|
|
#1 |
|
XGN Punten: 45
XGN Verslaafde
Rep kracht: 0
![]() |
Guitar Hero help?
Hee,
Ik heb een site gevonden waar je een losse gitaar kan kopen voor Guitar Hero. Maar mijn vraag is : Voor welke Guitar Hero serie heb je alleen maar een Gitaar nodig? Want dan kom ik goedkoper uit. En a.u.b. geen reactie's met: Koop gewoon de normale Guitar Hero enzo. Ik vraag gewoon voor welke serie heb je alleen maar een Gitaar nodig? Bedankt! (het gaat om deze gitaar) ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 22
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je kan elke Guitar Hero game en Rock Band game alleen met een gitaar spelen.
Maar de games tot GH 3 kunnen alleen met Gitaar gespeeld worden, de games die na 3 uitkwamen kunnen ook met drumstel etc gespeeld worden. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
XGN Punten: 3514
voetbalexpert:)
Rep kracht: 20
![]() ![]() ![]() ![]() |
dat ligt echt compleet aan waar je van houdt. je hebt namelijk world tour en 5 die hebben een beetje van alles en Aerosmith en Matellica dan natuurlijk gefocust op 1 stijl. Als je niet echt zo'n rocker bent maar een beetje van pop-muziek houdt met wel veel bekende nummers enzo (zoals ik) zou ik band hero halen.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
XGN Punten: 3514
voetbalexpert:)
Rep kracht: 20
![]() ![]() ![]() ![]() |
en ja dat kan ook, maarja er zit ook daarbij een drum , microfoon bij dus je kunt alleen maar als bas of gitaar spelen en de rest niet.In principe gewoon hetzelfde maar je kunt dus een paar achievements niet halen maarjaa. das alles
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 2681
Senior Member
Rep kracht: 0
![]() ![]() ![]() |
Ik zou voor wold tour gaan kan je veel verschillende mee doen ma de andere GH hebben miss leukere nummer wat zo een spel wel leuker maakt ma er is tegenwoordig niets meer dat je niet op psn of marktplaats via DLC kan kopen
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave