|
|
#1 |
|
XGN Punten: 3563
Rawr.
Rep kracht: 23
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I feel great!
Om maar weer eens een discussie aan te snijden... Ik kwam dit berichtje net tegen.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/r...nergiedrankjes Wat is jullie mening over het feit dat de jeugd van tegenwoordig zoveel energiedrankjes consumeert? Moet kunnen? Gaat te ver, we zijn weer eens veel te tolerant? Stiekem vind ik ze zelf toch wel lekker? Brand maar los. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 4811
Editor
Rep kracht: 23
Ik vind ze echt zalig maar merkte zelf dat ik ze veel te veel dronk. Ik drink ze nu af en toe in het weekend en soms op school 1 wanneer ik een lange dag heb. Ik merkte gewoon dat ze niet meer het effect hadden waar ik ze überhaupt om dronk.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Goorste drank ooit. Had het al jaren niet op en nu zat het in mijn kerstpakket. Zie, je verandert in jaren wel wat, dus ik probeerde het weer eens. Nou... mijn tanden vielen spontaan uit m'n mond. De rest weggegooid. Puur, vloeibaar suiker. Wat een rotzooi.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
XGN Punten: 243
Member
Rep kracht: 0
![]() |
Ik vind het lekker ruiken, maar drink het zelf niet. Gelukkig drinkt een vriend van me het vaak
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 2229
the xD guy
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik drink het af en toe voor als ik op werk zit en dat laatste uur gewoon doodop ben. Dan haal ik mijn koele drankje teboven en heeft dat vloeibaar suiker geen effect meer!
Weet er trouwens iemand misschien iets meer over een kauwgom die je binnen vijf minuten helemaal wakker maakt? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
Ik vind het vies smaken en de geur is echt om te kotsen. De meeste gebruikers van dit walgelijke spul zijn behoorlijk asociaal en gebruiken het als alternatief voor alcohol op jonge leeftijd.
Maar om een antwoord te geven op je, naar mijn idee, impliciete vraag: het is niet iets wat verboden moet worden of waar mensen gewaarschuwd voor moeten worden. De gebruikers moeten het zelf weten. Zolang een slechte gewoonte een ander niet schaadt, hoeft het van mij niet gereguleerd te worden. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Ik drink zelf nooit energiedrankjes. Nog nooit behoefte aangehad. Geef mij dan maar water, thee of 'gewone' (minder zoete?) frisdrank, zoals cola, sisi, etc. Verbieden hoeft wat mij betreft niet, want als ze dit al gaan verbieden, dan kunnen ze net zo goed ook tabak en alcoholische dranken gaan verbieden, aangezien die waarschijnlijk een stuk schadelijker zijn! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
XGN Punten: 2490
CustomDutch
Rep kracht: 8
![]() |
ze zijn echt super lekker! vooral die van monster energy
heb ze bijna elk weekend... laatst had k er 2 op [halve liters] kon gewoon echt niet meer slapen XD het is voor mij absoluut geen alcohol vervanger etc. tis gewoon super handig als je de nachten goed wilt doorbrengen achter je console Langleven energie drankjes! |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Ik denk dat het wel mee valt. Ik denk de groep waar jij op doelt mischien 10% is. En niet meer als 50% (wat jij bedoelt). Ik zelf gebruik het als ik vermoeit ben Of als ik iets belangrijks moet doen wara ik erg voor geconsentreet moet zijn. (kan vanalles zijn) |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!
Rep kracht: 24
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je blijft er langer door wakker, maar als je moe bent, kan je beter gaan slapen, want dit punt rekken heeft gewoon geen nut
Ik drink ze eig nooit Heb ze enkel gedronken toen er een promoteam aan het uitdelen was toen ik van de les terugkwam De smaak was niet slecht, maar echt zin in een andere heb ik niet echt |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave