Oud 27 maart 2011, 05:06   #1
joeri1000
XGN Punten: 1013
J1K

joeri1000's avatar

Rep kracht: 9 joeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaan
Facebook games.

Wie o wie speelt er ook 'games' op Facebook ?

Hierbij een topic over Facebook game`s
Wel handig in mijn geval, want ik heb zat vrienden op Facebook maar niet die graag te tyd nemen om voor zn simpel en beetje childish spelletje te gaan zitten.
En voor dat soort spelletjes heb je vaak vrienden nodig die het ook graag spelen om het leuker te maken.
Dus mocht je ook een spelletje doen op Facebook, maar ook geen of niet veel van jouw vrienden vinden het waard om er ook aan te beginnen kan je in dit topic met elkaar up-hooken om elkaar een beetje te ondersteunen in het spel.

Zelf speel ik als timekiller My Empire, grappige minigame, beetje interactief enzeu.
Oud 27 maart 2011, 05:12   #2
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Hoi Joerie, alles goed met jou? Mooi man, mooie verhalen!!

Ik was vroeger een tijd 'verslaafd' aan Bejeweled Blitz, puur omdat ik fucking goed was. Na een tijd had ik elke week zo'n hoge score dat ik elke keer op #1 van mijn vriendenlijst stond. En toen kwam het moment dat ik het niks meer aan begon te vinden. Ik had geen motivatie meer om mijn high score nog meer te verbeteren, dus stopte ik.

En jij Joerie?!?!??! En jij?!?!?!?!

Ik vind het wel lame dat je een topic aanmaakt zonder je eigen ervaringen te delen.
prik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2011, 05:32   #3
joeri1000
J1K

joeri1000's avatar

Rep kracht: 9 joeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaan
haha, ik wacht op feedback, ( mn naam is -E gebeurt wel vaker )

Maar zoals ik al heb vermeld speel ik My Empire, ben nog maar net begonnen, maat van me had me overgehaald, ik vond het altijd onzin, vind ik nog steeds maar het is wel leuk, zoals ik ook al zij, prima time-killer spelletje.
Oud 27 maart 2011, 05:42   #4
prik
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Haha, ook echt je beginpost aanpassen zodat het lijkt dat ik onzin lul. Nice move Joery!

Wat is je FB akkouwnt? Dan oon ik je es.
Oud 27 maart 2011, 05:46   #5
joeri1000
J1K

joeri1000's avatar

Lol, ik had mn beginpost niet aangepast hoor ?
Oud 27 maart 2011, 05:53   #6
prik
Убийца тысячу

prik's avatar

Lachen met Yourea(dmeverywell-maarnietheus).

Trouwens, ik heb net het veste filmpje ever gezien: http://www.dumpert.nl/mediabase/1122...pok_lypse.html
Oud 27 maart 2011, 06:00   #7
joeri1000
J1K

joeri1000's avatar

heb je ge-invite ect, Helaas heb ik hier geen audio, Maar ik check thuis ook altijd dumpert dus ik ga em nog wel zien.
Oud 27 maart 2011, 06:00   #8
prik
Убийца тысячу

prik's avatar

Ik ga nu slapen Joerieh, dus ik ga wel een andere keer in op je Empire gedoe. Ajuuu.
Oud 27 maart 2011, 06:06   #9
joeri1000
J1K

joeri1000's avatar

Aiight, check je later, sleep tight!
Oud 27 maart 2011, 09:20   #10
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Haha.

Ik speel nooit FB games. Niet alleen omdat ik weet wat voor soort games het zijn, maar ook omdat ik FB bijna nooit open.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2011, 10:39   #11
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
CityVille is het enige spel wat ik op Facebook speel. deed eerst altijd farmville maar daar ben ik mee gekapt.
Heb op het moment veel te veel geld op dat spel, aangezien ik bepaalde challenges niet meer kan halen waarbij je heel veel neighbours nodig hebt.
Oud 27 maart 2011, 13:23   #12
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Ik probeerde FarmVille is uit, maar het bleek te ingewikkeld voor mij.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2011, 14:35   #13
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Heb een tijdje cityville gespeeld vooral tussendoor op school, maar ben er al mee gestopt.
Oud 27 maart 2011, 19:43   #14
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Ik ben waarschijnlijk nu in de gevarenzone door deze uitspraak maar, Facebook, Netlog, Twitter en eender ander gezever interesseert me dus geen bal. Zie het nut niet in van zo'n sites, laat staan dat sommige mensen daar uren per dag opzitten om "ik vind leuk" te antwoorden, een foto te "taggen" of een virtuele boerderij te onderhouden.
Oud 27 maart 2011, 20:47   #15
grangeke
XGN Punten: 3190
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
Ik had op facebook wel eens een spelletje gespeeld uit verveling maar voor de rest vindt ik het maar een rot site.

Tags
facebook, facebookgames, minigames, my empire

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten