Oud 21 september 2010, 01:02   #1
Rick1992
XGN Punten: 0
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 Rick1992 is van onbekende status
Fifa 10 pro, hulp gevraagd

Hey ik heb paar vraagjes,
ben net begonnen met eigen pro en zit al die dingen te unlocken, maar ik krijg het niet voor mekaar om alle lvl 2 star vaardigheden te unlocken. Ik moet alleen nog schijnbeweging met lichaam links en rechts.
Dus mijn vraag is moet je die star vaardigheden in een wedstrijd doen, of kan het ook gewoon in de arena? want dat lukt me niet. (terwijl het wel kon met hooghouden)

en me 2de vraag, er staan achievments tussen als scoor harde vrije trap etc in arena. Maar als ik dat gewoon doe in die oefenarena unlock ik niets, kan het wel daar of is het een ander soort arena?

tnx alvast.
Rick1992 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 08:20   #2
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
ik weet dat ik een paar keer de keeper heb voor bij gespeeld met de pro en toen + kreeg met hoog houden rond de wereld ook maar als je dingen in een wedstrijd doet krijg je eerder plus punten voor je pro bijv. als je veel trucjes doet om iemand voor bij te spelen of als je een afstand schot goal maakt.
en met die vrije trap moet gewoon in een wedstrijd....

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten