Oud 05 november 2009, 16:30   #1
fifidinho
XGN Punten: 5
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 fifidinho is op de goede weg
GTA IV ?? Of GTA Episodes from Liberty City??

Ik heb een vraag ik krijg morgen xbox360 binnen..
heb fifa 2010 erbij besteld.. maar heb een vraag over GTA.
welke GTA versie zou ik erbij nemen??

GTA IV?
Of
GTA Episodes from Liberty City

Wie kan mij helpen met een keuze want volgens mij is Episodes from Liberty City een uitbreiding van GTA IV of niet??

Groeten michel
fifidinho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05 november 2009, 16:56   #2
Cooky
XGN Punten: 9351
Stamgast

Cooky's avatar

Rep kracht: 22 Cooky zal snel beroemd wordenCooky zal snel beroemd worden
Episodes from Liberty City is niet echt een uitbreiding maar gewoon losse DLC,ik zou zelf beginnen met GTA IV die is nu al te koop voor 30 euro,en later zou ik die Episodes from Liberty City pas aanschaffen.
Cooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05 november 2009, 17:04   #3
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fifidinho Bekijk bericht
Ik heb een vraag ik krijg morgen xbox360 binnen..
heb fifa 2010 erbij besteld.. maar heb een vraag over GTA.
welke GTA versie zou ik erbij nemen??

GTA IV?
Of
GTA Episodes from Liberty City

Wie kan mij helpen met een keuze want volgens mij is Episodes from Liberty City een uitbreiding van GTA IV of niet??

Groeten michel
Ik zou zelf eerst ook voor Gta4 gaan de Dlc ben je in een weekend doorheen Gta4 geeft meer waar voor je geld. De Dlc is een mooie aanvulling voor later.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05 november 2009, 17:30   #4
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
wat zzzzmura zei en:
als je niks aan het spel vind, is het zonde van je geld als je de uitbreiding al hebt!

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05 november 2009, 18:53   #5
fifidinho
XGN Punten: 5
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 fifidinho is op de goede weg
oke thanks(Y)

Eerst morgen fifa 10 spelen ben echt benieuwd. heb hem al op de pc gespeeld maarja niks is beter dan op de xbox
fifidinho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05 november 2009, 19:06   #6
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Gta Episodes from Liberty City bevat wel meer mogelijkheden en wapens en dergelijke, en natuurlijk 2 verhalen, maar eigenlijk moet je het verhaal van GTA IV zelf toch eigenlijk wel eens spelen, en het is leuker omdat dan als eerste te doen.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 05 november 2009, 20:32   #7
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Zoals alle andere al zeggen, koop eerst GTA IV. Als je dit een leuk spel vind koop je de episodes.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05 november 2009, 20:33   #8
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
moet jee eerste het verhaal van GTA 4 spelen en kan je dan pas DLC doen? of kan je ook eerst beginnen met DLC? (staat het dus los van elkaar of niet) is namelijk ook wel ff handig om te weten

Oud 05 november 2009, 22:56   #9
oRiginal_G
XGN Punten: 2993
I Master-Mind

oRiginal_G's avatar

Rep kracht: 14 oRiginal_G heeft een positieve uitstralingoRiginal_G heeft een positieve uitstraling
beide dlc in 2 dagen uitgespeeld ga nu eindelijk met gta 4 beginnen

oRiginal_G is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 november 2009, 08:47   #10
dmbfirefly
XGN Punten: 1370
Load"$",8

dmbfirefly's avatar

Rep kracht: 13 dmbfirefly is op de goede weg
Mischien wel handig om te weten dat je de DLC ook gewoon los op dvd kunt kopen......
Oud 06 november 2009, 14:53   #11
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dmbfirefly Bekijk bericht
Mischien wel handig om te weten dat je de DLC ook gewoon los op dvd kunt kopen......
maar je hebt dan toch wel het echte spel nodig om de DLC te kunnen spelen...
zoals je het nu zegt lijkt het net of je keuze hebt uit 2 spellen

Oud 11 november 2009, 18:33   #12
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
je hebt ook 2 keuze , DLC kun je ook in de winkel kopen zonder GTA4 te kopen.
Oud 11 november 2009, 18:35   #13
Cooky
XGN Punten: 9351
Stamgast

Cooky's avatar

Rep kracht: 22 Cooky zal snel beroemd wordenCooky zal snel beroemd worden
Ik heb ze dus op DVD gekocht,dan hoef ik ze ook niet te installeren.
Cooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 15:24   #14
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cooky Bekijk bericht
Ik heb ze dus op DVD gekocht,dan hoef ik ze ook niet te installeren.
ga ik denk ik ook met halo 3 maps doen, kan ik ze altijd nog installeren als ik een nieuwe 360 heb (voor het geval mijn huidige helemaal kapot is )

Oud 12 november 2009, 15:56   #15
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
die zitten tcoh bij ODST?
wil ik ook wel doen , je krijgt dan odst + alle maps .

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten