Oud 10 juli 2011, 20:56   #1
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
FIFA 11 Pro Club

Hallo guys,

al enige tijd zit ik in een Pro Club bij FIFA 11, die ik ook zelf heb opgericht. Nu hebben wij maar enkele leden, die vrienden van mij zijn, (zes, om precies te zijn), die ook nog eens bijna nooit allemaal tegelijk online zijn. Door een gebrek aan een goedgevulde selectie verliezen wij dus praktisch elke wedstrijd, omdat onze tegenstanders vaak veel mensen hebben en onze ploeg wordt dan verder opgevuld met CPU spelers, die dramatisch slecht zijn en soms komt het zelfs letterlijk voor dat de keeper bij een spelhervatting de bal recht in de voeten van de spits van de tegenstander schuift.
Nu zijn er meerdere redenen waarom ik graag wat meer leden wil. Ten eerste, om meer wedstrijden te winnen en dus niet meer vrijwel alles te verliezen. Daarnaast is er een achievement dat je vijftig wedstrijden voor dezelfde online pro club moet spelen en het achievement dat je met minimaal tien man in één Pro Club team een wedstrijd speelt.

Ik weet het, het is laat, FIFA 12 klopt alweer op de deur, maar ik hoop dat er nog wat geïnteresseerden zijn om het team te komen versterken.
Oud 16 juli 2011, 08:39   #2
DUTCHpownerNL
XGN Punten: 582
XBOX NLpownerNL

DUTCHpownerNL's avatar

Rep kracht: 0 DUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstralingDUTCHpownerNL heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via Skype™ naar DUTCHpownerNL
hey ik wil maar wat graag joinen maar ik kan alleen in sommige weekenden heb het beetje druk momenteel.
Oud 16 juli 2011, 14:13   #3
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
hey ik wil ook wel joinen maar heb het spel niet sorry
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 14:34   #4
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Voeg maar toe op Xbox Live: Jelskov

Dan nodig ik je uit voor de Pro Club.

@Julian Spijtig. Maar dat zie ik niet als een obstakel om te joinen.

Tags
fifa 11 pro club

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten