Oud 23 juli 2010, 18:46   #16
PSiii
XGN Punten: 0
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 PSiii is van onbekende status
Hoi ik gebruik dit topic even voor een vraag over Guitar Hero 5. Namelijk; kun je deze spelen met alleen gitaar? (Dus game + gitaar) Dat je dus niet ook nog mic en drums nodig hebt?

Lijkt me zelf wel mogelijk met alleen gitaar (anders verkopen ze dat toch ook niet als pack?) maar ik kan het nergens vinden. Alvast dank!
PSiii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2010, 18:57   #17
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PSiii Bekijk bericht
Hoi ik gebruik dit topic even voor een vraag over Guitar Hero 5. Namelijk; kun je deze spelen met alleen gitaar? (Dus game + gitaar) Dat je dus niet ook nog mic en drums nodig hebt?

Lijkt me zelf wel mogelijk met alleen gitaar (anders verkopen ze dat toch ook niet als pack?) maar ik kan het nergens vinden. Alvast dank!
Ja, je kan het ook enkel met 1 gitaar spelen. Je kan aan het begin van de playlist die je wil gaan spelen instellen met hoeveel spelers je wil spelen. Daar kun je dus al je instrumenten bij aanmelden. Volgens mij kan het met 1 tot 4 spelers. Je kan ook gewoon met 2 of 3 spelers spelen.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2010, 19:09   #18
PSiii
Nieuwkomer

Ah dank je wel! Dat is een snel antwoord. Ik vermoedde het al zoals ik al zei. Kan ook met de aerosmith demo maar bij de van halen demo weer niet.
Oud 23 juli 2010, 19:13   #19
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PSiii Bekijk bericht
Ah dank je wel! Dat is een snel antwoord. Ik vermoedde het al zoals ik al zei. Kan ook met de aerosmith demo maar bij de van halen demo weer niet.
Graag gedaan. Ik neem aan dat je hem gaat halen dus veel plezier ermee en succes met de nummers.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2010, 19:34   #20
PSiii
Nieuwkomer

Nou ik was nog even aan het kijken naar welke versie (eigenlijk voor m'n zusje lol). Maar als 't er een wordt wordt het deze denk ik. Dank je verder .
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten