|
|
#16 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dat kabeltje moet toch ook ergens inzitten (en dan bedoel ik uiteraard niet de xbox360 kant
waarschijnlijk moet je je instellingen op je xbox360 veranderen of je router/modem resetten of ... (opbellen naar MS?) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
XGN Punten: 3781
Editor
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ben ook niet zo technisch,maar zal het je proberen uit te leggen.
als je bij je xbox in het dashbord bent.ga je helemaal naar rechts. hier kom je bij system settings. als het goed is zit daar de mogelijkheid je live connectie te testen. hier geeft ie aan wat je NAT TYPE is...het is belangrijk dat je NAT type open staat. want als die op bijvoorbeeld STRICT staat dan kan je moeilijk party`s joinen of privat chat..en ook duurt matchmaking langer,omdat ie langer moet zoeken. wat valt hier aan te doen. heb je kpn met zon debiele xperia box..dan ben je gedoomd!! dit had ik dus ook,en die lijers hebben er een of andere beveiliging op staan,waardoor je NAT TYPE op strict komt te staan..en als je ze dus op belt dan willen ze geen informatie geven. ben toen zelf overgestapt op een upc alles in een pakket..en nu heb ik nergens meer last van...ben zelfs vaak de host omdat ik nu een goede verbinding heb. het kan ook aan je router liggen..zelf heb ik hierom gevraagd in de winkel,voordat ik hem kocht of xbox live er goed op werkte. hun rade miij een LYNKSYS aan en die werkt perfect met live(teminste bij mij wel) en hij was niet boven de 50 euro geloof ik sommige routers willen ook nog wel eens rare instellingen hebben,en voordat je die eraf hebt..dan moet je echt wel weten wat je moet instellen en er verstand van hebben. heel verhaal maar mijn advies..test eerst je verbinding bij system settings.. heb je kpn dan heb je pech en kan je het niet veranderen. anders kan het dus aan je router liggen..ga hier met de instellingen aan de slag. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
XGN Punten: 582
XBOX NLpownerNL
|
dank jullie allemaal maar ik had er niks aan
nee grapje ik heb gebeld (eindelijk) met online en door al deze dingen te zeggen snapte die man het ook, hij verwees me goed door en kan weer partys joinen enzo dank jullie wel en nu kan dit wel op slot.... |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
XGN Punten: 1638
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 6
![]() |
Citaat:
Ik heb hetzelfde als jou, met een gast uit Australie kan ik gewoon altijd connecten maar met iemand uit Den Haag niet (maar wel als we samen de party van iemand anders joinen en diegene dan weg gaat) |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

nee grapje ik heb gebeld (eindelijk) met online en door al deze dingen te zeggen snapte die man het ook, hij verwees me goed door en kan weer partys joinen enzo dank jullie wel en nu kan dit wel op slot....
Lineaire weergave