Ga terug   XGN Forum > Gaming Discussie > Xbox 360

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 23 augustus 2009, 13:47   #16
kahraba
XGN Punten: 2066
Forum-Koning

kahraba's avatar

Rep kracht: 12 kahraba is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Y-lo Bekijk bericht
als het flink gaat floppen maken ze zwaar verlies. Maar als er veel mensen zijn die er geld voor over hebben ja dan gaan ze zeker verdienen. Daar hoor ik niet tussen, ik ga geen maandelijkse bedragen betalen voor een spel. Op een moment heb je het wel is een keer gezien
Juist wat die zegt want echt op een gegeven moment final fantasy of geen final fantasy opeens ben je het gewoon zat maar dan echt zat dan realiseer je dat kei en kei lang hebt gespeeld voor wat?

de game komt niet eens ten einde!!

Dat is dus echt klote alls ze nou een leuke mmorpg ja ok maar dan met een 1 keer cd betaling en dan that its, well dan gaan ze het goed doen want wie will nou niet een final fantasy game die je maar 1 keer ervoor moet betalen en dan laaaaaaaaaang gamen,

en echt ja tuurlijk je gaat veel tijd erin steken maar geen geld!!! en dat scheelt tuurlijk is me mening he!!!

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOE
kahraba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2009, 13:48   #17
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Y-lo Bekijk bericht
Maandelijkse betalingen voor games vind ik echt slecht. Net als bij WoW ik vind dit echt over the top uitmelkerij ! net als kahrabra zegt. Ze gaan dan echt verlies leiden
Inderdaad, eerst moet je nog voor de game betalen, en dan ook nog maandelijks geld. Als je dan nog is een uitbreiding wil kopen ben je weer 30 á 40 euro kwijt

En aan MMORPG's games komen eigenlijk geen eind. Neem nou World of Warcraft. Je traint je zelf lvl 70, het hoogste level. Dan kan je bijvoorbeeld nog andere dingen gaan trainen, en voordat je dat zat bent komt er een nieuwe uitbreiding. Een MMORPG krijg je dus eigenlijk nooit uitgespeeld, je stopt er pas mee als je het zat ben. Maar niet iedereen word WOW zomaar zat. Vele raakte er verslaafd aan en daardoor gingen ze bijv. scheiden.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2009, 13:58   #18
InStaKiLL
XGN Punten: 3164
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Final fantasy is een RPG, geen Mmo. Mmo moet je op de pc spelen, niet op consoles. World of warcraft, vind ik zo'n lelijk spel, mensen raken er verslaafd aan, en komen in geld problemen vanwege een speletje?
Oud 23 augustus 2009, 14:00   #19
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InStaKiLL Bekijk bericht
Final fantasy is een RPG, geen Mmo. Mmo moet je op de pc spelen, niet op consoles. World of warcraft, vind ik zo'n lelijk spel, mensen raken er verslaafd aan, en komen in geld problemen vanwege een speletje?
MMORPG's zijn eigenlijk best leuk hoor, ik heb WOW wel is gespeeld en Aion ook. Beide games waren wel leuk, maar ik ga het toch niet full time spelen. Heb d'r sowieso geen behoefte aan.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Oud 23 augustus 2009, 14:05   #20
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Door FF heb ik jarenlang geen rpg,s gespeeld pas met knight,s of the old republic ben ik ermee begonnen. FF kan mij echt gestolen worden.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2009, 14:07   #21
InStaKiLL
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
De enige die ik gespeeld heb is runescpae toen ik 13 jaar was.
Oud 23 augustus 2009, 14:08   #22
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Dat heb ik ook gespeeld, leuk klikspel hoor.
Oud 23 augustus 2009, 14:12   #23
kahraba
Forum-Koning

kahraba's avatar

ik heb bijna iedere gratis mmporpg geprobeerd ik werd het gewoon opeens zat!!!!
der is niets aan herhalend noem maar op doe dit doe dat en dan opeens krijg je een baas die well 4 keer zo hoog ne eerder 10 keer zo hoog als je eigen level moet je met een groep het doden, well well nou dat lukt niet altijd moet je dan iemand vragen van de groote kerels om je te helpen blalbalbal dus echt saai!!!

vandaar hoopelijk is ff14 geen wow gaat worden!!!

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOE
Oud 23 augustus 2009, 14:15   #24
InStaKiLL
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kahraba Bekijk bericht
ik heb bijna iedere gratis mmporpg geprobeerd ik werd het gewoon opeens zat!!!!
der is niets aan herhalend noem maar op doe dit doe dat en dan opeens krijg je een baas die well 4 keer zo hoog ne eerder 10 keer zo hoog als je eigen level moet je met een groep het doden, well well nou dat lukt niet altijd moet je dan iemand vragen van de groote kerels om je te helpen blalbalbal dus echt saai!!!

vandaar hoopelijk is ff14 geen wow gaat worden!!!
Jammer genoeg is dat bevestigd.
Oud 23 augustus 2009, 14:20   #25
kahraba
Forum-Koning

kahraba's avatar

Citaat:
geef de site even dan aub!?

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOE
Oud 23 augustus 2009, 14:21   #26
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Citaat:
Word FF XIV een MMORPG?
Oud 01 september 2009, 09:44   #27
Diehardnext
XGN Punten: 1526
2 Hard 2 Die

Diehardnext's avatar

Rep kracht: 0 Diehardnext is op de goede weg
nou fantastisch dat zou een mooie spel voor de 360 worden!
Diehardnext is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 september 2009, 19:50   #28
Fido
XGN Punten: 2002
Stamgast

Rep kracht: 9 Fido zal snel beroemd worden
final fantasy blijft echt een van de beste spellen of je er nou voor moet extra betalen of niet ik probeer hem zeker uit.
Fido is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten