Oud 25 januari 2012, 23:57   #16
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Bedankt voor je informatie, maar ik heb hem per direct nodig . Vandaar dat ik gekozen heb voor de Dell.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2012, 00:08   #17
mauricedb
XGN Punten: 2705
XGN Eindredacteur
Admin

mauricedb's avatar

Rep kracht: 10 mauricedb zal snel beroemd worden
Okee, ziet er goed uit die Dell. Mocht je btw niet krap willen zitten met intern geheugen (zowel nu, als in de toekomst) dan kun je voor slecht 20,- een reepje van 4GB kopen. Heb ook laatst een Dell laptop gekocht en heb hier direct 4GB bij in gedaan (in totaal 8GB ). Voor die 20,- hoef je het (naar mijn idee) niet te laten en dan heb je daar in ieder geval altijd genoeg aan . Dit is principe niet echt nodig hoor, maar het geheugen is op dit moment gewoon zo goedkoop, dus gewoon een tip, doe ermee wat je wilt .

http://tweakers.net/pricewatch/cat/5...2ZnwIT0U0Hrv3w

Laatst gewijzigd door mauricedb : 26 januari 2012 om 00:10.
mauricedb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2012, 08:16   #18
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Ah ok, thanks. Dat is wel makkelijk aan te brengen in je laptop?
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2012, 13:05   #19
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Ah ok, thanks. Dat is wel makkelijk aan te brengen in je laptop?
Als je het samen met je laptop besteld bij Dell zetten ze het er voor je in. Zelf RAM in je laptop prikken valt ook wel mee:
You Tube
Oud 26 januari 2012, 15:28   #20
mauricedb
XGN Eindredacteur
Admin

mauricedb's avatar

Sowieso niet via Dell doen, betaal je geloof ik 60/80,- voor één zo'n bankje. Bij de meeste(!) laptops is het heel eenvoudig, gewoon de onderkant (rustig) loshalen, bankje erbij in plaatsen en klaar is kees. De meeste laptops hebben twee sleuven, oftewel plaats voor twee bankjes, daar moet je dus wel even op letten of de jouwe dat ook heeft, maar normaal gesproken is dat wel zo. Vaak staat er in de handleiding(en) wel hoe je het bankje erbij moet plaatsen .
Oud 26 januari 2012, 16:56   #21
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mauricedb Bekijk bericht
Ik weet niet of het genoemd is, maar als je nog even tijd hebt, dan moet je wachten op de nieuwe Intel processoren. Ik volg het niet op de voet, maar wat ik ervan weet is dat deze processoren weer een (heel) stuk beter zijn met grafische bewerkingen in vergelijking met de processoren die nu op de markt zijn. Laptops van 500,-/600,- hebben (normaliter) geen 'externe' videokaart, en de ingebakken videokaart in die nieuwe processoren zijn daarnaast (veel) beter dan de simpele videokaartjes die er soms wel inzitten. Heb verder geen flauw idee hoeveel ze moeten gaan kosten, laptops met zulke processoren, maar ik dacht, ik laat het even weten

Linkje: http://tweakers.net/nieuws/79042/int...itbrengen.html
Hoeft overigens niet te betekenen dat de huidige pc's niet goed zijn. Maar het kan er wel voor zorgen dat pc's met oudere intel processoren dan in de aanbieding komen en je veel meer waar voor je geld hebt.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2012, 18:36   #22
q4roel
XGN Punten: 3578
Forum-Koning

q4roel's avatar

Rep kracht: 17 q4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zich
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Nou ja, dat doe ik dus niet Ik ben geen grafische vormgever, zoals je weet doe ik het puur als hobby. Groter dan A3 formaat maak ik niet en met filmpjes werk ik sowieso al niet.

Is CS5.5 zo'n groot verschil dan?
CS5.5 is een behoorlijke bitch voor je systeem ja. Ik raad je sowieso aan om gewoon 4 of 5 te gebruiken, 5.5 is een vrij overbodige upgrade die naar mijn mening weinig goeds uithaalt.
Oud 26 januari 2012, 20:48   #23
monsternon
XGN Punten: 1732
Member

monsternon's avatar

Rep kracht: 0 monsternon is op de goede weg
waar gaat over
monsternon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2012, 21:17   #24
mauricedb
XGN Eindredacteur
Admin

mauricedb's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dravir Bekijk bericht
Hoeft overigens niet te betekenen dat de huidige pc's niet goed zijn. Maar het kan er wel voor zorgen dat pc's met oudere intel processoren dan in de aanbieding komen en je veel meer waar voor je geld hebt.
Uiteraard niet, maar dan heb je wel weer het nieuwste van nieuwste. Natuurlijk moet/hoef je het dan niet te kopen om het nieuw is, maar omdat je dan gewoon in principe het beste hebt wat de markt dan te bieden heeft waardoor je er gewoon meer/langer plezier van hebt.

Hetzelfde met een nieuwe auto die over twee/drie maand uit komt die weer een stuk mooier/beter/zuiniger is en leukere snufjes heeft dan het oude model. Een redelijke processor/laptop van twee/drie jaar terug voldoet prima voor de meeste mensen, maar dan haal je gewoon oude technologie in huis (wel uiteraard voor een leuk prijs). Het is maar net waar je waarde aan hecht.
Oud 26 januari 2012, 21:49   #25
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door q4roel Bekijk bericht
CS5.5 is een behoorlijke bitch voor je systeem ja. Ik raad je sowieso aan om gewoon 4 of 5 te gebruiken, 5.5 is een vrij overbodige upgrade die naar mijn mening weinig goeds uithaalt.

.5 lijkt mij ook een vrij overbodige upgrade. Als ik met Photoshop werk, werk ik het liefst met CS5.
Oud 26 januari 2012, 23:52   #26
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mauricedb Bekijk bericht
Uiteraard niet, maar dan heb je wel weer het nieuwste van nieuwste. Natuurlijk moet/hoef je het dan niet te kopen om het nieuw is, maar omdat je dan gewoon in principe het beste hebt wat de markt dan te bieden heeft waardoor je er gewoon meer/langer plezier van hebt.

Hetzelfde met een nieuwe auto die over twee/drie maand uit komt die weer een stuk mooier/beter/zuiniger is en leukere snufjes heeft dan het oude model. Een redelijke processor/laptop van twee/drie jaar terug voldoet prima voor de meeste mensen, maar dan haal je gewoon oude technologie in huis (wel uiteraard voor een leuk prijs). Het is maar net waar je waarde aan hecht.
Weet ik. Het liefst zou ik ook wel het nieuwste van het nieuwste willen hebben, maar helaas bestaat er nog zoiets als geld. En het lijkt erop dat je er nooit genoeg van hebt hè

Hij heeft overigens een budget van € 500,-. Dus ook al heb je dan zo'n verschrikkelijk goede processor, dan vraag ik me af wat voor crappy spul erbij zit. Ik weet niet eens zeker of je überhaupt wel zo'n "nieuwste van het nieuwste" laptop met zo'n bedrag kan kopen. Ik denk dat je dan toch al gauw richting de 800 gaat (of veel meer bij het allernieuwste!).

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten