|
|
#1 |
|
XGN Punten: 910
Member
Rep kracht: 0
![]() |
Help elkaar met games/console/handheld uitzoeken
Om ook hier de grote overdaad aan vergelijkingstopics tegen te gaan kan je dergelijke zaken voortaan hier bespreken. Dus als je twijfelt tussen een aantal games die je wilt kopen maar niet allemaal kan kopen, vraag het dan hier aan je mede-forummers.
Het gaat dus puur om topics als Games vs games of console vs console en handheld vs handheld tegen te gaan en in 1 topic te plaatsen; Bijv. Dragon Age: Origins vs Bioshock 2 ed. succes ![]() |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Member
![]() |
Citaat:
Zo ja? Als je de game niet heb gespeeld of nooit, dan is het de beste collectie maar heb je het ooit gespeeld dan hebben ze niet echt veel veranderd alleen wat scherper en 3 games in 1 schijf gezet maar je kunt natuurlijk voor nostalgie spelen en lekker terug in de tijd ow naast dat neemt het ook lekker veel uurtjes in beslag |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 2127
Forum-Koning
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb ook een vraagje...
November wordt zoals iedereen weet heel duur. Gelukkig ben ik jarig in die maand en ben ik van plan om een game als cadeau te vragen en een game zelf te kopen. Nu twijfel ik tussen Saints Row 3, Halo CE en Assassins Creed: revelations... Of zou ik gewoon geld vragen om de Mass Effect 3 CE te pre-orderen en dus geen game kopen... |
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Member
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 8
![]() ![]() |
Citaat:
![]() De keuze tussen die drie is echt puur smaak. Heb je de 8 minuten lange gameplay van Saints Row the Third gezien? Als je dat leuk leek zou ik die halen, die game beloofd veel goeds. Halo CE wordt sowieso vet, als je deze nog nooit gespeeld hebt moet je hem echt nemen. Je zult versteld staan Assassin's Creed weet ik niks van, heb alleen de eerste voor 70% gespeeld ofzo ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 2248
Geen Nieuwkomer
Rep kracht: 10
![]() |
Zal ik Uncharted 3 of AC Revelations halen? ze zijn allebei erg tof... ik denk dat ik met Uncharted langer bezig ben, omdat die multiplayer heel tof lijkt te worden. De AC Revelations MP is eigenlijk het zelfde als ACB alleen dan wat uitgebreider dus ik denk dat ik daar niet heel lang mee bezig zal zijn... want die ACB mp vind ik ook niet heel veel aan. maar van allebei de games is de SP natuurlijk het belangrijkst
maar de vraag is: welke eerst? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik speelde op de PC Prince of Persia 3D en die heeft ervoor gezorgd dat ik nooit meer een PoP kocht. Toen kocht ik Prince of Persia en Prince of Persia and the Forgotten Sands en ondanks dat ze niet heel goed zijn ontvangen, vond ik ze enorm vet. De PS2 games werden enorm goed ontvangen, de trilogie dus.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 2058
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 24
![]() |
Ik ben op zoek naar een vette race game voor op m'n spiksplinternieuwe Xbox 360. Ik houdt het meest van 'underground' race games. Verder lijkt het me leuk om online te kunnen spelen.
Dirt 3 lijkt me best een vette game maar misschien zie ik wel een hele goede game over het hoofd. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

ow naast dat neemt het ook lekker veel uurtjes in beslag

Lineaire weergave