|
|
#1 |
|
XGN Punten: 2231
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 19
![]() |
Help mijn Xbox 360 is dood!
hallo,
mijn xbox360 is overlaatst gesneuveld (gisteren)ik kreeg een foutmelding blablabla ik heb nog garantie maar geen ticket meer dus heb ik mijn xbox360 laten registreren op microsoft.com en heb ik een herstelling aangevraagd, alles is geregeld maar nu krijg ik een mail met hoe ik het moet verzenden of met weet ik het hoe ze het noemen vanmorgen heb ik nog een mail gekregen waar ik ook niets van verstond ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 1370
Load"$",8
Rep kracht: 13
![]() |
Het is heel simpel.
De mail die je hebt gekregen bevat een soort streepjes code die je moet plakken op de doos die je gaat versturen (waar je xbox in zit) door UPS. Daarop staat o.a. ook het verzendadres. (duitsland) Haal trouwens wel alles van je console, dus je HD er af halen en eventuele andere dingen. Dan bel je met UPS en ze maken met je een afspraak dat ze je verzending op komen halen. En anders bel je even met xboxsupport, deze mensen kunnen je verder helpen. Ik handel altijd via deze weg als mijn console kaduuk is gegaan. Ze registreren je melding, sturen handleiding en streepjescode naar je mail. Je moet zelf met UPS bellen voor een afspraak en that's all! |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

(gisteren)

Lineaire weergave