Oud 23 oktober 2010, 13:31   #286
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Ga eerst nog voor een Led tv en dan kijk ik wel weer eens verder.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2010, 13:48   #287
mrsimpsonfreak
XGN Punten: 1071
Forum-Koning

mrsimpsonfreak's avatar

Rep kracht: 10 mrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaan
neh ik heb het er ook niet zo voor 3D in het geheel ook al als ik naar de bios ga probeer ik altijd digitaal te hebben
Oud 23 oktober 2010, 14:31   #288
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ik probeer ook altijd 3d films te mijden ja, pas ging ik naar clash of the titans (rukfilm) toen kwam ik er achter dat het 3d was, die vrouw begreep niet waarom ik stond te vloeken, het is toch "leuk"? NEE

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2010, 14:47   #289
mrsimpsonfreak
Forum-Koning

mrsimpsonfreak's avatar

Rep kracht: 10 mrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
Ik probeer ook altijd 3d films te mijden ja, pas ging ik naar clash of the titans (rukfilm) toen kwam ik er achter dat het 3d was, die vrouw begreep niet waarom ik stond te vloeken, het is toch "leuk"? NEE
wie vind 3D eigenlijk leuk in de bios
Oud 23 oktober 2010, 19:06   #290
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsimpsonfreak Bekijk bericht
hé een vraagje heeft er iemand 3D tv?

ja ik heb er eentje besteld maar hij is nog steeds niet binnen en ik heb hem 1 à 2 weken geleden besteld??
Oud 23 oktober 2010, 19:23   #291
mrsimpsonfreak
Forum-Koning

mrsimpsonfreak's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oliwier Bekijk bericht
ja ik heb er eentje besteld maar hij is nog steeds niet binnen en ik heb hem 1 à 2 weken geleden besteld??
het lijkt me een raar iets 3D tv ik heb het niet zo op 3D in bios maar over tv weet ik het niet heb er nooit naar gekeken.....
Oud 08 mei 2011, 21:36   #292
dark-lord-11
XGN Punten: 987
XGN Master

dark-lord-11's avatar

Rep kracht: 0 dark-lord-11 moet hopen dat hij zijn leven betert
Hallo,xgn'ers

Heb sinds een maandje de Samsung SyncMaster XL2270HD, het is een top ding en gebruik hem voor mijn ps3.(aagesloten op HDMI)
Nou heb ik gisteren Killzone 3 en Bulletstorm gekocht.
En dan heb ik op eens van die rare vierkanten in mijn scherm, zo goed zie je ze niet als je aan het spelen bent maar als ik dood ben en het beeld word zwart dan zie ik ze duidelijk oplichten heel snel.(niet allemaal tegelijk)
En heb ook dat het beeld een beetje sneeuwwig is.(niet zo erg)

Heb het alleen bij die 2 games nog gezien.
Bij killzone 3 heb ik dat ''sneeuwwige en de ''rare vierkantjes'', en bij bulletstorm alleen maar dat ''sneeuwwige''.

Iemand ervaring mee?
Kan iemand helpen?

Bij voorbaat dank,

Dark-lord-11
dark-lord-11 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten