Oud 13 januari 2010, 19:54   #16
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Ik heb overal gekeken, de garantie gaat in wanneer je de xbox koopt, maar op de xbox site gaat de garantie in wanneer ie gemaakt is en dat is 2006 terwijl ik hem pas in 2008 heb gekocht.
Oud 13 januari 2010, 20:09   #17
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephanj10 Bekijk bericht
Ik heb overal gekeken, de garantie gaat in wanneer je de xbox koopt, maar op de xbox site gaat de garantie in wanneer ie gemaakt is en dat is 2006 terwijl ik hem pas in 2008 heb gekocht.
bedoel je waar ik zei dat je moest kijken?

bij mij scheelt het namelijk 3 maanden tussen aankoop en 'gemaaktdatum' (als ik terugreken)
bij mij staat er namelijk ook geen begin van de garantie... :S

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 20:14   #18
stephanj10
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
ja, de xbox is namelijk gemaakt in 2006-10-09 gemaakt, en ik heb hem in eind mei 2008 gekocht.
de garantie verviel in 2009 .
Oud 13 januari 2010, 20:58   #19
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
gewoon mailen/bellen en alles duidelijk uitleggen. en dan kijken/luisteren wat zij er verder over kwijt willen...
of je moet zoals ook al door zzzmura is gezegd een nieuwe kopen.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2010, 20:24   #20
stephanj10
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Weet iemand hoelang het duurt voordat je xbox aankomt in het reparatie centrum?
Ik heb hem donderdag verstuurt maar hij is blijkbaar nog niet aangekomen.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten