|
|
#1 |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
FIFA 11 Pro Club
Hallo guys,
al enige tijd zit ik in een Pro Club bij FIFA 11, die ik ook zelf heb opgericht. Nu hebben wij maar enkele leden, die vrienden van mij zijn, (zes, om precies te zijn), die ook nog eens bijna nooit allemaal tegelijk online zijn. Door een gebrek aan een goedgevulde selectie verliezen wij dus praktisch elke wedstrijd, omdat onze tegenstanders vaak veel mensen hebben en onze ploeg wordt dan verder opgevuld met CPU spelers, die dramatisch slecht zijn en soms komt het zelfs letterlijk voor dat de keeper bij een spelhervatting de bal recht in de voeten van de spits van de tegenstander schuift. Nu zijn er meerdere redenen waarom ik graag wat meer leden wil. Ten eerste, om meer wedstrijden te winnen en dus niet meer vrijwel alles te verliezen. Daarnaast is er een achievement dat je vijftig wedstrijden voor dezelfde online pro club moet spelen en het achievement dat je met minimaal tien man in één Pro Club team een wedstrijd speelt. Ik weet het, het is laat, FIFA 12 klopt alweer op de deur, maar ik hoop dat er nog wat geïnteresseerden zijn om het team te komen versterken. |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| fifa 11 pro club |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

maar ik kan alleen in sommige weekenden heb het beetje druk momenteel.

Lineaire weergave