Oud 15 maart 2007, 22:04   #1
chicken002
XGN Punten: 139
Junior Member

chicken002's avatar

Rep kracht: 0 chicken002 is op de goede weg
gears of war missie

kheb eens een vraagske over gears of war dak pas heb gekocht, eerst en vooral zeer vet spel maar zit eigelijk al redelijk snel vast en heb nu ook ni echt veel geduld het probleem zittem wanneer je een beest (naam bennek vergeten) naar buiten moet lokken om dan me da één laser wapen af te maken, da beest kan ook alleen mar horen en ruiken mar hoe geraakt ge daar precies uit ?
chicken002 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 22:16   #2
Stinus
XGN Punten: 914
Extreem Forum Gebruiker

Stinus's avatar

Rep kracht: 29 Stinus zal snel beroemd worden
Vergeet vooral niet dat deze Berserker () alleen kan horen en super sterk is. Je kan zijn krachten gebruiken om naar buiten te komen. Je gaat bijvoorbeeld bij een muur staan (het zal wel ongeveer duidelijk zijn welke muur, bijvoorbeeld aan het einde van een rechthoek ofzo). Je maakt een paar zaaggeluiden (schieten kan ook, als het maar lawaai is), en dan komt de berserker op je afgestormd. Hij zal door de muur heen rammen, en zo kom je in de volgende kamer. Dit doe je net zolang totdat je open lucht boven je hebt, dan richt je met je Laser pistool op hem om zijn positie door te geven aan de sateliet, en dan staat hij in de fik
Stinus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 23:28   #3
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
Gewoon beetje heen en weer lopen bij die deur dan rost ie op je af jump je weg maakt hij de deur open. Doe je dat weer en weer en weer (je kunt op novice trouwens ook deuren openen met granaten) tot dat hij buiten is dan hou je je stil en mik je met dat ding op em en is ie basta
Oud 18 maart 2007, 18:46   #4
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Is zelfs in Insane heel goed te doen en in Co-op is hij helemaal makkelijk de en lokt en de andere brand en als je allebei een hammer of dawn hebt dan pak je haar allebei. MMMMHHHHH extra crispy

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 20:35   #5
chicken002
Junior Member

chicken002's avatar

jepah, this gelukt in prencipe ni zo moeilijk als ge het door hebt, heb dit weekend nen beamer en is echt wel vet om gow te spelen me nen beamer :p, zit nu onder de grond ergens onder da fabriek me die beestjes me da vervelend geluid maar speel het niet direct uit zodat ik er langer plezier aan heb :d
Oud 19 maart 2007, 16:01   #6
Stinus
Extreem Forum Gebruiker

Stinus's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zzzzzmura Bekijk bericht
Is zelfs in Insane heel goed te doen en in Co-op is hij helemaal makkelijk de en lokt en de andere brand en als je allebei een hammer of dawn hebt dan pak je haar allebei. MMMMHHHHH extra crispy
idd, het is volgens mij ook niet echt moeilijker te maken
Oud 19 maart 2007, 16:55   #7
chicken002
Junior Member

chicken002's avatar

seg zit weeral iet verder en heb ook al weer niet zoveel zin om een avond te spenderen aan iets moeiljk dus vraagek het mar ff, kzit nu bij die grote spin of wa da het ook is in die grotte beneden, ge moet dan eerst op zo nen gordel shieten da rond zenne nek hangt en dan wijst ie inees naar de mond, moete da eerst op dienen gordel schieten en dan als zenne mond open is daarom schieten fwelk ??
Oud 19 maart 2007, 17:08   #8
Welkers
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Gewoon hele tijd op ze nek schieten, die spin kan ik binnen 30 seconden verslagen hebben. Op ze nek schieten zodra hij op het platform staat op die beugels die het platform vasthouden schieten (of bommetje gooien) heel simpel
Oud 19 maart 2007, 17:14   #9
chicken002
Junior Member

chicken002's avatar

huh platform, bedoel je dat je dan naar achtermoet lopen fwelk ?
Oud 19 maart 2007, 17:48   #10
Welkers
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

nee dat beest loopt naar achteren als je hem in z'n nek raakt
Oud 19 maart 2007, 18:23   #11
Stinus
Extreem Forum Gebruiker

Stinus's avatar

je moet eerst gewoon onder zijn poten komen, en dan vollop z'n bakkes schieten
na een tijdje kan je op zijn zwakke plek schieten, en dan gaat hij naar achteren. Net zolang doorgaan totdat je links en rechts een soort van ijzeren planken ziet lopen met daaronder een scheur.

Die schiet je kapot en dan zwemt hij in de lava
Oud 19 maart 2007, 18:33   #12
chicken002
Junior Member

chicken002's avatar

jep heb het juist ondervonden, kan nu weer verder :p
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten