|
|
#288 |
|
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik probeer ook altijd 3d films te mijden ja, pas ging ik naar clash of the titans (rukfilm) toen kwam ik er achter dat het 3d was, die vrouw begreep niet waarom ik stond te vloeken, het is toch "leuk"? NEE
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
XGN Punten: 987
XGN Master
Rep kracht: 0
![]() |
Hallo,xgn'ers
Heb sinds een maandje de Samsung SyncMaster XL2270HD, het is een top ding en gebruik hem voor mijn ps3.(aagesloten op HDMI) Nou heb ik gisteren Killzone 3 en Bulletstorm gekocht. En dan heb ik op eens van die rare vierkanten in mijn scherm, zo goed zie je ze niet als je aan het spelen bent maar als ik dood ben en het beeld word zwart dan zie ik ze duidelijk oplichten heel snel.(niet allemaal tegelijk) En heb ook dat het beeld een beetje sneeuwwig is.(niet zo erg) Heb het alleen bij die 2 games nog gezien. Bij killzone 3 heb ik dat ''sneeuwwige en de ''rare vierkantjes'', en bij bulletstorm alleen maar dat ''sneeuwwige''. Iemand ervaring mee? Kan iemand helpen? Bij voorbaat dank, Dark-lord-11 |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave