|
|
#1 |
|
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 25
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DVD drive kapot.
Ik zat vanmiddag lekker te gamen valt opeens de Xbox uit , ik kreeg een paar rode lampjes dat is normaal omdat mijn xbox minstens 1x per dag uitvalt omdat die zogenaamd overhit is.
Maarja, toen dat ding uitviel maakte het een enorm lawaai toen bleek het zo te zijn dat de dvd drive verot is. Mijn Xbox is nu ongeveer 1.5 jaar oud. Nu is mijn vraag: kan microsoft deze gewoon nog vervangen of is mijn garantie voorbij? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Extreem Forum Gebruiker
Ik heb gebelt en ze verwijzen mij door naar xbox.com en dan gegevens invullen enz.
maar nu komt het : er staat de garantie is verlopen na 3 jaar maar ik heb de xbox pas 1.5 jaar, ze kijken naar wanneer de xbox gemaakt is , en dat is in 2006 . ![]() wie kan mij helpen : alvast bedankt ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heb je nou wel of niet RROD? overigens was er ook nog een of andere foutmelding waarbij je 3 jaar garantie krijgt.
foutmelding is overigens: E74 http://support.microsoft.com/kb/969905/nl-NL |
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN-Verslaafd
dus het volgende is op je 360 van toepassing:
http://support.microsoft.com/kb/907534/nl-nl controleer je voeding dus! op internet staan ook wat tips zodat het weer overgaat, iets met een wollen deken ofzo. maar dat is slechts tijdelijk, dus moet je hem alsnog opsturen. edit: mijn servicenummer is overigens veel hoger dan die van jou, terwijl ik mijn 360 net iets meer dan 2 jaar heb... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Extreem Forum Gebruiker
ik heb hem dernet aan gezet en ik kreeg geen RROD maar daarmee is het probleem nog niet mee opgelost.
ik schrijf even een de problemen die ik met deze xbox heb. - te snel overhit, ik kan niet met een lekker tempratuurtje zitten zonder dat die uitvalt - krassen, tja niet heel erg maar het viel mij wel op de verschillende disc krassen bevatten die niet door mijzelf zijn aangebracht. - disc unreadable , vervelende fout melding terwijl mijn disc vaak helemaal schoon is -klepje kan niet open van dvd drive , door dit probleem heb ik dit topic gemaakt , ik kan geen games er meer in doen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
XGN-Verslaafd
ok
- te snel oververhit, heb je dat al snel bij het spelen? en wat is een 'lekker' temperatuurtje? - dan is er waarschijnlijk iets mis met je laser - misschien is je laser stoffig of zitten er krassen op die cd - dit weet ik niet zeker, maar meestal heb je een elastiekje (ofzoiets) en dan kan je dvd drive open. alleen als dat elastiekje oud is, dus kapot of dat de rek eruit is, gaat het klepje niet meer open. maar dit weet ik niet zeker, het lijkt me alleen logisch! als je geen rrod hebt, zou ik proberen er één te krijgen, want dan vervangen ze de rest waarschijnlijk wel gratis mee |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Extreem Forum Gebruiker
Citaat:
- elastiek is waarschijnlijk kapot gegaan ja, maar ik krijg dat klepje echt niet open. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
XGN-Verslaafd
Citaat:
daar staat tot wanneer garantie op rrod geldt... edit: op je laatste berichtje; waar staat je 360 eigenlijk? op een stoffige plaats/in een hoekje en ligt ie op zijn kant of staat ie, want het schijnt dat al dat soort factoren ook nog een verschil uitmaken... (ik weet niet wat goed of slecht is hoor, maar ik denk dat er genoeg over te vinden is op internet) |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave