Oud 28 maart 2011, 09:50   #16
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
Ik ben waarschijnlijk nu in de gevarenzone door deze uitspraak maar, Facebook, Netlog, Twitter en eender ander gezever interesseert me dus geen bal. Zie het nut niet in van zo'n sites, laat staan dat sommige mensen daar uren per dag opzitten om "ik vind leuk" te antwoorden, een foto te "taggen" of een virtuele boerderij te onderhouden.
Mee eens. Maar het idee van statussen etc. is wel handig. Als je iets wilt delen, doe je dat gewoon evne via je telefoon op Facebook etc.
De rest interesseert mij ook weinig. Meestal check ik Facebook 5 minuutjes per dag.
Heb Farmville en nog zo'n ander café-spel weleens uitgeprobeerd, maar ik vind het helemaal niks
Oud 28 maart 2011, 10:01   #17
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
Ik ben waarschijnlijk nu in de gevarenzone door deze uitspraak maar, Facebook, Netlog, Twitter en eender ander gezever interesseert me dus geen bal. Zie het nut niet in van zo'n sites, laat staan dat sommige mensen daar uren per dag opzitten om "ik vind leuk" te antwoorden, een foto te "taggen" of een virtuele boerderij te onderhouden.
Met alle respect, Soko, denk ik dat het plezier van zo'n site afhangt van je eigen netwerk.

Heb je dus leuke mensen in je lijst, wordt het rondkijken vanzelf leuker.
prik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2011, 12:10   #18
jellebrtmns
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prik Bekijk bericht
Met alle respect, Soko, denk ik dat het plezier van zo'n site afhangt van je eigen netwerk.

Heb je dus leuke mensen in je lijst, wordt het rondkijken vanzelf leuker.
Ja, maar het is toch veel leuker om die mensen in het echt te zien? Facebook kan dan handig zijn om dingen direct te delen. Want je bent niet 24/7 in gezelschap van je vrienden.
Oud 28 maart 2011, 13:10   #19
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellebrtmns Bekijk bericht
Ja, maar het is toch veel leuker om die mensen in het echt te zien? Facebook kan dan handig zijn om dingen direct te delen. Want je bent niet 24/7 in gezelschap van je vrienden.
Soms kan je die mensen niet in het echt zien. Daarnaast zijn er genoeg mensen waarmee je wel contact onderhoudt op social networks, maar niet meer in het echt, omdat je elkaar gewoon nooit meer ziet. Oude klasgenootjes, teamspelers, etc. Het is niet dat ik iedere dag uren achter die networks zit, maar bekijk ze zeker dagelijks wel om te kijken of mensen nog iets interessants te melden hebben. Als ik mij niet vergis, zit jij al op een paar duizend tweets en twitter is niet heel veel anders dan Hyves/Facebook/Netlog, behalve dat het profiel niet zo uitgebreid is.

@Soko
Ik begrijp dat mensen social networks niet leuk zouden vinden, maar toch vind ik het persoonlijk wel grappig.

Twitter
Twitter gebruik ik nu eigenlijk alleen nog maar actief, omdat ik alles hieraan gelinked heb. Hiermee stuur ik gewoon grappige filmpjes, nieuws, bezigheden,vragen ,etc door.

Facebook
Heb ik nooit heel erg gebruikt, maar hier staan wat internationale vrienden en enkele mensen die ik ken in het echt of via gamen.

Hyves
Gebruikte ik voor mensen die ik kende, eerst accepteerde ik iedereen, daarna verwijderde ik de helft, omdat het op een gegeven moment te onoverzichtelijk werd.

LinkedIn
Deze is vooral heel handig om je zakelijke netwerk op te bouwen. Veel bedrijven zoeken via deze site naar mensen en het is gewoon een cv op het internet. Erg handig!
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2011, 16:00   #20
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Heb zelf ook een facebook account maar doe er geen flikker mee net als hyves. Twitter daar in tegen vind ik een geniale uitvinding gewoon lekker simpel.
Oud 28 maart 2011, 18:30   #21
jellebrtmns
Editor

jellebrtmns's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Soms kan je die mensen niet in het echt zien. Daarnaast zijn er genoeg mensen waarmee je wel contact onderhoudt op social networks, maar niet meer in het echt, omdat je elkaar gewoon nooit meer ziet. Oude klasgenootjes, teamspelers, etc. Het is niet dat ik iedere dag uren achter die networks zit, maar bekijk ze zeker dagelijks wel om te kijken of mensen nog iets interessants te melden hebben. Als ik mij niet vergis, zit jij al op een paar duizend tweets en twitter is niet heel veel anders dan Hyves/Facebook/Netlog, behalve dat het profiel niet zo uitgebreid is.
Ja, daar heb je gelijk in, dat je sommige mensen niet altijd in het echt ziet of kunt zien. Maar wat ik bedoelde was dat 99% van de jeugd van mijn leeftijd na school meteen achter de computer kruipt om te gaan MSN'en of Hyven met hun schoolvrienden, wat ik nogal nutteloos vind. Bovendien is het enorm tijdrovend, want ze zitten er hele middagen achter. In die middag kun je toch heel veel andere nuttige/leuke dingen doen.

En ja, ik zit inderdaad op een paar duizend tweets, maar zoals ik al zei is dat puur even wat achterlaten, in de vorm van commentaar op nieuws, meningen over bepaalde discussies, en af en toe eens wat ik aan het doen ben (en dan niet d.m.v. tweets als "eten", "slapen", "pauze", etc.).

Edit: op Facebook hetzelfde. Hyves gebruik ik niet.
Oud 28 maart 2011, 21:35   #22
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Klopt helemaal. Het leukste is dat mensen vaak zeggen dat ik verslaafd ben aan gamen, terwijl zij meer uren achter msn/hyves/fb/twitter zitten dan ik game.
Oud 28 maart 2011, 22:28   #23
jellebrtmns
Editor

jellebrtmns's avatar

Citaat:
Klopt helemaal. Het leukste is dat mensen vaak zeggen dat ik verslaafd ben aan gamen, terwijl zij meer uren achter msn/hyves/fb/twitter zitten dan ik game.
Ja, en dan moeten die mensen zich toch eens gaan afvragen welke verslaving erger is
Oud 29 maart 2011, 13:14   #24
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Slecht nieuws voor de Facebook verslaafden hier:

Citaat:

Facebook-Depressie

De Amerikaanse academie van kinderartsen (AAP) roept kinderartsen om tijdens een medisch onderzoek vragen in verband met sociaalnetwerksites te stellen aan tieners. Dat meldt Time Magazine. Ze vrezen namelijk voor depressies en andere problemen bij tieners die veel op sociaalnetwerksites zitten.
Amerikaanse experts zijn ongerust over de gevaren die gepaard gaan met sociaalnetwerksites. Ze vrezen dat de sociale en emotionele ontwikkeling van tieners beïnvloed wordt door hun activiteiten online.

Minderwaardigheidscomplex

De onderzoekers beweren zelfs dat het zou kunnen leiden tot een zogenaamde 'Facebookdepressie'. Wanneer tieners, voornamelijk degenen met een laag zelfbeeld en een verhoogd risico op sociale isolatie, een lange tijd op Facebook vertoeven, zouden ze een depressie kunnen krijgen. Ze worden constant blootgesteld aan de 'gelukkige' status- en fotoupdates van hun vrienden, waardoor ze een minderwaardigheidscomplex kunnen oplopen.

Zo stellen ze dat de tieners van deze generatie de onlinewereld binnengekomen zijn zonder hen te leren wat de gevaren van die wereld zijn. Daarom willen ze dat kinderartsen en ouders de kinderen al van jongs af aan begeleiden.

Internetgebruikplan

Kinderartsen zouden ook voldoende informatie en advies aan de ouders moeten meegeven over de gevaren op het internet. Ouders zouden regelmatig moeten toekijken op wat kinderen uitsteken op het internet en zouden een 'familie-internetgebruikplan' moeten overwegen. Hierin worden regels opgesteld voor digitaal gedrag. Bijvoorbeeld: Kinderen mogen pas op het internet nadat hun huiswerk af is.

De experts raden ouders ook aan om zelf een account te maken op sociaalnetwerksites. En over de discussie of ze al dan niet hun kinderen moeten toevoegen, zijn de onderzoekers het met elkaar eens. "Sowieso je kinderen toevoegen", luidt het.
Oud 29 maart 2011, 13:52   #25
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Op gamen komen ook altijd negatieve onderzoeken.
Oud 29 maart 2011, 14:58   #26
zalikffmeelopen
XGN Punten: 1353
zalikffmeelopen

zalikffmeelopen's avatar

Rep kracht: 7 zalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereenzalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereenzalikffmeelopen is een voorbeeld voor iedereen
Citaat:
Op gamen komen ook altijd negatieve onderzoeken.
Nee hoor. Uit onderzoek is gebleken dat het spelen van videogames de mentale gesteldheid bevordert en daardoor kan het helpen tegen ziektes als Alzheimer.
Zie link. ^^
http://www.gamez.nl/nieuws/30585-ond...lzheimer-.html
Oud 29 maart 2011, 15:02   #27
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Oud 05 april 2011, 12:02   #28
PS3TheBest
XGN Punten: 2248
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
Assassin's Creed Project Legacy speel ik soms wel eens, maar dan alleen omdat je dingen kan vrijspelen in AC Brotherhood
Oud 11 april 2011, 23:52   #29
joeri1000
XGN Punten: 1013
J1K

joeri1000's avatar

Rep kracht: 9 joeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaan
Inmiddels weer gekapt tis even tyd rovend als het time killend werkt ( natuurlijk ) En kom er toch op terug dat het tè simpel enzo is voor mij

Tags
facebook, facebookgames, minigames, my empire

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten