|
|
#77 |
|
XGN Punten: 2739
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 11
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat krijg je als je verslaaft ben geweest aan achievements. heerlijk. heb al veel trophies maar wil veel meer. nee heb geen platinum .heb niet het doel om een spel uit te spelen het gaat bij mij zo koop een spel speel dat een paar dagen en koop weer een nieuwe beetje een raar trekje.
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
XGN Punten: 2502
Extreem Forum Gebruiker
|
ja dat kan ook ! ik heb dat met Terminator gedaan. gekocht en gerolen voor infamous. Ik ben iemand die ook best veel spellen koopt. Maar ik houd ze ook. Alleen de games die ik echt bagger vind verpats ik. Wel mooie score van die achievements. Ik was een tijdje geleden ook echt bezig met trophyhunten. Dat is nu wel geslonken.
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
XGN Punten: 2739
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 11
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Haha ik heb Terminator daar ook special voor opgehaald makelijk gouden trophies. verkoop mijn spellen ook niet ,heb alleen mijn Xboxen en al mijn spellen van Xbox verkocht. een geweldige toevoeging aan games dat achievements/trophies systeem. leuk om iets te verdienen zoiets zet je aan tot nog meer gamen..
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
XGN Punten: 2502
Extreem Forum Gebruiker
|
Ja trophies zette me het afgelopen jaar teveel aan om te gamen, ok ik hoefde het afgelopen half jaar niet naar school, deze luxe is nu afgelopen! binnekort word het alleen sweekends gamen. Weinig trophies halen en veel studeren haha
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:43. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

.

Lineaire weergave