Oud 23 januari 2012, 22:23   #1
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
doe een ''wens'' topic

From back in the days ... .. .

Het doe een ''wens'' topic

De bedoeling is in deze topic:
Je dropt een wens. De volgende poster vervult je wens, maar zet er een
negatief effect bij. En daarna post hij/zij zelf een nieuwe wens.

Voorbeeld Poster 1:
"Ik wens dat ik straks mijn auto terug heb"
_____________________________________________ _______________
Poster 2:
"Je wens is vervuld, je krijgt straks je auto terug maar dan hele maal kapot ge-destroyed en is niet meer replaceable."

Ik wens dat ik een karakter te ben.
Poster 3:
Je wens is vervuld, je bent nu Jerry die opgevreten word door Tom.

En poster 3 komt met zijn wens.

Op die manier kun je nog wel lachwekkende reacties geven en krijgen.
Dus antwoord op de wens, en drop daarna jou wens.
Dus laten we beginnen:

ik wens dat ik de nieuwe alienware 17 laptop heb.
Oud 24 januari 2012, 00:25   #2
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Alleen jammer dat Anonymous besloten heeft jouw laptop te hacken.

Ik wens morgen de lotto te winnen
Oud 24 januari 2012, 00:54   #3
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Je wens is vervuld, jammer genoeg steelt een Turk je ticket en pleeg je zelfmoord.

Ik wens dat racisme niet meer bestond.
Oud 24 januari 2012, 01:00   #4
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
(vroeg er om)

Helaas vergat je dat racisme altijd goedgekeurd wordt als het van één specifieke kant komt. Een groep moslims klaagt je aan omdat je hen zonder dat je het echt besefte zelf beledigde.

Ik wens dat voetballers eens niet meteen op de grond vallen bij een "aanraking"
Oud 24 januari 2012, 01:24   #5
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
(vroeg er om)

Helaas vergat je dat racisme altijd goedgekeurd wordt als het van één specifieke kant komt. Een groep moslims klaagt je aan omdat je hen zonder dat je het echt besefte zelf beledigde.

Ik wens dat voetballers eens niet meteen op de grond vallen bij een "aanraking"
Voetballers vallen vanaf nu alleen nog maar vlak voor een aanraking.

Ik wens dat ik deze tentamenweek geen onvoldoendes haal

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 13:32   #6
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

De dag voor je tentamen (= toets) ga je naar de gamewinkel en je wordt per ongeluk opgesloten na sluitingstijd. Helaas is het de dag erna speciaal gesloten en blijf je dus minimum 24 uur opgesloten. Jammer voor jou staat er maar een console op en de enige game die je kan spelen is "Bieber Sing Star Edition". En je kan niemand verwittigen op welke manier dan ook

Ik wens een jaar lang gratis frieten van de frituur
Oud 24 januari 2012, 14:35   #7
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
De dag voor je tentamen (= toets) ga je naar de gamewinkel en je wordt per ongeluk opgesloten na sluitingstijd. Helaas is het de dag erna speciaal gesloten en blijf je dus minimum 24 uur opgesloten. Jammer voor jou staat er maar een console op en de enige game die je kan spelen is "Bieber Sing Star Edition". En je kan niemand verwittigen op welke manier dan ook

Ik wens een jaar lang gratis frieten van de frituur
Jou wens komt uit, je krijgt een jaar lang gratis frieten.. . on-opgewarmd ijskoud bevroren over de datum uit de diepvries.

Ik wens to date with kelly rowland
Oud 24 januari 2012, 14:42   #8
PS3TheBest
XGN Punten: 2248
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
Je wens komt uit, maar het blijkt dat zij in het echt een verschrikkelijk lelijk wijf is.

Ik wens dat ik iedere week een gratis nieuwe game zou mogen uitzoeken.
Oud 24 januari 2012, 15:16   #9
Arcadia
XGN Punten: 733
Member

Arcadia's avatar

Rep kracht: 0 Arcadia zal snel beroemd worden
Je wenst komt uit maar het zijn alleen maar browsergames.

Ik wens dat de wereld hypocrisie als een term van het verleden achter zich laat.
Oud 24 januari 2012, 16:12   #10
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Je wens komt eindelijk uit, maar dan breekt de dag des oordeels aan.

Ik wens dat er geen armoede, verdriet, moord, haat, wanhoop, ... meer is op de aarde.
Oud 24 januari 2012, 16:17   #11
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Iedereen op aarde pleegt zelfmoord. Alleen jij blijft leven.

Ik wens dat een dag 2 x zo lang duurt.

Oud 25 januari 2012, 15:22   #12
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Je wens komt uit, maar omdat je volledig uit je ritme geraakt word je depri en pleeg je zelfmoord.

Ik wens dat ACTA morgen niet goedgekeurd wordt.
Oud 25 januari 2012, 15:28   #13
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
De wet word vanavond nog goedgekeurd.

Ik wens dat ik een gratis jaarabonnement op de Donald Duck krijg bij aanschaf van een pak pokemonkaarten van 5,95.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2012, 15:33   #14
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
De wet word vanavond nog goedgekeurd.
haha, slim.

Je krijgt een gratis jaarabbonement op donald duck maar moet daarbij wel een 5 jarig abbonement op de cosmogirl nemen.

Ik wens dat ik onsterfelijk ben

Oud 25 januari 2012, 15:35   #15
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Juist op het moment dat je wenst wordt je aangereden door een zesjarig meisje op een barbiefiets, je bent op slag dood.

Ik wens een V.A.T.S (Fallout) systeem in de volgende Elder Scrolls Game.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten