Oud 10 juni 2011, 22:24   #1
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1638
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Duke Nukem: Forever.. jullie mening?

Voor mij was het sinds de aankondiging dat het toch niet Forever ging duren al beslist dat ik hem in huis ging halen.
En nu moet ik zeggen dat ik aangenaam verrast ben! Oke de grafix zijn niet al te best, de controls soms wat stroef en de laad tijden ouderwets (lees: veel) te lang, maar het voelt echt wel weer als een old school Duke Nukem game!

Aangezien ik echt de enige ben in mijn friendslist die hem heeft gekocht wil ik hier toch even vragen wat jullie ervan vinden...
TheLegendOf1977 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2011, 12:18   #2
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
Het lijkt mij niet echt een hele boeiende game, cijfers wereldwijd zeggen veel denk ik. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen en wachten op de recensie van XGN die waarschijnlijk deze week nog moet verschijnen.
Oud 13 juni 2011, 12:35   #3
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Ik heb hem bij een maatje gespeeld en moet zeggen dat hij me tegenviel. Tegenvallende graphics en een korte single player. Maar het sfeertje zat er wel in en daar was ik wel blij mee maar verders meer minpunten dan pluspunten vind het jammer dat dit zo lang heeft moeten duren en dat er dan zo'n slechte game uit komt.
Oud 13 juni 2011, 12:37   #4
TheLegendOf1977
Forum-Verslaafd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Welkers Bekijk bericht
Het lijkt mij niet echt een hele boeiende game, cijfers wereldwijd zeggen veel denk ik. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen en wachten op de recensie van XGN die waarschijnlijk deze week nog moet verschijnen.
Dit is juist een game die het moet hebben van de nostalgische waarde. Ik weet ook wel dat de controls wat stroef zijn en de grafix outdated, maar ik ben allang blij dat ik niet WEER een militaire shooter in een moderne setting hoef te spelen!
Plus de game heeft een boel variatie, in de eerste paar levels heb ik: een potje pinball gespeeld, getrained door te bankdrukken, rond gereden in een radio grafisch bestuurbaar autotje en op een stationary gun een compleet Alien moederschip de lucht uit geknald!

Nogmaals: ik weet dat het een zeer middelmatig spel is en mensen het massaal op marktplaats zetten, maar ik heb me in tijden niet zo goed vermaakt.
Oud 13 juni 2011, 12:42   #5
Liquidsnake
XGN Punten: 2357
Gamer in hart en nieren

Liquidsnake's avatar

Rep kracht: 16 Liquidsnake heeft een positieve uitstralingLiquidsnake heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar Liquidsnake
Mijn mening is verdeeld over de game, na de demo vond ik de demo vrij ouderwets in vergelijking met de huidige generatie games. Maar een grote maar is zoals Legend en zovele zullen aangeven is dat de game pure nostalgie is en daarom ook een behoorlijke fun factor heeft wat resulteert is een toch zeer aangename game voor de Duke Nukem fans onder ons!! Ik ben dus voor de twee meningen en kan me goed vermaken met de game, maar qua kwaliteit is de game echt wel verouderd!!
Oud 13 juni 2011, 13:28   #6
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Hmm... ik deel vooral de eerste mening. Heb de demo gespeeld (niet eens helemaal), maar vond het echt crap, om me zachtjes uit te drukken. Ik vind de gameplay echt niet lekker.
Oud 13 juni 2011, 13:35   #7
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Het moeten hebben van nostalgische waarden vind ik een heel zwakke zaak. Goldeneye kwam terug op de Wii, maar was echt crap. Omdat het op de N64 zo episch was, zou de Wii-versie door de nostalgische waarde dus weer goed zijn?
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2011, 13:49   #8
TheLegendOf1977
Forum-Verslaafd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Het moeten hebben van nostalgische waarden vind ik een heel zwakke zaak. Goldeneye kwam terug op de Wii, maar was echt crap. Omdat het op de N64 zo episch was, zou de Wii-versie door de nostalgische waarde dus weer goed zijn?
Ik denk niet dat je de nostalgische waarde van Duke nukem kan vergelijken met die van Goldeneye. Het feit dat ik me met Duke zo vermaak is toch voornamelijk die afwisseling in gameplay, de interactiviteit met de omgeving en de overall FUN factor...
Ik bedoel noem eens een game van de laatste tijd die nou eens niet uber serieus probeerd te zijn. (oke, bulletstorm maar dan houd ook wel op)
Oud 13 juni 2011, 14:07   #9
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Waarom niet? Goldeneye is de allerbeste shooter ooit gemaakt.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2011, 14:16   #10
TheLegendOf1977
Forum-Verslaafd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Waarom niet? Goldeneye is de allerbeste shooter ooit gemaakt.
Ik zeg ook niet anders, en dat is nou juist mijn punt... Goldeneye is (ook in mijn ogen) een van de beste shooters ooit. Om dat te evenaren is bijna onmogelijk.
De Duke nukem games zullen nooit te boek komen te staan als de beste van hun generatie, MAAR ze zijn gewoon tof om te spelen en dat is dus die nostalgische waarde ervan.
Oud 13 juni 2011, 14:41   #11
Liquidsnake
XGN Punten: 2357
Gamer in hart en nieren

Liquidsnake's avatar

Rep kracht: 16 Liquidsnake heeft een positieve uitstralingLiquidsnake heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar Liquidsnake
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheLegendOf1977 Bekijk bericht
Ik zeg ook niet anders, en dat is nou juist mijn punt... Goldeneye is (ook in mijn ogen) een van de beste shooters ooit. Om dat te evenaren is bijna onmogelijk.
De Duke nukem games zullen nooit te boek komen te staan als de beste van hun generatie, MAAR ze zijn gewoon tof om te spelen en dat is dus die nostalgische waarde ervan.
Iedereen heeft zijn eigen mening over een game, we kunne niet uitsluiten dat Golden Eye DE FPS aller tijden is maar Duke was inder tijd de leukste funshooter die er was !!

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten