Oud 08 februari 2011, 18:37   #1
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Het 1000 GS topic

In navolging van het "jou platinum trophies topic"

hier het 1000 GS topic.
Welke games heb jij de orginele 1000 gs voor??

OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 februari 2011, 18:57   #2
IDWGROEP
XGN Punten: 2739
Forum-Verslaafd

IDWGROEP's avatar

Rep kracht: 11 IDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uit
Heb dan wel geen Xbox meer maar heb wel een aantal games die ik op 1000 GS heb staan.

1 King Kong
2 Open Season
3 Fuzion Frenzy 2
4 Cabela's Safari
5 Dirt
6 Harry Potter OOTP
7 Just Cause
8 CSI-Hard Evidence
9 Viva Piñata
10 Avatar: TLA: TBE
11 Gears of War
12 TMNT

en had nog heel veel games die zeer dicht bij de 1000 GS zitten.
IDWGROEP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 februari 2011, 19:09   #3
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Cod4, mw2, cod3,en oblivion
Oud 08 februari 2011, 20:07   #4
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Ik volg 1000% GeenStijl.

Maar even zonder dollen. Enige waar ik nu 1000/1000 mee heb is Amped 3, maar toen was ik er niet echt mee bezig.
Nu ik een Kinect heb wil ik sowieso voor Dance Central en Kinect Sports 1000/1000 halen.

prik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 februari 2011, 21:50   #5
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Halo: Reach, verder heb ik van NIETS de volledige 100%.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 februari 2011, 22:22   #6
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Volgensmij heb ik geen enkele game 100%, nog eens nakijken.
Maar anders komt daar nog wel verandering in.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 08 februari 2011, 22:23   #7
AssassinsCreedII
XGN Punten: 1410
Master Assassin

AssassinsCreedII's avatar

Rep kracht: 0 AssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereenAssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereenAssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereenAssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereen
ac1,ac2,Pirates of the Caribbean ()

maar dat was op mijn oude xbox, die heeft nu RROD, op m'n slim nog nergens de 1000G voor behaald. Maar ac2 zit alweer bijna op de 1000.
AssassinsCreedII is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 februari 2011, 22:26   #8
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
:
ac1,ac2,Pirates of the Caribbean ()

maar dat was op mijn oude xbox, die heeft nu RROD, op m'n slim nog nergens de 1000G voor behaald. Maar ac2 zit alweer bijna op de 1000.
, maar dat is toch ook gewoon aan je gamertag gelinkt.

Oud 10 februari 2011, 17:16   #9
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
De games die ik 100% volledig heb uitgespeeld zijn :

Fallout 3
EN
Bioshock
Oud 10 februari 2011, 17:27   #10
AssassinsCreedII
XGN Punten: 1410
Master Assassin

AssassinsCreedII's avatar

Rep kracht: 0 AssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereenAssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereenAssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereenAssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereen
:
, maar dat is toch ook gewoon aan je gamertag gelinkt.
Nee, had toen nog geen XBL dus kon hem niet overzetten, daarna had ik op xbox.nl wel een online acc aangemaakt en toen kon ik mijn e-mail niet meer linken met mijn oudere acc. dus heb ik maar die nieuwe gehouden. Ook vind ik het niet zo heel erg omdat ik op die andere acc ik niet heel veel had en mezelf nu al bijna weer heb ingehaald (niet dat het mij om de gs gaat xd)
AssassinsCreedII is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2011, 19:18   #11
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
- Cod 2

- Blazing Angels

- Nba 2K6

- Fifa 2006 Rtfwc

- Fifa world cup 2006

- Nba Live 07

- Nba street homecourt

- Ea Fight Night 3.

- Nhl 07

Heb deze eigenlijk allemaal gehaald omdat ze vrij simpel te halen waren. Ik vind achievements halen leuk maar ga er niet ultra veel tijd in steken om 1000Gs te halen.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2011, 08:24   #12
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Ik heb eens bij mezelf gekeken en mijn hoogste is 890 van de 1000, dat haal ik dus bij lange na niet
Overigens heb ik halo 3 wel over de 1000 (1335 om precies te zijn), maar aangezien die niet tot 1000 gaat maar tot 1750 telt dat denk ik niet he

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2011, 19:34   #13
Joeri
XGN Punten: 1071
Editor

Joeri's avatar

Rep kracht: 9 Joeri is een voorbeeld voor iedereenJoeri is een voorbeeld voor iedereenJoeri is een voorbeeld voor iedereen
Ik verzamel slechts zelden achievements, enkel bij games die ik ongelooflijk goed vindt. Dit is mijn lijstje:

- Halo 3 (zonder uitbreidingen)
- Call of Duty 2
- Oblivion
- King Kong
Joeri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 maart 2011, 18:45   #14
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
:
Ik verzamel slechts zelden achievements, enkel bij games die ik ongelooflijk goed vindt. Dit is mijn lijstje:

- Halo 3 (zonder uitbreidingen)
- Call of Duty 2
- Oblivion
- King Kong
Oblivion heb je toch nog wel aardig wat moeite voor moeten doen

Zelf nog ff black ops op 1000 gs gehaald..En de 150 gs voor First strike map pack.
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 maart 2011, 21:47   #15
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Ik kom al in de buurt met........ Kinect adventures

Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten