Oud 06 maart 2010, 22:13   #1
Dravir
XGN Punten: 7579
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 43 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Geaardheid XBOX Live

Ik kwam dit artikel net op internet tegen, en ik moest het gewoon even aan jullie laten zien
http://www.ng-gamer.nl/game-nieuws/1...-op-profielen/
lees het maar even door zou ik zeggen, het gaat over de geaardheid bij xbox live.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 maart 2010, 22:22   #2
zzzzzmura
XGN Punten: 5858
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 51 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Die gasten voelen zich ook altijd gediscrimineerd,bij mij was het iig nooit opgekomen.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 maart 2010, 22:47   #3
GE niss
XGN Punten: 16074
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 78 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Voor ik het weet heeft een van me clanmembers dadenlijk alleen maar Gay online gamers in zijn vriendenlijst
Oud 06 maart 2010, 22:49   #4
inva1337
XGN Punten: 2932
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 21 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Nu krijg je weer al die fake lesbiennes die veel te veel aandacht gaan krijgen van kleine jongetjes .

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 maart 2010, 23:10   #5
Fido
XGN Punten: 2000
Stamgast

Rep kracht: 9 Fido zal snel beroemd worden
Vrij zinloos :p
Fido is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 maart 2010, 23:33   #6
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 43 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
ik vind het idd ook wel belachelijk, maar ja, anders krijg je die organisaties op je nek :S

Oud 07 maart 2010, 00:53   #7
InStaKiLL
XGN Punten: 3149
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 27 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Nu krijgen we van die mensen die dit niet serieus nemen en zichzelf bestempelen als gay.
Oud 07 maart 2010, 14:01   #8
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

dat is dan wel weer een nadeel ja

Oud 07 maart 2010, 16:06   #9
kinghim
XGN Punten: 851
Member

kinghim's avatar

Rep kracht: 0 kinghim is op de goede weg
geweldig, dat moeten we toch hebbe

niet
wat een onzin, alsof het iets uitmaakt, het enige verschil zullen een paar sukkeltjes zijn die het belachelijk make

kinghim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 maart 2010, 19:18   #10
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

en een paar mensen die gewoon erg graag willen laten weten dat ze homo, lesbi, hetero of weet ik veel wat zijn...
maar dat kan je natuurlijk ook in grote letters in je profiel zetten, lijkt me.

Oud 07 maart 2010, 20:59   #11
The Duke
XGN Punten: 1992
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 14 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
Dit gaat m'n pet dus echt te boven. Je speelt alleen samen, waarom zou je dan de seksuele geaardheid moeten weten om het naar je zin met elkaar te hebben?
The Duke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 maart 2010, 21:30   #12
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Duke Bekijk bericht
Dit gaat m'n pet dus echt te boven. Je speelt alleen samen, waarom zou je dan de seksuele geaardheid moeten weten om het naar je zin met elkaar te hebben?
kweenie hoor, maar jij wil toch ook liever met hetero's spelen ipv homo's...

Oud 07 maart 2010, 21:55   #13
The Duke
XGN Punten: 1992
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 14 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dravir Bekijk bericht
kweenie hoor, maar jij wil toch ook liever met hetero's spelen ipv homo's...
Als ik een game speel maakt me de seksuele geaardheid geen fu*k uit Dravir. We zijn allemaal gamers! Alleen als ik in bed lig houd ik het wel liever bij m'n meissie hé.
The Duke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 maart 2010, 22:33   #14
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Duke Bekijk bericht
Als ik een game speel maakt me de seksuele geaardheid geen fu*k uit Dravir. We zijn allemaal gamers! Alleen als ik in bed lig houd ik het wel liever bij m'n meissie hé.
ik snap wat je bedoelt en ik denk dat 99,99% dat ook normaal vindt (van de hetero mannen/jongens althans). dat ze überhaupt een uitzondering maken voor die minder dan 0,01 procent vind ik best wel vreemd...

Oud 08 maart 2010, 02:11   #15
stoffie
XGN Punten: 2570
pro gamer

stoffie's avatar

Rep kracht: 0 stoffie is op de goede weg
maakt toch helemaal niets uit me wie speelt, als maar je fun hebt, nuttloze actie van microsoft.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten