|
|
#32 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Even een kleine jeej.
Heb eindelijk 2 games op 100% Het zijn dan wel beide arcade titels dus voor maar 200 gs. En dan is een ervan ook nog Harms Way. Hoe Easy wil je het hebben ![]() Maarja de andere heeft wel heel wat tijd gekost, al was hij ook niet moeilijk: Battlefield 1943 Bij Kinect Adventures zit ik nog altijd maar 1 achievement van de 1000 g verwijderd, maar het lukt me maar niet om die te halen. Snap niet of ik nu elk level met 2 personen helemaal moet spelen en of dat ook online kan. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
XGN Punten: 2942
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 6
![]() |
Ik heb geen Xbox,maar me vriend wel,en met hem speelde ik altijd heel veel Fifa 11...met zo'n game letten we er natuurlijk niet op hoeveel achievements je haalt,maar uiteindelijk zagen we ook dat we er nog maar een paar moesten,dus dat hebben we toen gedaan : alle achievements gehaald
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
XGN Punten: 28
Editor
Rep kracht: 0
![]() |
De games waarbij ik alle cheevo's heb gehaald zijn:
- Fallout 3 - The Elder Scrolls IV: Oblivion - Bioshock - Monday Night Combat - Deathspank (de eerste) - BioShock - Just Cause (de eerste) - Terminator: Salvation - King Kong Heb al over de 1000 punten gehaald met Halo 3 en Borderlands, maar heb daar nog niet alle punten van gehaald ![]() |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave