Oud 24 december 2011, 23:46   #1
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Game Center voor iPhone, iPod touch en iPad

Iedereen met een Game Center-account kan hier zijn naam neerzetten. Ik denk dat het er niet veel zijn hier op XGN, enfin.

Mijn naam is, net als op Xbox Live en Steam: DikkeWretcher.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2011, 19:52   #2
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
I'm so alone.
Oud 30 december 2011, 20:58   #3
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Mijne is BTB8 geloof ik. Ik kan het nu niet checken omdat mijn ouders de ipad mee naar Spanje genomen hebben.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2011, 21:57   #4
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Ja verdomme, elke keer als ik een app probeer te downloaden loopt hij vast.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Oud 30 december 2011, 22:33   #5
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Ik heet > johanneslol

voeg me maar toe en als je spel samen of tegen elkaar wil doen moet je het maar zeggen.

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 januari 2012, 19:36   #6
TheJorrH
XGN Punten: 659
Member

TheJorrH's avatar

Rep kracht: 0 TheJorrH is op de goede weg
Ik heb nooit een account aangemaakt werd wel de hele tijd gevraagd echt vervelend -.-
Oud 05 januari 2012, 23:06   #7
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheJorrH Bekijk bericht
Ik heb nooit een account aangemaakt werd wel de hele tijd gevraagd echt vervelend -.-
Maak dan een account aan ? Is wel leuk voegt echt wat doe aan de spellen!

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 21:25   #8
Battlefield
XGN Punten: 758
Stamgast

Battlefield's avatar

Rep kracht: 0 Battlefield is op de goede weg
SPPGxWoods

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten