Oud 09 november 2011, 15:10   #1
Gayatri C. Tetar
XGN Punten: 3
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 Gayatri C. Tetar is op de goede weg
[HELP] Zune installeren

Hai,
Ik wil mijn laptop linken met mijn xbox360 linken met de zune software. Ik heb het al geïnstalleerd op mijn laptop en me aangemeld. Alleen weet ik niet hoe ik het moet downloaden op mijn xbox360 zodat ik het apparaat kan koppelen. Als ik op het zune software op me laptop ga en vervolgens naar instellingen --> software --> xbox 360, dan is de gedeelte media wel terug te vinden op me xbox360. Maar als ik naar instellingen --> apparaat --> synchronisatieopties, dan krijg ik een melden met "Maak verbinding met het apparaat als je deze instelling wilt weergeven". Ik denk dat dit komt omdat ik zune nog niet heb geïnstalleerd op me xbox360.
Deze stap heb ik dus niet kunnen uitvoeren: http://www.zune.net/nl-NL/support/zu...deosources.htm
Omdat ik deze stap "Download bevestigen" niet tegen kom.
Kan iemand mij hiermee helpen? Bedankt!
Gayatri C. Tetar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 november 2011, 16:46   #2
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Volgens mij moet je Xbox 360 zelf je laptop wel vinden in het netwerk zodat je bestanden kan delen?

Dus is het verstandig dat je Zune gewoon eerst download op je 360.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 november 2011, 18:54   #3
Gayatri C. Tetar
Nieuwkomer

Maar dat is mijn probleem juist. Ik weet niet hoe ik het moet downloaden op me xbox360. Want volgens de handleiding van zune moet je de download bevestigen, maar het is me niet gevraagd. En kan nergens vinden waar je het via je xbox360 moet downloaden
Oud 09 november 2011, 19:12   #4
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Marketplace? Ik weet niet beter dat ik Zune volgens mij daar ooit gedownload heb maar ik kan me vergissen.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 november 2011, 22:24   #5
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Wat wil je precies bereiken? Muziek van je laptop streamen naar je Xbox 360?
Oud 09 november 2011, 22:48   #6
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LDawg Bekijk bericht
Wat wil je precies bereiken? Muziek van je laptop streamen naar je Xbox 360?
"Ik wil mijn laptop linken met mijn xbox360 linken met de zune software."

Ik zou niet weten wat hij daar anders mee kan bedoelen. Had hier zelf ook altijd problemen mee. Heb het op een gegeven moment maar opgegeven. Maar ik houd dit topic in de gaten, mochten er oplossingen zijn.
Oud 09 november 2011, 23:45   #7
Gayatri C. Tetar
Nieuwkomer

Ja als ik naar marktplace ga, dan kom ik gelijk terecht bij het bestellen van films. Mijn doel is voornamelijk vanuit me laptop video's/films streamen. Als ik me niet vergis, kan het met deze software toch?
Oud 17 november 2011, 18:25   #8
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Wat Jelle zegt. Had het toen ook geprobeerd met Windows Media Center, maar is me ook nooit gelukt. Alles wat ik wil lukt me op de Xbox 360, maar dit blijft me een raadsel. =O
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2011, 11:36   #9
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zzzzzmura Bekijk bericht
Marketplace? Ik weet niet beter dat ik Zune volgens mij daar ooit gedownload heb maar ik kan me vergissen.
Volgens mij heb je zune nooit zelf kunnen downloaden, in de zin van dat je hem zo bij de marketplace kan opzoeken. Volgens mij is die gewoon een keer met een xbox update meegekomen, dan klik ik altijd op ja. En toen had ik 'm opeens.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2011, 16:41   #10
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Als ik muziek naar mijn Xbox wil streamen gebruik ik helemaal geen Zune. Je kunt met je Xbox muziek afspelen vanaf de Xbox Guide.

Volg deze tutorial en het is binnen 5 minuten gepiept:
http://windows.microsoft.com/en-US/w...11/stream-xbox

Tags
zune

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten