|
|
#1 |
|
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU
Rep kracht: 80
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
doe een ''wens'' topic
From back in the days ... .. .
Het doe een ''wens'' topic De bedoeling is in deze topic: Je dropt een wens. De volgende poster vervult je wens, maar zet er een negatief effect bij. En daarna post hij/zij zelf een nieuwe wens. Voorbeeld Poster 1: "Ik wens dat ik straks mijn auto terug heb" _____________________________________________ _______________ Poster 2: "Je wens is vervuld, je krijgt straks je auto terug maar dan hele maal kapot ge-destroyed en is niet meer replaceable." Ik wens dat ik een karakter te ben. _____________________________________________ _______________ Poster 3: Je wens is vervuld, je bent nu Jerry die opgevreten word door Tom. En poster 3 komt met zijn wens. _____________________________________________ _______________ Op die manier kun je nog wel lachwekkende reacties geven en krijgen. Dus antwoord op de wens, en drop daarna jou wens. Dus laten we beginnen: ik wens dat ik de nieuwe alienware 17 laptop heb. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
(vroeg er om)
Helaas vergat je dat racisme altijd goedgekeurd wordt als het van één specifieke kant komt. Een groep moslims klaagt je aan omdat je hen zonder dat je het echt besefte zelf beledigde. Ik wens dat voetballers eens niet meteen op de grond vallen bij een "aanraking" |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Ik wens dat ik deze tentamenweek geen onvoldoendes haal |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
De dag voor je tentamen (= toets) ga je naar de gamewinkel en je wordt per ongeluk opgesloten na sluitingstijd. Helaas is het de dag erna speciaal gesloten en blijf je dus minimum 24 uur opgesloten. Jammer voor jou staat er maar een console op en de enige game die je kan spelen is "Bieber Sing Star Edition". En je kan niemand verwittigen op welke manier dan ook
![]() Ik wens een jaar lang gratis frieten van de frituur |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU
Rep kracht: 80
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Ik wens to date with kelly rowland ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave