Oud 30 november 2011, 00:52   #1
CrossFire_NL
XGN Punten: 2274
Roermond's most respected

Rep kracht: 28 CrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uit
Het Grote PS3 MW3 toernooi

Na een idee van het geniale en geweldige forumlid CrossFire_NL bleek er wel animo te zijn voor een soort van toernooi op CoD:MW3. Aangezien er meer PS3 spelers zijn dan op de 360 lijkt het me een goed idee om eens te kijken hoeveel mensen hier op zijn minst een heel klein beetje actief aan mee zouden willen doen.

Ik zat zelf te denken aan groepjes van twee en als er genoeg mensen zijn 3. Vijf groepjes van twee die allemaal een keer tegen elkaar spelen waarna er een winnaar ontstaat. Elke wedstrijd bestaat uit drie rondes, wie er het eerste twee wint, wint. Domination, S&D, HQ, Kill Confirmed en TDM. Objectieve modes alleen op de kleinere maps, waar er genoeg van zijn..

Meningen? Kut idee? Alles moet anders? Laat maar horen.

Mensen die hier wel aan mee willen doen en bereid zijn om het NAT type naar open te veranderen:
CrossFire_NL
HaVoC_MisterX
Ubiytsa_
Mustii_66
Son of a XGN gun
The Jorrh

schrijf je naam vooral niet op als je nooit meer iets van je laat horen als het schema eenmaal is gemaakt. Dit gaat sowieso toch gebeuren dus maar bij voorbaat al: krijg de tering.
CrossFire_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2011, 08:02   #2
MrGreen95
XGN Punten: 581
Black ops

MrGreen95's avatar

Rep kracht: 0 MrGreen95 is van onbekende status
Oke goed idee, schrijf: HaVoC_MisterX maar op.
We kunnen ook, naast jou geniale idee, ffa doen.
MrGreen95 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2011, 08:21   #3
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Ik ga niks met mijn NAT-type doen, maar mocht het wel werken, dan doe ik mee.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2011, 12:22   #4
CrossFire_NL

Rep kracht: 28 CrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uit
Oké dan Jeffrey!

FFA vind ik ook prima.
Oud 30 november 2011, 12:42   #5
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Ik zou wel mee willen doen maar m'n examens komen eraan. Hangt er van af wanneer dit zal plaatsvinden.
En hoe worden de groepen gemaakt dan?
Oud 30 november 2011, 13:39   #6
CrossFire_NL

Random groepjes lijkt mij het beste?

Bijvoorbeeld via dit: http://www.random.org/lists
Iedereen krijgt een nummer, dat randomize je met die site, dan horen de spelers die daarna nummer 1/2 hebben gekregen bij elkaar enz.

Is vast een makkelijkere manier maar dit is wel eerlijk.
Eerst nog maar eens tien mensen krijgen die mee willen doen
Oud 30 november 2011, 23:08   #7
MrGreen95
XGN Punten: 581
Black ops

MrGreen95's avatar

Rep kracht: 0 MrGreen95 is van onbekende status
Misschien moet dit even op deze site gepromoot worden?
MrGreen95 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 december 2011, 00:30   #8
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Cross, als je will scrimmen, zijn groepjes van 2 te klein. Bij een tornooi moet je een spawn-delay zetten en vaak zal het voorkomen dat een volledige groep op hetzelfde moment wordt gekilld waardoor spawn-trappen, of the flag capturen of een domi-punt pakken heel makkelijk wordt.

Consider making groups of 3?
Oud 01 december 2011, 07:33   #9
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrGreen95 Bekijk bericht
Zal nooit gebeuren. Grappig aangezien XGN zelf niets organiseert :')
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 december 2011, 07:35   #10
son of a xgn gun
XGN Punten: 746
Junior Member

son of a xgn gun's avatar

Rep kracht: 0 son of a xgn gun is op de goede weg
ik wil wel mee doen maar ik zit ook met de examens waneer willen jullie dit doen
son of a xgn gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 december 2011, 07:45   #11
TheJorrH
XGN Punten: 659
Member

TheJorrH's avatar

Rep kracht: 0 TheJorrH is op de goede weg
Im in! Wanneer?
TheJorrH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 december 2011, 10:49   #12
CrossFire_NL

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrGreen95 Bekijk bericht
Dat zou mooi zijn ja.. Zoals Ubiytsa al zegt lijkt het me sterk dat ze dat gaan doen maar ik zal het vragen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musti Bekijk bericht
Cross, als je will scrimmen, zijn groepjes van 2 te klein. Bij een tornooi moet je een spawn-delay zetten en vaak zal het voorkomen dat een volledige groep op hetzelfde moment wordt gekilld waardoor spawn-trappen, of the flag capturen of een domi-punt pakken heel makkelijk wordt.

Consider making groups of 3?
Ben ik het helemaal mee eens, maar ik weet nog steeds niet of er uberhaupt wel 10 mensen zijn die echt mee willen doen, maar hoe meer hoe beter natuurlijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door son of a xgn gun Bekijk bericht
ik wil wel mee doen maar ik zit ook met de examens waneer willen jullie dit doen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheJorrH Bekijk bericht
Im in! Wanneer?
Dat is moeilijk te zeggen, zodra er genoeg mensen zijn die mee willen doen eigenlijk. Wanneer zijn de examens dan?
Oud 01 december 2011, 11:35   #13
MisterMP1996
XGN Punten: 1106
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 7 MisterMP1996 is op de goede weg
Ik kan nooit sessies maken dus dat gaat met mij niet lukken. Helaas. Maar wel leuk idee.
MisterMP1996 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 december 2011, 13:14   #14
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CrossFire_NL Bekijk bericht
Dat zou mooi zijn ja.. Zoals Ubiytsa al zegt lijkt het me sterk dat ze dat gaan doen maar ik zal het vragen.

Ben ik het helemaal mee eens, maar ik weet nog steeds niet of er uberhaupt wel 10 mensen zijn die echt mee willen doen, maar hoe meer hoe beter natuurlijk.

Dat is moeilijk te zeggen, zodra er genoeg mensen zijn die mee willen doen eigenlijk. Wanneer zijn de examens dan?
Als we het na de examens organiseren, kan ik zelf nog minstens 3 of 4 man van mijn straat regelen. Ervoor zou ook gaan, maar dan kan ik niet meedoen. Nu zit ik in m'n blokperiode en t.e.m. de 25e kan ik niet spelen. Af en toe zal ik 's avonds wel eens een potje spelen, maar dat alleen om wat tijd te verdrijven na het leren.

Of willen jullie het enkel tussen de XGN-leden houden?

En XGN zal dit echt niet gaan promoten hoor, misschien dat ze het even op de vrijdagavondshow gaan zeggen, meer niet denk ik.
Oud 01 december 2011, 13:18   #15
Thief
XGN Punten: 242
Editor

Rep kracht: 0 Thief zal snel beroemd worden
Jammer, ik heb de game niet in mijn bezit. Anders had ik graag meegedaan. Trouwens; bij 'aanbevolen' op de FP staat een duidelijke link naar dit topic .
Thief is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten