|
|
#16 | |
|
XGN Punten: 2066
Forum-Koning
Rep kracht: 12
![]() |
Citaat:
de game komt niet eens ten einde!! Dat is dus echt klote alls ze nou een leuke mmorpg ja ok maar dan met een 1 keer cd betaling en dan that its, well dan gaan ze het goed doen want wie will nou niet een final fantasy game die je maar 1 keer ervoor moet betalen en dan laaaaaaaaaang gamen, en echt ja tuurlijk je gaat veel tijd erin steken maar geen geld!!! en dat scheelt tuurlijk is me mening he!!! |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Citaat:
En aan MMORPG's games komen eigenlijk geen eind. Neem nou World of Warcraft. Je traint je zelf lvl 70, het hoogste level. Dan kan je bijvoorbeeld nog andere dingen gaan trainen, en voordat je dat zat bent komt er een nieuwe uitbreiding. Een MMORPG krijg je dus eigenlijk nooit uitgespeeld, je stopt er pas mee als je het zat ben. Maar niet iedereen word WOW zomaar zat. Vele raakte er verslaafd aan en daardoor gingen ze bijv. scheiden. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
XGN Punten: 2066
Forum-Koning
Rep kracht: 12
![]() |
ik heb bijna iedere gratis mmporpg geprobeerd ik werd het gewoon opeens zat!!!!
der is niets aan herhalend noem maar op doe dit doe dat en dan opeens krijg je een baas die well 4 keer zo hoog ne eerder 10 keer zo hoog als je eigen level moet je met een groep het doden, well well nou dat lukt niet altijd moet je dan iemand vragen van de groote kerels om je te helpen blalbalbal dus echt saai!!! vandaar hoopelijk is ff14 geen wow gaat worden!!! |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
XGN Punten: 3164
WHATS UP
Rep kracht: 28
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave