Oud 13 oktober 2010, 09:22   #16
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
dat kabeltje moet toch ook ergens inzitten (en dan bedoel ik uiteraard niet de xbox360 kant ).
waarschijnlijk moet je je instellingen op je xbox360 veranderen of je router/modem resetten of ... (opbellen naar MS?)

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2010, 09:53   #17
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
heb er laats ook problemen mee gehad, ik wou met een vriend halo 3 gaan doen maar hij kon mij niet joinen en ik bij hem niet.
maar uiteindelijk lukte het de volgende dag wel??
Oud 13 oktober 2010, 20:51   #18
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
ben ook niet zo technisch,maar zal het je proberen uit te leggen.

als je bij je xbox in het dashbord bent.ga je helemaal naar rechts.
hier kom je bij system settings.
als het goed is zit daar de mogelijkheid je live connectie te testen.
hier geeft ie aan wat je NAT TYPE is...het is belangrijk dat je NAT type open staat.
want als die op bijvoorbeeld STRICT staat dan kan je moeilijk party`s joinen of privat chat..en ook duurt matchmaking langer,omdat ie langer moet zoeken.

wat valt hier aan te doen.

heb je kpn met zon debiele xperia box..dan ben je gedoomd!!
dit had ik dus ook,en die lijers hebben er een of andere beveiliging op staan,waardoor je NAT TYPE op strict komt te staan..en als je ze dus op belt dan willen ze geen informatie geven.
ben toen zelf overgestapt op een upc alles in een pakket..en nu heb ik nergens meer last van...ben zelfs vaak de host omdat ik nu een goede verbinding heb.

het kan ook aan je router liggen..zelf heb ik hierom gevraagd in de winkel,voordat ik hem kocht of xbox live er goed op werkte.
hun rade miij een LYNKSYS aan en die werkt perfect met live(teminste bij mij wel)
en hij was niet boven de 50 euro geloof ik
sommige routers willen ook nog wel eens rare instellingen hebben,en voordat je die eraf hebt..dan moet je echt wel weten wat je moet instellen en er verstand van hebben.

heel verhaal

maar mijn advies..test eerst je verbinding bij system settings..
heb je kpn dan heb je pech en kan je het niet veranderen.
anders kan het dus aan je router liggen..ga hier met de instellingen aan de slag.
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2010, 20:55   #19
AssassinsCreedII
XGN Punten: 1410
Master Assassin

AssassinsCreedII's avatar

Rep kracht: 0 AssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereenAssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereenAssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereenAssassinsCreedII is een voorbeeld voor iedereen
volgens mij is het al goed genoeg uitgelegd hier boven mij
AssassinsCreedII is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2010, 20:57   #20
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fenomenon nl Bekijk bericht
ben ook niet zo technisch,maar zal het je proberen uit te leggen.

als je bij je xbox in het dashbord bent.ga je helemaal naar rechts.
hier kom je bij system settings.
als het goed is zit daar de mogelijkheid je live conectie te testen.
hier geeft ie aan wat je NAT TYPE is...het is belangrijk dat je NAT type open staat.
want als die op bijvoorbeeld STRICT staat dan kan je moeilijk party`s joinen of privat chat..en ook duurt matchmaking langer,omdat ie langer moet zoeken.

wat valt hier aan te doen.

heb je kpn met zon debiele xperia box..dan ben je gedoomd!!
dit had ik dus ook,en die lijers hebben er een of andere beveiliging op staan,waardoor je NAT TYPE op strict komt te staan..en als je ze dus op belt dan willen ze geen informatie geven.
ben toen zelf over gestapt op een upc alles in een pakket..en nu heb ik nergens meer last van...ben zelfs vaak de host omdat ik nu een goede verbinding heb.

het kan ook aan je router liggen..zelf heb ik hierom gevraagd in de winkel,voordat ik hem kocht of xbox live er goed op werkte.
hun rade miij een LYNKSYS aan en die werkt perfect met live(teminste bij mij wel)
en hij was niet boven de 50 euro geloof ik
sommige routers willen ook nog wel eens rare instellingen hebben,en voordat je die eraf hebt..dan moet je echt wel weten wat je moet instellen en er verstand van hebben.

heel verhaal

maar mijn advies..test eerst je verbinding bij system settings..
heb je kpn dan heb je pech en kan je het niet veranderen.
anders kan het dus aan je router liggen..ga hier met de instellingen aan de slag.
Klopt helemaal Ik hang zelf ook aan een provisorische Kpn verbinding en mijn router is een speedtouch maar heb nu ook een Cisco lynksys en die zijn idd aan de prijs.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2010, 21:01   #21
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Had voorheen ook dat NAT-type gezeik maar ik heb toen Upnp aangezet en toen ging die wel op goeie NAT-Type had btw ook zo'n speedtouch
Oud 13 oktober 2010, 21:35   #22
DUTCHpownerNL
XGN Punten: 582
XBOX NLpownerNL

DUTCHpownerNL's avatar

Rep kracht: 0 DUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via Skype™ naar DUTCHpownerNL
ok thx voor de tips ik ga het morgen allemaal bekijken hartelijk dank
DUTCHpownerNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2010, 19:43   #23
DUTCHpownerNL
XBOX NLpownerNL

DUTCHpownerNL's avatar

Rep kracht: 0 DUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstraling
ps ik heb toch wel een router sorry guys wat ik zij ik ben niet zo technisch enzo maar ik heb online (dat is iets van kpn volgens mij)
Oud 28 december 2010, 22:55   #24
DUTCHpownerNL
XBOX NLpownerNL

DUTCHpownerNL's avatar

dank jullie allemaal maar ik had er niks aan nee grapje ik heb gebeld (eindelijk) met online en door al deze dingen te zeggen snapte die man het ook, hij verwees me goed door en kan weer partys joinen enzo dank jullie wel en nu kan dit wel op slot....
Oud 10 juli 2011, 21:13   #25
HENDRIK JAN 96
XGN Punten: 1
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 HENDRIK JAN 96 is op de goede weg
oke ik heb ook kpn maar als ik met een vriend uit belgie zit kan ik gewoon joinen en met een nederlandse vriend niet vaag
hoor dat kpn zo K*t is mvg hendrikjan
HENDRIK JAN 96 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2011, 22:40   #26
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1638
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HENDRIK JAN 96 Bekijk bericht
oke ik heb ook kpn maar als ik met een vriend uit belgie zit kan ik gewoon joinen en met een nederlandse vriend niet vaag
hoor dat kpn zo K*t is mvg hendrikjan
Ligt niet aan KPN, er zijn tegenwoordig gewoon zoveel providers en soorten routers dat sommige connecties gewoon moeilijk gaan.
Ik heb hetzelfde als jou, met een gast uit Australie kan ik gewoon altijd connecten maar met iemand uit Den Haag niet (maar wel als we samen de party van iemand anders joinen en diegene dan weg gaat)
TheLegendOf1977 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten