Oud 03 mei 2011, 18:43   #1
Llyasse El Bouziani
XGN Punten: 3
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 Llyasse El Bouziani is op de goede weg
g

gzxvzgdfgsadf
Llyasse El Bouziani is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 mei 2011, 19:05   #2
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Uhm alsje (voorje) broertje een eigen account/profiel maakt op xbox live (op de 360 console zelf), dan kan je Broertje een maand lang graties XBOX Live Gold spelen.
Oud 03 mei 2011, 19:47   #3
Llyasse El Bouziani
Nieuwkomer

Hij heeft hem 2de hands gekocht dus de xbox is al gebruikt, Waardoor je moet betalen bij je account.
Oud 03 mei 2011, 19:54   #4
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Normaal gezien krijg je bij elke nieuw aangemaakt account een maand gratis xbox live als ik mij niet vergis.
Oud 03 mei 2011, 20:09   #5
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BERII66 Bekijk bericht
Normaal gezien krijg je bij elke nieuw aangemaakt account een maand gratis xbox live als ik mij niet vergis.
Zo'n vermoede had ik ook al
Oud 03 mei 2011, 20:19   #6
Llyasse El Bouziani
Nieuwkomer

Het is 3 keer mogelijk om een nieuw account te maken waarbij je een maand gratis xbox live krijgt, en de vorige eigenaar had dat al gedaan.
Oud 03 mei 2011, 21:17   #7
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
http://link.marktplaats.nl/445300000
Oud 08 mei 2011, 19:29   #8
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Bel microsoft en vraag of je het weer 3 maanden gratis kan doen, want een andere optie is er volgens mij niet. (of je moet een nieuw spel kopen en dat daar dan een 24/48 uurs kaart bijzit...)

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten