|
|
#1 |
|
XGN Punten: 3034
Willem is back!!
|
First Ingame Screenshots van Gothic 4 op Xbox.com
Beste 360 eigenaren.
Gothic 4 komt naar de PC en de 360, dus helaas voor de PS3 eigenaren. De PS3 versie zal waarschijnlijk niet komen omdat spellbound geen ervaring mee heeft. Op de E3 zal waarschijnlijk deze game exclusieve voor de PC en 360 worden bevestigd. Hier heb je een link, deze screenshot zijn wel voor de 360 version, dus de PC versie is de superieur zoals altijd het is ![]() Link: http://www.xbox.com/en-US/games/a/arcania/ |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Willem is back!!
|
Citaat:
De pictures wat je zag waren gewoon alpha versie ![]() PS, ken je ook de vorige delen? Gothic 1 en Gothic 2 en 3? Zo nee, speel ze ermee, dan weet je ook precies hoe het verhaal gaat ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 | |||
|
Willem is back!!
|
Citaat:
Je hoeft ook niet echt een fan voor te zijn, het gaat om de game he ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Nee geen zwart lange rokken of what so ever ![]() |
|||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Willem is back!!
|
Citaat:
En op het laats is allemaal voor niks geweest, het zijn luie ontwikkelaars doetjes of watjes zijn ze het. Ik heb recht voor de raap van een manager van spellbound uitgemaakt voor moneymaker from Microsoft en alle details eraan mijn lijstje ![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Willem is back!!
|
Citaat:
Mijn argumenten waren heel duidelijk en blijkbaar willen ze gewoon meer geld te verdienen met de 360 versie, de PS3 versie was gewoon te duur en ze moesten dan vanaf 0 beginnen, dat was namelijk onze advies aan spellbound om een Engine te huren van Sony en vervolg aan Sony vragen voor hulp bij bepaalde technieken. PS3 eigenaren moeten geen afdank port van een PC, ik heb ook toen verteld aan de manager van Spellbound.....................als je voor de PS3 gaat programmeren dan moet je niet zien als een PC maar als een nieuw console met een nieuw architectuur. De PC en de 360 hebben hetzelfde architectuur en dat is ook dat de meeste 3e party ontwikkelaars de fout in gaan door te programmeren alsof het een PC is. |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

beetje sarcastisch misschien 

Lineaire weergave