Oud 20 april 2011, 15:22   #1
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
Doe mee en win: XGN Bezoekersonderzoek 2011

Veel van jullie zullen al aan ons bezoekersonderzoek mee gedaan hebben als harde community, maar wij hopen degene die het gemist hebben op de frontpage op deze manier nog te bereiken. We hebben namelijk zoveel mogelijk deelnemers nodig om een gemiddeld beeld van onze bezoekers te kunnen vormen en hier op in te spelen.

Meer over het onderzoek kun je hier lezen:
http://www.xgn.nl/alg/nieuws/26416/d...pecial-forces/

Via deze link kun je direct het onderzoek invullen (kost slechts vijf minuten en is volledig anoniem) en maak je tevens kans op SOCOM: Special Forces voor de PS3:
http://www.xgn.nl/bezoekersonderzoek/
Welkers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2011, 15:35   #2
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Goedzo, blijf de homepage en het forum met elkaar in verband brengen door op deze manier te posten. Dan bereik je beide groepen. Ik heb hem uiteraard al ingevuld. Keep it up.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2011, 15:37   #3
q4roel
XGN Punten: 3578
Forum-Koning

q4roel's avatar

Rep kracht: 17 q4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zich
Allang ingevuld, maar dit soort zaken kan ik alleen maar aanmoedigen natuurlijk. Een super bigupp @ you XGN, zoals GE niss dat zo leuk doet altijd.
Oud 20 april 2011, 16:04   #4
opii
XGN Punten: 1119
1+1=3

opii's avatar

Rep kracht: 7 opii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardigopii is gewoon heel erg aardig
Al gedaan (: Heb wel nog een vraag worden de uitslagen later bekend gemaakt dat zodat wij ook weten wat de gemiddelde xgner voor iemand is of houden jullie dit geheim ?

PSN ID : Stvonm
opii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2011, 16:13   #5
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Done. Vond het best een plezierige enquete. Vind 3.0 sowieso echt veel beter.

prik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2011, 19:23   #6
Welkers
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door opii Bekijk bericht
Al gedaan (: Heb wel nog een vraag worden de uitslagen later bekend gemaakt dat zodat wij ook weten wat de gemiddelde xgner voor iemand is of houden jullie dit geheim ?
Misschien geen slecht idee, zal ik eens over nadenken. Eerst intern maar eens gaan gebruiken!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prik Bekijk bericht
Done. Vond het best een plezierige enquete. Vind 3.0 sowieso echt veel beter.
Thanks, heb er ruim een halve dag opgezeten om hem gebruiksvriendelijk te maken
Oud 20 april 2011, 19:32   #7
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Allang ingevuld en ik ben vooral benieuwd wat er mee gedaan gaat worden.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2011, 19:38   #8
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Ingevuld dus ik verwacht de game binnenkort op de mat.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2011, 20:10   #9
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Natuurlijk ook even ingevuld hoop op de game
Oud 22 april 2011, 13:32   #10
l3ulletBoy
XGN Punten: 3575
l3ulletAddicted

l3ulletBoy's avatar

Rep kracht: 15 l3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaan
Stuur een bericht via MSN naar l3ulletBoy
done zou best leuk zijn als die game ineens op me mat ligt.
Oud 22 april 2011, 16:13   #11
mrsimpsonfreak
XGN Punten: 1071
Forum-Koning

mrsimpsonfreak's avatar

Rep kracht: 10 mrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaan
ook ingevuld
wanneer is het onderzoek afgelopen? en hoe weet je of je gewonnen hebt?

@l3ulletboy ja ja en als ik het groot lot zou winnen zou dat ook leuk zijn
Oud 22 april 2011, 18:47   #12
Welkers
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Onderzoek blijft nog paar maanden open, hoe meer resultaten hoe beter. Maar in principe denk ik volgende of die week erop dat de uitslag van de winnaars bekend gemaakt zal worden.
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten