Oud 05 juli 2009, 16:44   #16
CrossFire_NL
XGN Punten: 2274
Roermond's most respected

Rep kracht: 28 CrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uit
Welke dingen zijn 'sterk verbetert'? Merk nog niet héél veel verschil..
CrossFire_NL is offline  
Oud 05 juli 2009, 16:45   #17
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Je profiel is veranderd, Cross. Voor de rest is er volgensmij niet veel verbeterd.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline  
Oud 05 juli 2009, 17:02   #18
FlameFoxx
XGN Punten: 2426
Respect 4 Muts

FlameFoxx's avatar

Rep kracht: 22 FlameFoxx zal snel beroemd worden
Oh, ik heb iets dat best storend is gevonden. Voor de update was het altijd zo dat als er nieuwe posts zijn in een topic dat het dan dikgedrukt staat aangeven, en als je dan de laatste post had gezien dat 'ie dan weer normaal werd aangegeven. Helaas blijft het nu de hele tijd dikgedrukt waardoor ik dus niet kan zien of ik die posts al wel heb gelezen of nog niet.
Oud 05 juli 2009, 19:14   #19
killer1000
XGN Punten: 3034
Willem is back!!

killer1000's avatar

Rep kracht: 35 killer1000 is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar killer1000
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fablex Bekijk bericht
Er zijn nu wat aanpassingen gemaakt aan het inlogsysteem. Probeer opnieuw in te loggen, werkt het nu wel goed allemaal?

Mocht dat niet werken, verwijder dan de oude cookies en probeer het opnieuw aub.
Bij mij werkt het nu wel zover als ik weet

.____........___...____
.____||......||.......____||
||.........___||.......____|| all the way
killer1000 is offline  
Oud 05 juli 2009, 20:45   #20
ComEpsilon
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!

ComEpsilon's avatar

Rep kracht: 24 ComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaan
Bij mij ook, alles gaat terug, mooi werk
ComEpsilon is offline  
Oud 05 juli 2009, 21:30   #21
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Is het niet een leuk idee dat je ook groups kan maken?
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline  
Oud 05 juli 2009, 21:31   #22
mauricedb
XGN Punten: 2705
XGN Eindredacteur
Admin

mauricedb's avatar

Rep kracht: 10 mauricedb zal snel beroemd worden
Zijn we zeker van plan, de vraag is alleen nog wanneer.
mauricedb is offline  
Oud 05 juli 2009, 22:06   #23
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlameFoxx Bekijk bericht
Oh, ik heb iets dat best storend is gevonden. Voor de update was het altijd zo dat als er nieuwe posts zijn in een topic dat het dan dikgedrukt staat aangeven, en als je dan de laatste post had gezien dat 'ie dan weer normaal werd aangegeven. Helaas blijft het nu de hele tijd dikgedrukt waardoor ik dus niet kan zien of ik die posts al wel heb gelezen of nog niet.
Wanneer je posts gelezen hebt, wordt deze hier nu wel goed als ongelezen weergeven (dus niet dikgedrukt). Wanneer je naar de xgn hoofdpagina gaat (www.xgn.nl gewoon) wordt je verkeerde cookie verwijdert, en moet het opgelost zijn. Mocht het probleem zich nog voordoen, laat het aub weten.
Oud 05 juli 2009, 23:08   #24
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
Citaat:
Wanneer je posts gelezen hebt, wordt deze hier nu wel goed als ongelezen weergeven (dus niet dikgedrukt). Wanneer je naar de xgn hoofdpagina gaat (www.xgn.nl gewoon) wordt je verkeerde cookie verwijdert, en moet het opgelost zijn. Mocht het probleem zich nog voordoen, laat het aub weten.
En sowieso doe ik altijd gewoon even als ik alles gelezen heb onderaan op forum mainpage (http://www.xgn.nl/forum/index.php) 'markeer forums als gelezen' indrukken, dan is alles weer schoon en zie je direct of er iemand ergens weer iets nieuws gepost heeft. Werkt prima.
Oud 06 juli 2009, 15:57   #25
FlameFoxx
XGN Punten: 2426
Respect 4 Muts

FlameFoxx's avatar

Rep kracht: 22 FlameFoxx zal snel beroemd worden
Citaat:
Ja, het is nu weer normaal. Bedankt!

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten