Oud 26 januari 2012, 18:34   #16
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
had gister een energy drank met wat ander spul gekocht bij de albert heijn... staat er zo'n gast achter mij met zo'n hele tree energy slammers van 6,60 ofzo :') zelf merk het wel ik ben wat scherper s' avonds en dat is soms best fijn als je een stapel met boeken voor je hebt bij het huiswerk.
Oud 26 januari 2012, 21:35   #17
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ComEpsilon Bekijk bericht
Je blijft er langer door wakker, maar als je moe bent, kan je beter gaan slapen

Hahah, nice gezegt Com
Oud 26 januari 2012, 21:39   #18
q4roel
XGN Punten: 3578
Forum-Koning

q4roel's avatar

Rep kracht: 17 q4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zich
Niet te zuipen, maar ik drink ze wel eens, een à twee keer per half jaar. Dan werken ze ook nog daadwerkelijk.
Oud 26 januari 2012, 21:58   #19
007troy
XGN Punten: 1462
Pro Member

007troy's avatar

Rep kracht: 9 007troy is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door q4roel Bekijk bericht
Niet te zuipen, maar ik drink ze wel eens, een à twee keer per half jaar. Dan werken ze ook nog daadwerkelijk.
Niet te "zuipen", maar wel drinken?? Ook al is het maar 2 keer per jaar, maar dan ga je het toch niet drinken?? Als je het niet lekker vindt.
Oud 26 januari 2012, 22:32   #20
burhan42
XGN Punten: 910
Member

burhan42's avatar

Rep kracht: 0 burhan42 zal snel beroemd worden
Ik drink 2x perjaar 1e op me verjaardag en tweede rest van het jaar... (nee ik drink geen alcohol)
burhan42 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten