|
|
#1 | |
|
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU
Rep kracht: 80
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[Gerucht] Phil Spencer van Microsoft
![]() Phil Spencer van Microsoft Studios heeft vandaag in een interview laten weten dat Microsoft nog meer achter de hand heeft dan alleen Project Natal. Volgens hem is het bedrijf momenteel volop bezig met het ontwikkelen van andere hardware innovaties die ervoor zouden moeten zorgen dat er (voorlopig) geen nieuwe Xbox console zou hoeven te komen. In het interview liet Phil Spencer van Microsoft Studios namelijk het volgende weten: Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 1370
Load"$",8
Rep kracht: 13
![]() |
Als ze door stomen komt er een gigantische hardeschijf op de markt en sturen ze aan op het kopen (lees downloaden) van volledige games via xboxlive. Ik zou een externe HD op de USB poort wel als een leuke optie willen zien, die van mij raakt aardig vol.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
XGN Punten: 352
Rookie
Rep kracht: 0
![]() |
Citaat:
![]() OFF: haha toen ik wou posten stond er dit; 'Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 8 tekens.' ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave