Ga terug   XGN Forum > Gaming Discussie > Xbox 360

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 21 augustus 2009, 22:19   #1
InStaKiLL
XGN Punten: 3164
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Final fantasy XIV waarschijnlijk ook voor de x360

"For FFXIV, because 360 has its own policy with Xbox Live that is different from [the] internet, that’s something we’re in discussions with Microsoft [about], to come to an agreement. That’s one of the reasons it’s not going to be launched at that point.”
Dit is gezegd door t hoofd van square enix.

Concreet betekent dit dat Final Fantasy XIV wel een goede kans maakt om naar de Xbox 360 te komen, al zal dat zeker pas na de simultane release voor pc en PS3 in 2010 gebeuren.
Oud 21 augustus 2009, 22:36   #2
kahraba
XGN Punten: 2066
Forum-Koning

kahraba's avatar

Rep kracht: 12 kahraba is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InStaKiLL Bekijk bericht
"For FFXIV, because 360 has its own policy with Xbox Live that is different from [the] internet, that’s something we’re in discussions with Microsoft [about], to come to an agreement. That’s one of the reasons it’s not going to be launched at that point.”

Concreet betekent dit dat Final Fantasy XIV wel een goede kans maakt om naar de Xbox 360 te komen, al zal dat zeker pas na de simultane release voor pc en PS3 in 2010 gebeuren.
ik hoop voor de xbox hebbers dat dit gebeurt aleen well lekker laat zo dat men het zeker weet dat er niet geknoeit wordt met de ps3 versie.
kahraba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2009, 22:39   #3
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Nou, geweldig, zit er helemaal niet op te wachten.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2009, 09:55   #4
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kahraba Bekijk bericht
ik hoop voor de xbox hebbers dat dit gebeurt aleen well lekker laat zo dat men het zeker weet dat er niet geknoeit wordt met de ps3 versie.
Een PS3 speler zou dat niet mogen hopen. FF was altijd één van de beste Playstation Exclusives en dan wordt hij ineens voor verschillende consoles gemaakt. Daardoor verliest Playstation weer wat gamers en gaan meer developers zich richten op de 360.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2009, 10:39   #5
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Van mij mag sony FF houden, ik vind er toch geen reet aan, maar het is leuk voor mensen die het wel leuk vinden;p
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2009, 10:45   #6
IDWGROEP
XGN Punten: 2739
Forum-Verslaafd

IDWGROEP's avatar

Rep kracht: 11 IDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uit
Leuk voor de Xbox mensen het maakt mij ook weinig uit als het nou op de PS3 of Xbox uitkomt.
IDWGROEP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2009, 14:18   #7
InStaKiLL
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Mensen vergissen zich aangezien de man van sony zei: Final fantasy XIV is exclusively for the ps3 at LAUNCH. Wat betekent dat er een mogelijkheid is dat final fantasy ook naar de andere platformen komt.

MAar ik hoop persoonlijk dat niet elke exclusive opeens naar de xbox 360 komt, of juist andersom. Dat vond ik zo goed aan de ps2 en de xbox. 2 totaal verschillende platformen en exclusives. Hierdoor ging ik voor de ps2, omdat devil may cry, splinter cell, dead or alive, Pro evolution soccer en gta allemaal exclusief op de ps2 waren(die laatste later ook voor de xbox). Maar hetzelfde gaat over ninja gaiden die wil ik persoonlijk ook exclusief voor de xbox 360 houden. Hierdoor maken de bedrijven die eigenaar zijn van beide console alleen nog maar exclusives(op enkele na kijk naar left 4 dead 1/2 en the agent). Vooral microsoft, maar ook sony die hetzelfde met ninja gaiden deed moeten hun geld in hun zakken houden en gewoon de bedrijven zelf laten kiezen.

Dit vind ik persoonlijk want hierdoor zijn de ps3 en xbox 360 niet echt verschillend qua games.
Oud 22 augustus 2009, 16:46   #8
killer1000
XGN Punten: 3034
Willem is back!!

killer1000's avatar

Rep kracht: 35 killer1000 is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar killer1000
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InStaKiLL Bekijk bericht

Deze onderwerp is niet aan de PS3 gerelateerd, ik zal daar even een melding van maken.

.____........___...____
.____||......||.......____||
||.........___||.......____|| all the way
killer1000 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2009, 16:49   #9
Denimo
XGN Punten: 3700
Editor

Denimo's avatar

Rep kracht: 22 Denimo is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door killer1000 Bekijk bericht
Deze onderwerp is niet aan de PS3 gerelateerd, ik zal daar even een melding van maken.
Rusitg maar killer. Het is al verplaatst
Denimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2009, 11:59   #10
oRiginal_G
XGN Punten: 2993
I Master-Mind

oRiginal_G's avatar

Rep kracht: 14 oRiginal_G heeft een positieve uitstralingoRiginal_G heeft een positieve uitstraling
laat ze maar oprotten me die spel moet je zeker apart voor betalen weer 30 eu per maand ofzo

oRiginal_G is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2009, 12:25   #11
kahraba
XGN Punten: 2066
Forum-Koning

kahraba's avatar

Rep kracht: 12 kahraba is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oRiginal _G Bekijk bericht
laat ze maar oprotten me die spel moet je zeker apart voor betalen weer 30 eu per maand ofzo

Als het dat zo is , zullen ze dan zwaar verlies leiden en man o man ik hoop echt dat het maar 1 maalig betaling is je weet well gewoon voor de cd, better dan iedere maand 30 betalen is dan echt een probleem zeker omdat het de gevolg van final fantasy 13!!!!!!

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOE
kahraba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2009, 13:22   #12
InStaKiLL
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kahraba Bekijk bericht
Als het dat zo is , zullen ze dan zwaar verlies leiden en man o man ik hoop echt dat het maar 1 maalig betaling is je weet well gewoon voor de cd, better dan iedere maand 30 betalen is dan echt een probleem zeker omdat het de gevolg van final fantasy 13!!!!!!
Mmo spellen zuigen en zijn zo saai als wat.
Oud 23 augustus 2009, 13:34   #13
Y-lo
XGN Punten: 2502
Extreem Forum Gebruiker

Y-lo's avatar

Rep kracht: 25 Y-lo is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar Y-lo
Maandelijkse betalingen voor games vind ik echt slecht. Net als bij WoW ik vind dit echt over the top uitmelkerij ! net als kahrabra zegt. Ze gaan dan echt verlies leiden
Oud 23 augustus 2009, 13:38   #14
InStaKiLL
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Hoezo ze maken juist verlies als ze dat niet doen.
Oud 23 augustus 2009, 13:41   #15
Y-lo
XGN Punten: 2502
Extreem Forum Gebruiker

Y-lo's avatar

Rep kracht: 25 Y-lo is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar Y-lo
als het flink gaat floppen maken ze zwaar verlies. Maar als er veel mensen zijn die er geld voor over hebben ja dan gaan ze zeker verdienen. Daar hoor ik niet tussen, ik ga geen maandelijkse bedragen betalen voor een spel. Op een moment heb je het wel is een keer gezien

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten