|
|
#1 |
|
XGN Punten: 2274
Roermond's most respected
Rep kracht: 28
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het Grote PS3 MW3 toernooi
Na een idee van het geniale en geweldige forumlid CrossFire_NL bleek er wel animo te zijn voor een soort van toernooi op CoD:MW3. Aangezien er meer PS3 spelers zijn dan op de 360 lijkt het me een goed idee om eens te kijken hoeveel mensen hier op zijn minst een heel klein beetje actief aan mee zouden willen doen.
Ik zat zelf te denken aan groepjes van twee en als er genoeg mensen zijn 3. Vijf groepjes van twee die allemaal een keer tegen elkaar spelen waarna er een winnaar ontstaat. Elke wedstrijd bestaat uit drie rondes, wie er het eerste twee wint, wint. Domination, S&D, HQ, Kill Confirmed en TDM. Objectieve modes alleen op de kleinere maps, waar er genoeg van zijn.. Meningen? Kut idee? Alles moet anders? Laat maar horen. Mensen die hier wel aan mee willen doen en bereid zijn om het NAT type naar open te veranderen: CrossFire_NL HaVoC_MisterX Ubiytsa_ Mustii_66 Son of a XGN gun The Jorrh schrijf je naam vooral niet op als je nooit meer iets van je laat horen als het schema eenmaal is gemaakt. Dit gaat sowieso toch gebeuren dus maar bij voorbaat al: krijg de tering. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Random groepjes lijkt mij het beste?
Bijvoorbeeld via dit: http://www.random.org/lists Iedereen krijgt een nummer, dat randomize je met die site, dan horen de spelers die daarna nummer 1/2 hebben gekregen bij elkaar enz. Is vast een makkelijkere manier maar dit is wel eerlijk. Eerst nog maar eens tien mensen krijgen die mee willen doen |
|
|
|
|
|
#8 |
|
XGN Punten: 2094
Forum-Koning
Rep kracht: 15
![]() ![]() |
Cross, als je will scrimmen, zijn groepjes van 2 te klein. Bij een tornooi moet je een spawn-delay zetten en vaak zal het voorkomen dat een volledige groep op hetzelfde moment wordt gekilld waardoor spawn-trappen, of the flag capturen of een domi-punt pakken heel makkelijk wordt.
Consider making groups of 3? |
|
|
|
|
|
#12 | |||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
XGN Punten: 2094
Forum-Koning
Rep kracht: 15
![]() ![]() |
Citaat:
Of willen jullie het enkel tussen de XGN-leden houden? En XGN zal dit echt niet gaan promoten hoor, misschien dat ze het even op de vrijdagavondshow gaan zeggen, meer niet denk ik. |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave