Oud 13 september 2011, 18:27   #1
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
Formula1 2011, Skyrim of ACR ?

Hey,

welke moet ik nemen ik kan er echt niet uitkomen iemand van jullie die de games kan aanprijzen ofzo?
Oud 13 september 2011, 18:42   #2
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Weet je wat je moet gaan doen ze allemaal kopen, wat geen geld genoeg? Geen probleem ga je toch je kontje verkopen achter het centraal station.

Wat ik hiermee wil aangeven is dat ik een beetje moe word van ik kan niet kiezen topics. Lees impressies en recensies op de homepage en kies aan de hand daarvan inplaats weer zo,n onnodig topic aan te slingeren.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2011, 19:07   #3
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zzzzzmura Bekijk bericht
Weet je wat je moet gaan doen ze allemaal kopen, wat geen geld genoeg? Geen probleem ga je toch je kontje verkopen achter het centraal station.

Wat ik hiermee wil aangeven is dat ik een beetje moe word van ik kan niet kiezen topics. Lees impressies en recensies op de homepage en kies aan de hand daarvan inplaats weer zo,n onnodig topic aan te slingeren.
Weten we gelijk hoe zzzzzzmura aan al die games voor zijn 360/ps3 komt

Verder heeft hij gelijk, je kan toch wel kiezen welke je wilt van deze 3 kom op hey.
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2011, 19:16   #4
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OldskoolRikkie Bekijk bericht
Weten we gelijk hoe zzzzzzmura aan al die games voor zijn 360/ps3 komt

Verder heeft hij gelijk, je kan toch wel kiezen welke je wilt van deze 3 kom op hey.
Vond het al raar dat ik op rare plekken wakker werd met een briefje van 50 tussen mijn bilspleet.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2011, 19:29   #5
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zzzzzmura Bekijk bericht
Vond het al raar dat ik op rare plekken wakker werd met een briefje van 50 tussen mijn bilspleet.

Haha oke sorry, zet er maar een slotje op ik heb m'n keus al gemaakt.
Oud 13 september 2011, 22:49   #6
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Ja, hoe kan je nou twijfelen of je Skyrim moet halen.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2011, 07:37   #7
ID a n ii e Lz
XGN Punten: 2490
CustomDutch

ID a n ii e Lz's avatar

Rep kracht: 8 ID a n ii e Lz is op de goede weg
Als je geen cent te makken hebt zou ik ook voor skyrim gaan als het tussen je lijstje staat.
Als ik moest kiezen tussen die 3 dan zou ik zelf voor AC Revalations gaan, want vindt Skyrim/oblivion nou 1 maal geen ruk aan

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten