Ga terug   XGN Forum > Gaming Discussie > Gaming Algemeen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 01 juli 2011, 18:48   #31
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ID a n ii e Lz Bekijk bericht
LDawg zie link en scroll helemaal naar beneden toe naar Conclusie
http://www.psx-sense.nl/33261/review-gran-turismo-5/
Citaat:
Sorry. De beheerder heeft je IP-adres geblokkeerd. Klik hier als je contact wilt opnemen met de beheerder.
Euhm. lol
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 juli 2011, 19:22   #32
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braadworst Bekijk bericht
Ik heb GTA4 lang geleden verkocht, nooit uitgespeeld.

Nu zie ik bij de bart smit de GTA4: Complete edition staan voor 30 euro.

DOEN OF NIE?
Zeker, The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony zijn ook zeker nog de moeite waard. En bij die laatste komt de GTA(SA) fun er weer een beetje bij.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2012, 02:55   #33
burhan42
XGN Punten: 910
Member

burhan42's avatar

Rep kracht: 0 burhan42 zal snel beroemd worden
Jah ik had ook een vraag ik twijfel echt heel erg om vita te halen of niet wat denken jullie is het wel waard want Ik zie nog steeds niet echt support van Sony al hebben ze dat beloofd denken jullie dat sony aan hun beloftens gaan houden.?
burhan42 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2012, 03:45   #34
WasabiInJeOor
XGN Punten: 1440
Junior Member

WasabiInJeOor's avatar

Rep kracht: 0 WasabiInJeOor is van onbekende status
PS Vita

Ja, Waarschijnlijk wel.

Sony houdt zich altijd aan z'n woord, daarom houden ze altijd (geruchten) naar buiten.

Bij Gamekings zag ik ook een keer een aflevering waar ze gingen lachen om een comment omdat iemand dacht dat sony iets eerder zou doen als dat ze hadden afgesproken, ze lachten natuurlijk om 't feit (en dat zeiden ze er ook bij) dat Sony zich altijd aan z'n woord houdt.

Nu weet ik niet waar je het precies over hebt qua afspraken, maar ze komen ze hoogst waarschijnlijk wel na, anders moet je even het internet goed doorzoeken, want er zijn ook vaak van die 'naaiende' dingen dat je niet in Europa iets hebt wat je wel in Amerika hebt bijvoorbeeld, daar moet je wel op letten altijd.
WasabiInJeOor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2012, 03:49   #35
burhan42
Member

burhan42's avatar

Beste is dus afwachten dacht ik zelf
Oud 31 januari 2012, 16:20   #36
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
Metro: Last Light

Is het het waard om Metro Last Light te kopen als je het vorige deel niet hebt ?
Oud 31 januari 2012, 18:13   #37
burhan42
Member

burhan42's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modern Bekijk bericht
Is het het waard om Metro Last Light te kopen als je het vorige deel niet hebt ?
Jah zeker weten van wel, omdat Metro 2033 al een hele leuke en toffe game was, ook Leuk horror stukjes zaten er in, en ik denk dat je met deze deel juist nog veel en veel beter word. al zou het natuurlijk beter zijn als je de eerste deel speelt
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten