|
|
#17 |
|
XGN Punten: 2705
XGN Eindredacteur
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
Okee, ziet er goed uit die Dell. Mocht je btw niet krap willen zitten met intern geheugen (zowel nu, als in de toekomst) dan kun je voor slecht 20,- een reepje van 4GB kopen. Heb ook laatst een Dell laptop gekocht en heb hier direct 4GB bij in gedaan (in totaal 8GB ). Voor die 20,- hoef je het (naar mijn idee) niet te laten en dan heb je daar in ieder geval altijd genoeg aan
. Dit is principe niet echt nodig hoor, maar het geheugen is op dit moment gewoon zo goedkoop, dus gewoon een tip, doe ermee wat je wilt http://tweakers.net/pricewatch/cat/5...2ZnwIT0U0Hrv3w Laatst gewijzigd door mauricedb : 26 januari 2012 om 00:10. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
XGN Eindredacteur
Admin
![]() |
Sowieso niet via Dell doen, betaal je geloof ik 60/80,- voor één zo'n bankje. Bij de meeste(!) laptops is het heel eenvoudig, gewoon de onderkant (rustig) loshalen, bankje erbij in plaatsen en klaar is kees. De meeste laptops hebben twee sleuven, oftewel plaats voor twee bankjes, daar moet je dus wel even op letten of de jouwe dat ook heeft, maar normaal gesproken is dat wel zo. Vaak staat er in de handleiding(en) wel hoe je het bankje erbij moet plaatsen
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
XGN Eindredacteur
Admin
![]() |
Citaat:
Hetzelfde met een nieuwe auto die over twee/drie maand uit komt die weer een stuk mooier/beter/zuiniger is en leukere snufjes heeft dan het oude model. Een redelijke processor/laptop van twee/drie jaar terug voldoet prima voor de meeste mensen, maar dan haal je gewoon oude technologie in huis (wel uiteraard voor een leuk prijs). Het is maar net waar je waarde aan hecht. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 0
![]() |
Citaat:
.5 lijkt mij ook een vrij overbodige upgrade. Als ik met Photoshop werk, werk ik het liefst met CS5. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Hij heeft overigens een budget van € 500,-. Dus ook al heb je dan zo'n verschrikkelijk goede processor, dan vraag ik me af wat voor crappy spul erbij zit. Ik weet niet eens zeker of je überhaupt wel zo'n "nieuwste van het nieuwste" laptop met zo'n bedrag kan kopen. Ik denk dat je dan toch al gauw richting de 800 gaat (of veel meer bij het allernieuwste!). |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

. Dit is principe niet echt nodig hoor, maar het geheugen is op dit moment gewoon zo goedkoop, dus gewoon een tip, doe ermee wat je wilt 

Ik ben geen grafische vormgever, zoals je weet doe ik het puur als hobby. Groter dan A3 formaat maak ik niet en met filmpjes werk ik sowieso al niet.
Lineaire weergave