|
|
#1 |
|
XGN Punten: 3164
WHATS UP
Rep kracht: 28
![]() ![]() ![]() |
Final fantasy XIV waarschijnlijk ook voor de x360
"For FFXIV, because 360 has its own policy with Xbox Live that is different from [the] internet, that’s something we’re in discussions with Microsoft [about], to come to an agreement. That’s one of the reasons it’s not going to be launched at that point.”
Dit is gezegd door t hoofd van square enix. Concreet betekent dit dat Final Fantasy XIV wel een goede kans maakt om naar de Xbox 360 te komen, al zal dat zeker pas na de simultane release voor pc en PS3 in 2010 gebeuren. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
XGN Punten: 2066
Forum-Koning
Rep kracht: 12
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Een PS3 speler zou dat niet mogen hopen. FF was altijd één van de beste Playstation Exclusives en dan wordt hij ineens voor verschillende consoles gemaakt. Daardoor verliest Playstation weer wat gamers en gaan meer developers zich richten op de 360.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
WHATS UP
![]() ![]() ![]() |
Mensen vergissen zich aangezien de man van sony zei: Final fantasy XIV is exclusively for the ps3 at LAUNCH. Wat betekent dat er een mogelijkheid is dat final fantasy ook naar de andere platformen komt.
MAar ik hoop persoonlijk dat niet elke exclusive opeens naar de xbox 360 komt, of juist andersom. Dat vond ik zo goed aan de ps2 en de xbox. 2 totaal verschillende platformen en exclusives. Hierdoor ging ik voor de ps2, omdat devil may cry, splinter cell, dead or alive, Pro evolution soccer en gta allemaal exclusief op de ps2 waren(die laatste later ook voor de xbox). Maar hetzelfde gaat over ninja gaiden die wil ik persoonlijk ook exclusief voor de xbox 360 houden. Hierdoor maken de bedrijven die eigenaar zijn van beide console alleen nog maar exclusives(op enkele na kijk naar left 4 dead 1/2 en the agent). Vooral microsoft, maar ook sony die hetzelfde met ninja gaiden deed moeten hun geld in hun zakken houden en gewoon de bedrijven zelf laten kiezen. Dit vind ik persoonlijk want hierdoor zijn de ps3 en xbox 360 niet echt verschillend qua games. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
XGN Punten: 3034
Willem is back!!
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
XGN Punten: 2066
Forum-Koning
Rep kracht: 12
![]() |
Citaat:
Als het dat zo is , zullen ze dan zwaar verlies leiden en man o man ik hoop echt dat het maar 1 maalig betaling is je weet well gewoon voor de cd, better dan iedere maand 30 betalen is dan echt een probleem zeker omdat het de gevolg van final fantasy 13!!!!!! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
WHATS UP
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 2502
Extreem Forum Gebruiker
|
als het flink gaat floppen maken ze zwaar verlies. Maar als er veel mensen zijn die er geld voor over hebben ja dan gaan ze zeker verdienen. Daar hoor ik niet tussen, ik ga geen maandelijkse bedragen betalen voor een spel. Op een moment heb je het wel is een keer gezien
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave