|
|
#1 |
|
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU
Rep kracht: 80
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[film] Batman: The Dark Knight Rises
![]() In de zomer van 2012 verschijnt de Batman-film 'The Dark Knight Rises' in de filmzalen. Regisseur Christopher Nolan trakteert de fans al op een teaser trailer. In de film moet Bruce Wayne, gespeeld door Christian Bale, het opnemen tegen superschurk Bane, een rol van Tom Hardy. Hij vernielt Gotham City terwijl Batman zich schuil houdt. Er loopt van alles mis en het einde van de held lijkt nabij. Catwoman en John Blake maken hun opwachting nog niet in de trailer. Gary Oldman is wel te zien als commissaris Gordon. Catwoman Anne Hathaway knalt op de set van ”The Dark Knight Rises” even een IMAX camera (t.w.v. een half miljoen) omver. Ziet er overigens wel goed uit. Ik zeg kom maar op met die nieuwe Catwo…. uhmm Batman movie! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 242
Editor
Rep kracht: 0
![]() |
Catwoman en Bane zijn inderdaad bekend. Die Scarecrow weet ik niet. Die zat in Batman Begins en het begin van The Dark Knight, maar volgens mij was ie daar wel een beetje afgedaan. Zou mijn inziens een beetje zwak zijn om die nógmaals een comeback te geven...
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
XGN Punten: 242
Editor
![]() |
Citaat:
mijn idee is idd dat regisseur Nolan The Joker terug had willen laten komen, maar ik denk niet dat hij dat nog doet uit respect voor Heath Ledger. Penguin zit er bij mijn weten niet in. Bane wel |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

ik vond het eerlijk gezegt ook jammer bij Harry Potter(dat het nu al weer is afgelopen)
mijn idee is idd dat regisseur Nolan The Joker terug had willen laten komen, maar ik denk niet dat hij dat nog doet uit respect voor Heath Ledger. Penguin zit er bij mijn weten niet in. Bane wel
Lineaire weergave