|
|
#31 | ||
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
XGN Punten: 910
Member
Rep kracht: 0
![]() |
Jah ik had ook een vraag ik twijfel echt heel erg om vita te halen of niet wat denken jullie is het wel waard want Ik zie nog steeds niet echt support van Sony al hebben ze dat beloofd denken jullie dat sony aan hun beloftens gaan houden.?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
XGN Punten: 1440
Junior Member
![]() |
PS Vita
Ja, Waarschijnlijk wel.
Sony houdt zich altijd aan z'n woord, daarom houden ze altijd (geruchten) naar buiten. Bij Gamekings zag ik ook een keer een aflevering waar ze gingen lachen om een comment omdat iemand dacht dat sony iets eerder zou doen als dat ze hadden afgesproken, ze lachten natuurlijk om 't feit (en dat zeiden ze er ook bij) dat Sony zich altijd aan z'n woord houdt. Nu weet ik niet waar je het precies over hebt qua afspraken, maar ze komen ze hoogst waarschijnlijk wel na, anders moet je even het internet goed doorzoeken, want er zijn ook vaak van die 'naaiende' dingen dat je niet in Europa iets hebt wat je wel in Amerika hebt bijvoorbeeld, daar moet je wel op letten altijd. |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
XGN Punten: 910
Member
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave