|
|
#1 |
|
XGN Punten: 706
Member
Rep kracht: 0
![]() |
Gat in de markt voor microsoft
Natuurlijk vragen we allemaal ons af of ooit killer instinct 3 nog op de xdoos komt.
kan je lang wachten. maar wat wel mogelijk is, de killer instinct arcade versie op de XBLA. kost hun amper iets. en dat gaat verdienen als een tierelier ben ik 100% van overtuigd. laat staan een hele marketing team bij hun. waarom doen ze dat niet :S 1200 punten voor dat spel op de xbla gaat echt gekocht worden |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
XGN Punten: 2274
Roermond's most respected
Rep kracht: 28
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Citaat:
Maarre... killuminati, ik denk dat als jij dit kunt bedenken, dat een heel team bij Microsoft dat ook wel kan. Dus als dat echt zo'n goed idee was, was Killer Instinct al wel beschikbaar geweest op de Marketplace. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
De beste uitkomst komt vaak uit de meest onverwachte hoek. De consument laten meedenken over nieuwe ontwikkelingen is sowieso één van de meest effectieve marketingmethoden om je imago 'positiever' te maken. Kijk naar Starbucks die continu met "mystarbucksidea.force.com/" aan de consument vraagt of zij nieuwe dingen kunnen verzinnen. De 'populaire' ideeen worden besproken op een forum, waar de medewerkers van Starbucks vervolgens beslissen of het mogelijk is. Vervolgens mogen consumenten stemmen wat van de gekozen verandering, welke wél mogelijk is, daadwerkelijk op de markt gaat komen. Of natuurlijk Lay's, die dat eenmalig heeft gedaan. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Natuurlijk hebben ze hun eigen gedachten achter de schermen, maar op deze manier kunnen ze die gedachten bevestigen of verbeteren. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Citaat:
Verder heb je uiteraard gelijk, ik ben het daar helemaal mee eens. Maar ik ben wel van mening dat het in dit geval niet helemaal opgaat. |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:44. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave