|
|
#1 |
|
XGN Punten: 1013
J1K
Rep kracht: 9
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Facebook games.
Wie o wie speelt er ook 'games' op Facebook ?
![]() Hierbij een topic over Facebook game`s Wel handig in mijn geval, want ik heb zat vrienden op Facebook maar niet die graag te tyd nemen om voor zn simpel en beetje childish spelletje te gaan zitten. En voor dat soort spelletjes heb je vaak vrienden nodig die het ook graag spelen om het leuker te maken. Dus mocht je ook een spelletje doen op Facebook, maar ook geen of niet veel van jouw vrienden vinden het waard om er ook aan te beginnen kan je in dit topic met elkaar up-hooken om elkaar een beetje te ondersteunen in het spel. Zelf speel ik als timekiller My Empire, grappige minigame, beetje interactief enzeu. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Joerie, alles goed met jou? Mooi man, mooie verhalen!!
Ik was vroeger een tijd 'verslaafd' aan Bejeweled Blitz, puur omdat ik fucking goed was. Na een tijd had ik elke week zo'n hoge score dat ik elke keer op #1 van mijn vriendenlijst stond. En toen kwam het moment dat ik het niks meer aan begon te vinden. Ik had geen motivatie meer om mijn high score nog meer te verbeteren, dus stopte ik. En jij Joerie?!?!??! En jij?!?!?!?! Ik vind het wel lame dat je een topic aanmaakt zonder je eigen ervaringen te delen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 1013
J1K
Rep kracht: 9
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
haha, ik wacht op feedback, ( mn naam is -E gebeurt wel vaker )
Maar zoals ik al heb vermeld speel ik My Empire, ben nog maar net begonnen, maat van me had me overgehaald, ik vond het altijd onzin, vind ik nog steeds maar het is wel leuk, zoals ik ook al zij, prima time-killer spelletje. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lachen met Yourea(dmeverywell-maarnietheus).
Trouwens, ik heb net het veste filmpje ever gezien: http://www.dumpert.nl/mediabase/1122...pok_lypse.html |
|
|
|
|
|
#11 |
|
XGN Punten: 2841
0570
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
CityVille is het enige spel wat ik op Facebook speel. deed eerst altijd farmville maar daar ben ik mee gekapt.
Heb op het moment veel te veel geld op dat spel, aangezien ik bepaalde challenges niet meer kan halen waarbij je heel veel neighbours nodig hebt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Ik ben waarschijnlijk nu in de gevarenzone door deze uitspraak maar, Facebook, Netlog, Twitter en eender ander gezever interesseert me dus geen bal. Zie het nut niet in van zo'n sites, laat staan dat sommige mensen daar uren per dag opzitten om "ik vind leuk" te antwoorden, een foto te "taggen" of een virtuele boerderij te onderhouden.
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| facebook, facebookgames, minigames, my empire |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave