|
|
#1 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Fable 3 Co-op
Zoals jullie weten of ook niet, heb ik de XBOX 360 enkele maanden geleden aangeschaft omwille van Fable 3. Die heb ik toen dagen aan een stuk gespeeld en daarna helaas laten liggen. Omwille van het feit dat PSN nog steeds down is en ik alles al gedaan heb qua PS3 games + DLC, heb ik weer mijn XBOX opgezet totdat PSN weer online is.
Nu blijkt dat je in Fable 3 verschillende zaken enkel kan bereiken in Co-op, daarnaast is het natuurlijk ook meer fun om alles met zijn tweeën te doen. Helaas heb ik geen abonnement, ik speel dus gratis veronderstel ik. Dus weet ik niet of ik nu ook Co-op kan doen. Maar eerst moet ik al zien of er hier mensen zijn die willen Co-op doen, dus laat maar iets weten ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Hey Soko,
je moet inderdaad Xbox Gold hebben om Fable III co-op te kunnen spelen. Mocht je dit Gold-lidmaatschap gaan aanschaffen, zou ik best Fable III co-op met je willen doen! Heb de game zelf ook enkel nog solo uitgespeeld. De game is overigens niet van mijzelf, maar geleend van iemand anders. Ik zou 'm zelf ook wel in bezit willen hebben. Fable II heb ik ook (wel van mezelf), dus ook dat zou nog een optie zijn. Maar voor Fable III ben ik in ieder geval in! Zit alleen de laatste tijd nogal druk met school, dus kans dat ik niet altijd kan. Laat me in ieder geval maar horen wat je doet! |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:36. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave