je niet echt een toernooi noemen... We kunnen nog altijd samen online gamen indien dit niet werkt.
Oud 03 december 2011, 00:01   #12
Christian Vuye
Stamgast

Christian Vuye's avatar

Bij deze dan een oproep aan iedereen met MW3 en Xbox Live om dit toernooi te joinen!
Oud 03 december 2011, 09:38   #13
ID a n ii e Lz
XGN Punten: 2490
CustomDutch

ID a n ii e Lz's avatar

Rep kracht: 8 ID a n ii e Lz is op de goede weg
Ik doe ook wel mee
Gamertag; Dutch Carnag3
Oud 03 december 2011, 14:58   #14
Christian Vuye
Stamgast

Christian Vuye's avatar

We zijn al met vijf, nog een paar mensen en we kunnen beginnen!
Oud 03 december 2011, 16:55   #15
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Ik kan meedoen.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten