Oud 16 januari 2012, 20:13   #1
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
I feel great!

Om maar weer eens een discussie aan te snijden... Ik kwam dit berichtje net tegen.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/r...nergiedrankjes

Wat is jullie mening over het feit dat de jeugd van tegenwoordig zoveel energiedrankjes consumeert? Moet kunnen? Gaat te ver, we zijn weer eens veel te tolerant? Stiekem vind ik ze zelf toch wel lekker? Brand maar los.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 21:04   #2
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Lekker toch.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 21:12   #3
opii
XGN Punten: 1119
1+1=3

opii's avatar

Rep kracht: 7 opii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardig
Boeit me echt helemaal niks. Iedereen mag lekker zelf kiezen wat hij/zij wel of niet drinkt in zijn/haar leven
Maar om mijn persoonlijke mening dan maar te geven : K vind het niet te drinken ;P

PSN ID : Stvonm
opii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 21:34   #4
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Ik vind ze echt zalig maar merkte zelf dat ik ze veel te veel dronk. Ik drink ze nu af en toe in het weekend en soms op school 1 wanneer ik een lange dag heb. Ik merkte gewoon dat ze niet meer het effect hadden waar ik ze überhaupt om dronk.
Oud 16 januari 2012, 21:55   #5
Jesse.B
XGN Punten: 2924
brombrom

Jesse.B's avatar

Rep kracht: 13 Jesse.B is een voorbeeld voor iedereenJesse.B is een voorbeeld voor iedereenJesse.B is een voorbeeld voor iedereen
Stuur een bericht via MSN naar Jesse.B
prut, direct afschaffen drink dan koffie ofzo
Oud 16 januari 2012, 21:59   #6
007troy
XGN Punten: 1462
Pro Member

007troy's avatar

Rep kracht: 9 007troy is op de goede weg
Nooit van gehouden, dus mij maakt het niet uit. Toch viel het mij op als ik tijdens de pauze de aula doorliep, hoeveel mensen een energie drank drinken.
Oud 16 januari 2012, 22:58   #7
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Goorste drank ooit. Had het al jaren niet op en nu zat het in mijn kerstpakket. Zie, je verandert in jaren wel wat, dus ik probeerde het weer eens. Nou... mijn tanden vielen spontaan uit m'n mond. De rest weggegooid. Puur, vloeibaar suiker. Wat een rotzooi.
Oud 17 januari 2012, 00:51   #8
Masaki180
XGN Punten: 243
Member

Masaki180's avatar

Rep kracht: 0 Masaki180 is op de goede weg
Ik vind het lekker ruiken, maar drink het zelf niet. Gelukkig drinkt een vriend van me het vaak Maar over de jeugd van tegenwoordig, ik zie ze gelukkig niet vaak, alleen op de bus naar huis, dus ik merk er niet veel van. Alhoewel nu ik erover nadenk het wel lijkt alsof ze allemaal een treetje per dag nemen...
Masaki180 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2012, 08:58   #9
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Ik drink het af en toe voor als ik op werk zit en dat laatste uur gewoon doodop ben. Dan haal ik mijn koele drankje teboven en heeft dat vloeibaar suiker geen effect meer!

Weet er trouwens iemand misschien iets meer over een kauwgom die je binnen vijf minuten helemaal wakker maakt?
Oud 17 januari 2012, 09:15   #10
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Ik vind het vies smaken en de geur is echt om te kotsen. De meeste gebruikers van dit walgelijke spul zijn behoorlijk asociaal en gebruiken het als alternatief voor alcohol op jonge leeftijd.

Maar om een antwoord te geven op je, naar mijn idee, impliciete vraag: het is niet iets wat verboden moet worden of waar mensen gewaarschuwd voor moeten worden. De gebruikers moeten het zelf weten. Zolang een slechte gewoonte een ander niet schaadt, hoeft het van mij niet gereguleerd te worden.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2012, 09:33   #11
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BERII66 Bekijk bericht
Weet er trouwens iemand misschien iets meer over een kauwgom die je binnen vijf minuten helemaal wakker maakt?
Ja, dat was een tijdje terug toch in het nieuws. De Amerikaanse overheid had die kauwgom laten maken voor hun eigen militairen en nu wordt er een soortgelijk product op de markt gebracht. Er zal vast wel heel veel cafeïne inzitten

Ik drink zelf nooit energiedrankjes. Nog nooit behoefte aangehad. Geef mij dan maar water, thee of 'gewone' (minder zoete?) frisdrank, zoals cola, sisi, etc.
Verbieden hoeft wat mij betreft niet, want als ze dit al gaan verbieden, dan kunnen ze net zo goed ook tabak en alcoholische dranken gaan verbieden, aangezien die waarschijnlijk een stuk schadelijker zijn!

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2012, 13:00   #12
ID a n ii e Lz
XGN Punten: 2490
CustomDutch

ID a n ii e Lz's avatar

Rep kracht: 8 ID a n ii e Lz is op de goede weg
ze zijn echt super lekker! vooral die van monster energy
heb ze bijna elk weekend... laatst had k er 2 op [halve liters] kon gewoon echt niet meer slapen XD
het is voor mij absoluut geen alcohol vervanger etc. tis gewoon super handig als je de nachten goed wilt doorbrengen achter je console
Langleven energie drankjes!
Oud 17 januari 2012, 13:49   #13
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Love it.
Oud 17 januari 2012, 14:37   #14
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Ik vind het vies smaken en de geur is echt om te kotsen. De meeste gebruikers van dit walgelijke spul zijn behoorlijk asociaal en gebruiken het als alternatief voor alcohol op jonge leeftijd.

Ik denk dat het wel mee valt. Ik denk de groep waar jij op doelt mischien 10% is. En niet meer als 50% (wat jij bedoelt). Ik zelf gebruik het als ik vermoeit ben Of als ik iets belangrijks moet doen wara ik erg voor geconsentreet moet zijn. (kan vanalles zijn)
Oud 17 januari 2012, 15:38   #15
ComEpsilon
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!

ComEpsilon's avatar

Rep kracht: 24 ComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaan
Je blijft er langer door wakker, maar als je moe bent, kan je beter gaan slapen, want dit punt rekken heeft gewoon geen nut
Ik drink ze eig nooit
Heb ze enkel gedronken toen er een promoteam aan het uitdelen was toen ik van de les terugkwam
De smaak was niet slecht, maar echt zin in een andere heb ik niet echt
ComEpsilon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten