|
|
#1 |
|
XGN Punten: 3
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
[HELP] Zune installeren
Hai,
Ik wil mijn laptop linken met mijn xbox360 linken met de zune software. Ik heb het al geïnstalleerd op mijn laptop en me aangemeld. Alleen weet ik niet hoe ik het moet downloaden op mijn xbox360 zodat ik het apparaat kan koppelen. Als ik op het zune software op me laptop ga en vervolgens naar instellingen --> software --> xbox 360, dan is de gedeelte media wel terug te vinden op me xbox360. Maar als ik naar instellingen --> apparaat --> synchronisatieopties, dan krijg ik een melden met "Maak verbinding met het apparaat als je deze instelling wilt weergeven". Ik denk dat dit komt omdat ik zune nog niet heb geïnstalleerd op me xbox360. Deze stap heb ik dus niet kunnen uitvoeren: http://www.zune.net/nl-NL/support/zu...deosources.htm Omdat ik deze stap "Download bevestigen" niet tegen kom. Kan iemand mij hiermee helpen? Bedankt! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 3
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
Maar dat is mijn probleem juist. Ik weet niet hoe ik het moet downloaden op me xbox360. Want volgens de handleiding van zune moet je de download bevestigen, maar het is me niet gevraagd. En kan nergens vinden waar je het via je xbox360 moet downloaden
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Citaat:
Ik zou niet weten wat hij daar anders mee kan bedoelen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Volgens mij heb je zune nooit zelf kunnen downloaden, in de zin van dat je hem zo bij de marketplace kan opzoeken. Volgens mij is die gewoon een keer met een xbox update meegekomen, dan klik ik altijd op ja. En toen had ik 'm opeens.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 8
![]() ![]() |
Als ik muziek naar mijn Xbox wil streamen gebruik ik helemaal geen Zune. Je kunt met je Xbox muziek afspelen vanaf de Xbox Guide.
Volg deze tutorial en het is binnen 5 minuten gepiept: http://windows.microsoft.com/en-US/w...11/stream-xbox |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| zune |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave