Ga terug   XGN Forum > Gaming Discussie > Gaming Algemeen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 27 juni 2011, 00:07   #1
burhan42
XGN Punten: 910
Member

burhan42's avatar

Rep kracht: 0 burhan42 zal snel beroemd worden
Help elkaar met games/console/handheld uitzoeken

Om ook hier de grote overdaad aan vergelijkingstopics tegen te gaan kan je dergelijke zaken voortaan hier bespreken. Dus als je twijfelt tussen een aantal games die je wilt kopen maar niet allemaal kan kopen, vraag het dan hier aan je mede-forummers.
Het gaat dus puur om topics als Games vs games of console vs console en handheld vs handheld tegen te gaan en in 1 topic te plaatsen;

Bijv.
Dragon Age: Origins vs Bioshock 2 ed.

succes
burhan42 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 00:22   #2
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Ik wil graag weten of de Prince of Percia 3 in 1 game (PS3, XBOX360) die nu al een tijdje in de winkel ligt het geld waard is en wat anderen van de drie games vinden.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 00:36   #3
burhan42
Member

burhan42's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DominusNL Bekijk bericht
Ik wil graag weten of de Prince of Percia 3 in 1 game (PS3, XBOX360) die nu al een tijdje in de winkel ligt het geld waard is en wat anderen van de drie games vinden.
Bedoel je die HD collectie ?

Zo ja?

Als je de game niet heb gespeeld of nooit, dan is het de beste collectie maar heb je het ooit gespeeld dan hebben ze niet echt veel veranderd alleen wat scherper en 3 games in 1 schijf gezet maar je kunt natuurlijk voor nostalgie spelen en lekker terug in de tijd ow naast dat neemt het ook lekker veel uurtjes in beslag
Oud 27 juni 2011, 09:18   #4
mathy 16
XGN Punten: 2127
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
Ik heb ook een vraagje...
November wordt zoals iedereen weet heel duur. Gelukkig ben ik jarig in die maand en ben ik van plan om een game als cadeau te vragen en een game zelf te kopen. Nu twijfel ik tussen Saints Row 3, Halo CE en Assassins Creed: revelations...
Of zou ik gewoon geld vragen om de Mass Effect 3 CE te pre-orderen en dus geen game kopen...
Oud 27 juni 2011, 09:36   #5
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Je hebt heel wat uren speelplezier voor maar weinig geld. Na de vakantie koop ik de trilogie samen met Tomb Raider en misschien Sly. Persoonlijk vind ik Prince of Persia altijd erg vet. Heb je de PS3 games van PoP?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mathy 16 Bekijk bericht
November wordt zoals iedereen weet heel duur. Gelukkig ben ik jarig in die maand en ben ik van plan om een game als cadeau te vragen en een game zelf te kopen. Nu twijfel ik tussen Saints Row 3, Halo CE en Assassins Creed: revelations...
Of zou ik gewoon geld vragen om de Mass Effect 3 CE te pre-orderen en dus geen game kopen...
Assassin's Creed: Revelations.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 10:34   #6
burhan42
Member

burhan42's avatar

Citaat:
Het hangt er van af wat jij het meest wil mijn voorkeur zou ook AssasinsCreed zijn omdat het de afsluiter is van Edzio en het tog weer vet verhaal lijkt te hebben, Sainsrow zou ik kiezen als veel vrienden van mij zouden halen, Halo zou ik persoonlijk niet kopen in die maand omdat tog een remake is en er tig betere games uitkomen halo zou ik zeker later halen.
Oud 27 juni 2011, 11:11   #7
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Citaat:
Het leukste is denk ik om wel meteen een game te krijgen, Mass Effect 3 kan later wel
De keuze tussen die drie is echt puur smaak. Heb je de 8 minuten lange gameplay van Saints Row the Third gezien? Als je dat leuk leek zou ik die halen, die game beloofd veel goeds.
Halo CE wordt sowieso vet, als je deze nog nooit gespeeld hebt moet je hem echt nemen. Je zult versteld staan
Assassin's Creed weet ik niks van, heb alleen de eerste voor 70% gespeeld ofzo
Oud 27 juni 2011, 14:01   #8
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Thanks jongens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Je hebt heel wat uren speelplezier voor maar weinig geld. Na de vakantie koop ik de trilogie samen met Tomb Raider en misschien Sly. Persoonlijk vind ik Prince of Persia altijd erg vet. Heb je de PS3 games van PoP?
Ik heb PoP vroeger alleen op de PC gespeeld. Ik was toen nog niet echt een gamer dus veel kan ik er niet over zeggen. Ik heb het dan ook maar hooguit een uurtje of 5 gespeeld.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 14:10   #9
PS3TheBest
XGN Punten: 2248
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
Zal ik Uncharted 3 of AC Revelations halen? ze zijn allebei erg tof... ik denk dat ik met Uncharted langer bezig ben, omdat die multiplayer heel tof lijkt te worden. De AC Revelations MP is eigenlijk het zelfde als ACB alleen dan wat uitgebreider dus ik denk dat ik daar niet heel lang mee bezig zal zijn... want die ACB mp vind ik ook niet heel veel aan. maar van allebei de games is de SP natuurlijk het belangrijkst maar de vraag is: welke eerst?
Oud 27 juni 2011, 14:21   #10
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Ik zou definitely eerst voor Uncharted gaan. Maar eigenlijk ben je gewoon verplicht ze alle twee te kopen.
Oud 27 juni 2011, 14:23   #11
PS3TheBest
XGN Punten: 2248
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellebrtmns Bekijk bericht
Ik zou definitely eerst voor Uncharted gaan. Maar eigenlijk ben je gewoon verplicht ze alle twee te kopen.
ik koop ze ook allebei, alleen niet tegelijk
Oud 27 juni 2011, 15:26   #12
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PS3TheBest Bekijk bericht
ik koop ze ook allebei, alleen niet tegelijk
Dan zou ik eerst voor Uncharted gaan. En dat zeg ik als Microsoftie, dus lijkt me niet moeilijk
Oud 27 juni 2011, 17:50   #13
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Thanks jongens.

Ik heb PoP vroeger alleen op de PC gespeeld. Ik was toen nog niet echt een gamer dus veel kan ik er niet over zeggen. Ik heb het dan ook maar hooguit een uurtje of 5 gespeeld.
Ik speelde op de PC Prince of Persia 3D en die heeft ervoor gezorgd dat ik nooit meer een PoP kocht. Toen kocht ik Prince of Persia en Prince of Persia and the Forgotten Sands en ondanks dat ze niet heel goed zijn ontvangen, vond ik ze enorm vet. De PS2 games werden enorm goed ontvangen, de trilogie dus.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 20:11   #14
mathy 16
XGN Punten: 2127
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
Bedankt voor de tips

Ik zal er nog eens goed over nadenken... Heb nog heel wat tijd
Oud 28 juni 2011, 20:08   #15
Robin
XGN Punten: 2058
Extreem Forum Gebruiker

Robin's avatar

Rep kracht: 24 Robin zal snel beroemd worden
Ik ben op zoek naar een vette race game voor op m'n spiksplinternieuwe Xbox 360. Ik houdt het meest van 'underground' race games. Verder lijkt het me leuk om online te kunnen spelen.

Dirt 3 lijkt me best een vette game maar misschien zie ik wel een hele goede game over het hoofd.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten