|
|
#16 |
|
XGN Punten: 3190
Pc gamer
|
Een privé party in de woonkamer!
Lichten uit gordijnen toe en je vrienden enkele kinects laten meenemen ze allemaal hacken en de effecten heb je voor een zalige avond. Ik heb ook plots zin om een kinect te gaan halen gewoon voor een feestje te bouwen ![]() |
|
|
|
|
|
#23 |
|
XGN Punten: 1013
J1K
Rep kracht: 9
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mwa, als de hacker iets nieuws bedenkt maar daar voor enkel gebruik kan maken van een product van mircosoft hoeft dat voor hen helemaal niet schadelijk te zijn, zoals je ook in dat vorige filmpje ziet zegt hij meerder keren dat hij dit heeft kunnen ontdekken door gebruik te maken van de kinect tech.
Niet dat ze er direct geld mee verdienen maar wel en klantenbinding die je op byna geen andere mannier kan berrijken denk ik.. en dat is voor een bedrijf als ms belangrijker dan short term moneyz.. mja denk ik. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klantenbinding doordat één of andere übernerd je console hacked? Ieder normaal denkend persoon gaat dan toch juist twijfelen over het product? Als de console zo makkelijk te hacken is, waarom je account dan niet? Of beter gezegd: je account en je betaalgegevens en personalia.
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave