|
|
#1 |
|
XGN Punten: 582
XBOX NLpownerNL
|
[HELP] XBOX party probleem
ik heb een vraag.
ik heb een xbox en had die maand gratis geactiveerd. helemaal goed en wel, en gister heb ik 3 maanden gekocht dus me helemaal uit geleefd maar toen kwam er een vriend online en wouden we samen battlefield bad companie 2 doen. dus ik probeerde in zij party te gaan maar er was iets met mijn netwerk dus ik invite hem en hij kan mij niet joinen. dus ik denk ik log ff uit misschien dan, dat lukt niet dan laten we het daar maar bij, later komt er een andere vriend en lukt het weer niet dus dan lijkt me het logisch dat het aan mijn xbox lag maar wat was er dan.... als iemand het weet...??PLZ help me |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er staat hier wel wat over:
http://www.eurogamer.net/forum_threa...read_id=137721 het is een erg irritant probleem, ik weet wat je bedoelt: ik heb het zalf ook wel vaker gehad, maar er nog geen tijd voor genomen het op te lossen ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 3781
Editor
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vaak ligt het aan de verbinding en de provider die je hebt...kpn bijvoorbeeld heeft een of andere beveiliging erop staan...
waardoor je nat type op strickt komt te staan.(hierdoor kan je niet iedereen joinen)dit kan je testen op je xbox wat voorn nat type je hebt..en als je kpn belt willen ze geen informatie geven over hoe je het eraf krijgt...(de teringlijers) ben zelf overgestapt naar upc..en heb nu nergens geen last meer van,kan iedereen gewoon joinen..maar wat een ramp was dat kpn |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
XGN Punten: 2993
I Master-Mind
Rep kracht: 14
![]() ![]() |
Citaat:
heb ook kpn al sind het planet was maar de laatste week wel moeite om gejoinde te worden normaal werkte hyet prima nat was altijd open |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

maar toen kwam er een vriend online en wouden we samen battlefield bad companie 2 doen. dus ik probeerde in zij party te gaan maar er was iets met mijn netwerk dus ik invite hem en hij kan mij niet joinen. dus ik denk ik log ff uit misschien dan, dat lukt niet dan laten we het daar maar bij, later komt er een andere vriend en lukt het weer niet dus dan lijkt me het logisch dat het aan mijn xbox lag maar wat was er dan.... als iemand het weet...??

Lineaire weergave