Oud 03 oktober 2010, 22:43   #1
DUTCHpownerNL
XGN Punten: 582
XBOX NLpownerNL

DUTCHpownerNL's avatar

Rep kracht: 0 DUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via Skype™ naar DUTCHpownerNL
[HELP] XBOX party probleem

ik heb een vraag.

ik heb een xbox en had die maand gratis geactiveerd. helemaal goed en wel, en gister heb ik 3 maanden gekocht dus me helemaal uit geleefd maar toen kwam er een vriend online en wouden we samen battlefield bad companie 2 doen. dus ik probeerde in zij party te gaan maar er was iets met mijn netwerk dus ik invite hem en hij kan mij niet joinen. dus ik denk ik log ff uit misschien dan, dat lukt niet dan laten we het daar maar bij, later komt er een andere vriend en lukt het weer niet dus dan lijkt me het logisch dat het aan mijn xbox lag maar wat was er dan.... als iemand het weet...??

PLZ help me
DUTCHpownerNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 oktober 2010, 23:20   #2
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
er staat hier wel wat over:
http://www.eurogamer.net/forum_threa...read_id=137721

het is een erg irritant probleem, ik weet wat je bedoelt: ik heb het zalf ook wel vaker gehad, maar er nog geen tijd voor genomen het op te lossen

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 oktober 2010, 23:21   #3
oRiginal_G
XGN Punten: 2993
I Master-Mind

oRiginal_G's avatar

Rep kracht: 14 oRiginal_G heeft een positieve uitstralingoRiginal_G heeft een positieve uitstraling
heb ik ook de laatste 2 dagen moeite met joinen mw 2

ff router van stroom af en weer aan doen

werkte bij mij en me bro s

oRiginal_G is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2010, 10:55   #4
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
vaak ligt het aan de verbinding en de provider die je hebt...kpn bijvoorbeeld heeft een of andere beveiliging erop staan...
waardoor je nat type op strickt komt te staan.(hierdoor kan je niet iedereen joinen)dit kan je testen op je xbox wat voorn nat type je hebt..en als je kpn belt willen ze geen informatie geven over hoe je het eraf krijgt...(de teringlijers)
ben zelf overgestapt naar upc..en heb nu nergens geen last meer van,kan iedereen gewoon joinen..maar wat een ramp was dat kpn
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2010, 17:11   #5
DUTCHpownerNL
XBOX NLpownerNL

DUTCHpownerNL's avatar

Rep kracht: 0 DUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstraling
ok goed dit te weten maar woon bij mijn ouders dus kan niet zelf switchen alleen voor gamen...
Oud 10 oktober 2010, 17:18   #6
oRiginal_G
XGN Punten: 2993
I Master-Mind

oRiginal_G's avatar

Rep kracht: 14 oRiginal_G heeft een positieve uitstralingoRiginal_G heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fenomenon nl Bekijk bericht
vaak ligt het aan de verbinding en de provider die je hebt...kpn bijvoorbeeld heeft een of andere beveiliging erop staan...
waardoor je nat type op strickt komt te staan.(hierdoor kan je niet iedereen joinen)dit kan je testen op je xbox wat voorn nat type je hebt..en als je kpn belt willen ze geen informatie geven over hoe je het eraf krijgt...(de teringlijers)
ben zelf overgestapt naar upc..en heb nu nergens geen last meer van,kan iedereen gewoon joinen..maar wat een ramp was dat kpn

heb ook kpn al sind het planet was

maar de laatste week wel moeite om gejoinde te worden

normaal werkte hyet prima nat was altijd open

oRiginal_G is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2010, 18:11   #7
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Heb ik ook gehad met een vriend, echt klote is dat.
Het ligt aan je router je poorten staan waarschijnlijk niet open, maar bij m'n vriend was het bijna onmogelijk om die poorten open te zetten.
Oud 10 oktober 2010, 20:19   #8
DUTCHpownerNL
XBOX NLpownerNL

DUTCHpownerNL's avatar

ik zal mijn modem maar eens resetten
Oud 10 oktober 2010, 20:22   #9
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DUTCHpownerNL Bekijk bericht
ik zal mijn modem maar eens resetten
Dat heeft geen nut,zoals Stephan het zegt ligt het aan je router als die niet compactible is met live krijg je die poorten niet open.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 21:05   #10
DUTCHpownerNL
XBOX NLpownerNL

DUTCHpownerNL's avatar

ik snap het denk ik dan niet helemaal (ben niet zo technisch) iemand het makkelijk uitleggen plz
Oud 12 oktober 2010, 20:00   #11
Niels_x360
XGN Punten: 2424
Gaming JunK

Niels_x360's avatar

Rep kracht: 16 Niels_x360 is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar Niels_x360
ik zou idd ff je router checken en anders ff microsoft bellen kost wel geld (maar helpen je wel goed )

PSN: Cypraxx_

XBL: JoeBarbaroNL
Niels_x360 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2010, 20:59   #12
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
bellen is idd ook wel een goede oplossing, maar ik weet niet of ms je wel met dit probleem kan helpen :S
ik zou zeggen, probeer toch maar, wie weet lukt 't

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2010, 21:45   #13
DUTCHpownerNL
XBOX NLpownerNL

DUTCHpownerNL's avatar

maar ik gebruik geen router ik ga met dat kabeltje rechtstreeks naar xbox 360 dus kan moeilijk mijn router resetten ofzo
Oud 12 oktober 2010, 21:51   #14
l3ulletBoy
XGN Punten: 3575
l3ulletAddicted

l3ulletBoy's avatar

Rep kracht: 15 l3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaan
Stuur een bericht via MSN naar l3ulletBoy
Citaat:
maar ik gebruik geen router ik ga met dat kabeltje rechtstreeks naar xbox 360 dus kan moeilijk mijn router resetten ofzo
Komt de kabel binnen bij meterkast?
Dan zit daar ook soort router voor kabel en moet je die ff resetten
Oud 12 oktober 2010, 21:56   #15
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Citaat:
Wat voor soort internet heb je,Kpn,ziggo,Upc?

Staat er ergens een modem?

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten