Oud 19 juli 2011, 20:00   #1
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
[film] Batman: The Dark Knight Rises

In de zomer van 2012 verschijnt de Batman-film 'The Dark Knight Rises' in de filmzalen. Regisseur Christopher Nolan trakteert de fans al op een teaser trailer.

In de film moet Bruce Wayne, gespeeld door Christian Bale, het opnemen tegen superschurk Bane, een rol van Tom Hardy. Hij vernielt Gotham City terwijl Batman zich schuil houdt. Er loopt van alles mis en het einde van de held lijkt nabij.

Catwoman en John Blake maken hun opwachting nog niet in de trailer. Gary Oldman is wel te zien als commissaris Gordon.

You Tube

Catwoman Anne Hathaway knalt op de set van ”The Dark Knight Rises” even een IMAX camera (t.w.v. een half miljoen) omver. Ziet er overigens wel goed uit. Ik zeg kom maar op met die nieuwe Catwo…. uhmm Batman movie!

You Tube
Oud 19 juli 2011, 22:33   #2
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Oh yeah! The Dark Knight was dus echt wel 1 van de best movies ever! Hopelijk word deze ook zo maar betwijfel het.
Oud 20 juli 2011, 01:55   #3
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Heb de trailer ookal gezien, ziet er wel goed uit, alhoewel ik enkel beelden van de eerste film heb gezien in de trailer..?
Oud 21 juli 2011, 20:37   #4
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musti Bekijk bericht
Heb de trailer ookal gezien, ziet er wel goed uit, alhoewel ik enkel beelden van de eerste film heb gezien in de trailer..?
Yup, het is een verhaal over meerdere films heen.
Oud 21 juli 2011, 22:28   #5
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Met dezelfde personages of niet?
Oud 22 juli 2011, 00:32   #6
BERII66
the xD guy

BERII66's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musti Bekijk bericht
Met dezelfde personages of niet?
Yup Batman is al jaren lang dezelfde acteur. Jammer dat de Heath Ledger zelfmoord heeft gepleegd want hij was een verdomd goede Joker.
Oud 28 juli 2011, 12:15   #7
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BERII66 Bekijk bericht
Yup Batman is al jaren lang dezelfde acteur. Jammer dat de Heath Ledger zelfmoord heeft gepleegd want hij was een verdomd goede Joker.
Die had toch geen zelfmoord gepleegd.
Pillen waren allemaal voorgeschreven ofzoiets.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 01 augustus 2011, 18:03   #8
Thief
XGN Punten: 242
Editor

Rep kracht: 0 Thief zal snel beroemd worden
Ik moet zeggen dat ik erg naar deze film uitkijk. The Dark Knight vind en vond ik zeer sterk en dit deel moet toch het slotstuk zijn. Ben benieuwd!

De teaser viel me overigens wel wat tegen...
Thief is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 augustus 2011, 20:37   #9
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
catwomen komt toch in de film? en ook die ene Scarecrow ?
Oud 01 augustus 2011, 20:40   #10
Thief
Editor

Catwoman en Bane zijn inderdaad bekend. Die Scarecrow weet ik niet. Die zat in Batman Begins en het begin van The Dark Knight, maar volgens mij was ie daar wel een beetje afgedaan. Zou mijn inziens een beetje zwak zijn om die nógmaals een comeback te geven...
Oud 01 augustus 2011, 20:47   #11
modern
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thief Bekijk bericht
Catwoman en Bane zijn inderdaad bekend. Die Scarecrow weet ik niet. Die zat in Batman Begins en het begin van The Dark Knight, maar volgens mij was ie daar wel een beetje afgedaan. Zou mijn inziens een beetje zwak zijn om die nógmaals een comeback te geven...
Ow oke maar ja ze wouden The Joker toch ook weer laten terugkeren? zonde dat Ledger dood is. En wanner komt die penguin gast weer terug :I
Oud 01 augustus 2011, 22:19   #12
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modern Bekijk bericht
Ow oke maar ja ze wouden The Joker toch ook weer laten terugkeren? zonde dat Ledger dood is. En wanner komt die penguin gast weer terug :I
Die zit in ieder geval in de nieuwe game.

Wel jammer trouwens dat dit alweer het slotstuk wordt.

Oud 01 augustus 2011, 22:22   #13
modern
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B--T--B-8 Bekijk bericht
Die zit in ieder geval in de nieuwe game.

Wel jammer trouwens dat dit alweer het slotstuk wordt.
Alweer de laatste ? jammer ik vond het eerlijk gezegt ook jammer bij Harry Potter(dat het nu al weer is afgelopen)
Oud 01 augustus 2011, 23:08   #14
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Citaat:
Alweer de laatste ? jammer ik vond het eerlijk gezegt ook jammer bij Harry Potter(dat het nu al weer is afgelopen)
Moet de laatste nog zien.
Een ook al zijn het 7 boeken 8 films en heel veel jaren later, het is idd jammer.

Oud 08 augustus 2011, 20:08   #15
Thief
Editor

Citaat:
Late reactie, maar goed mijn idee is idd dat regisseur Nolan The Joker terug had willen laten komen, maar ik denk niet dat hij dat nog doet uit respect voor Heath Ledger. Penguin zit er bij mijn weten niet in. Bane wel .
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten