|
|
#16 | |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Citaat:
De rest interesseert mij ook weinig. Meestal check ik Facebook 5 minuutjes per dag. Heb Farmville en nog zo'n ander café-spel weleens uitgeprobeerd, maar ik vind het helemaal niks ![]() |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Heb je dus leuke mensen in je lijst, wordt het rondkijken vanzelf leuker. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
@Soko Ik begrijp dat mensen social networks niet leuk zouden vinden, maar toch vind ik het persoonlijk wel grappig. Twitter gebruik ik nu eigenlijk alleen nog maar actief, omdat ik alles hieraan gelinked heb. Hiermee stuur ik gewoon grappige filmpjes, nieuws, bezigheden,vragen ,etc door. Heb ik nooit heel erg gebruikt, maar hier staan wat internationale vrienden en enkele mensen die ik ken in het echt of via gamen. Hyves Gebruikte ik voor mensen die ik kende, eerst accepteerde ik iedereen, daarna verwijderde ik de helft, omdat het op een gegeven moment te onoverzichtelijk werd. Deze is vooral heel handig om je zakelijke netwerk op te bouwen. Veel bedrijven zoeken via deze site naar mensen en het is gewoon een cv op het internet. Erg handig! |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Citaat:
En ja, ik zit inderdaad op een paar duizend tweets, maar zoals ik al zei is dat puur even wat achterlaten, in de vorm van commentaar op nieuws, meningen over bepaalde discussies, en af en toe eens wat ik aan het doen ben (en dan niet d.m.v. tweets als "eten", "slapen", "pauze", etc.). Edit: op Facebook hetzelfde. Hyves gebruik ik niet. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Slecht nieuws voor de Facebook verslaafden hier:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
XGN Punten: 1353
zalikffmeelopen
Rep kracht: 7
![]() ![]() ![]() |
Nee hoor. Uit onderzoek is gebleken dat het spelen van videogames de mentale gesteldheid bevordert en daardoor kan het helpen tegen ziektes als Alzheimer.
Zie link. ^^ http://www.gamez.nl/nieuws/30585-ond...lzheimer-.html |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| facebook, facebookgames, minigames, my empire |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

tis even tyd rovend als het time killend werkt ( natuurlijk ) En kom er toch op terug dat het tè simpel enzo is voor mij 

Lineaire weergave