|
|
#1 |
|
XGN Punten: 110
Junior Member
Rep kracht: 0
![]() |
[help] MMORPG search
hallo, weet iemand nog een lijpe mmorpg voor mij?
ik heb een trage laptop, en dit zijn de systeem specificaties (ofzoiets). besturings systeem: microsoft windows XP proffessional (5.1, build 2600 fabrikant/model: Dell, latitude c640 processor: mobile intel, pentium 4 - M CPU 2.00 GHZ Geheugen: 512 MB RAM direct X versie: directX 9,0c (4.09.0000.0904) alvast bedankt ![]() spellen die in iedergeval niet werken: jade dynasty runescape <------- OOOOWWW. EEEMMMM. GEEEEEEEEEEEE ! ! ! luvinia land of chaos online _____________________________________________ ________________________________________ |
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 22
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klopt, daar wacht ik ook een beetje op.
Zelf altijd Silkroad gespeeld, ook kwalitatief erg goed maar beetje jammer dat de nadruk heel erg op grinden ligt en dat het echt erg lang gaat duren voor je een keer lvl 120 bereikt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 243
Member
Rep kracht: 0
![]() |
Ik ben sinds kort weer Eudemons Online gaan spelen en ik kan zeggen, het bevalt goed
Er zijn wel een hoop nieuwe dingen sinds de laatste keer dat ik speelde en in het begin is het nogal chaotisch, maar daarna wordt het een stuk leuker. Het is een gratis MMORPG, hier is de link. Als je hulp zoekt, mijn id is Zavahl. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave