Oud 27 juni 2009, 00:25   #1
Lynch
XGN Punten: 931
Stamgast

Lynch's avatar

Rep kracht: 0 Lynch is op de goede weg
DLC

Hee gamers,

Even een nieuw topic, waar ik zelf eigenlijk nieuwsgierig naar ben. Wat vinden jullie van DLC? Irritant dat je punten moet kopen en alles alleen maar op een schijfje staat? Of zou je het toch liever op een CD'tje kopen? Helaas is dat er weinig tot niet (denk aan een GOTY editie van bv TES4: Oblivion) Maar wat als je schijf crasht? Nou mooi weg je content of niet? Laat hier je mening achter.
Lynch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2009, 00:29   #2
InStaKiLL
XGN Punten: 3164
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Als je hem koopt met je account, dan kun je het bestand op jou account altijd gratis downloaden, nadat je er al voor betaald hebt. Dus erg zou ik het niet vinden.
Oud 27 juni 2009, 10:33   #3
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
toen ze er mee begonnen vond ik het wel een goed idee, maar nu is het gewoon, ze maken expres niet het hele spel af, ze laten het spel toch in de winkel komen en na twee weken is er al DLC in de marketplace :S

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2009, 11:49   #4
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Dat vind ik ook erg stom en dan koop ik expres die DLC niet omdat ik het belachelijk vind dat gamers nog meer moeten betalen en eigenlijk gewoon worden genept.
Oud 27 juni 2009, 13:05   #5
Cass
XGN Punten: 863
Stamgast

Cass's avatar

Rep kracht: 0 Cass is op de goede weg
Nja, ik vind het leuk om DLC te downloaden (fallout 3 en skate 2) maar ik heb voor oblivion een cdtje gekocht voor 20euris met shivering isle erop en knights of the nine. en dat gaan ze wss bij fallout 3 ook doen. voor de mensen die geen xbox live hebben of zo met mp willen betalen.
Cass is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2009, 22:38   #6
Inside
XGN Punten: 352
Rookie

Inside's avatar

Rep kracht: 0 Inside is op de goede weg
Ik vind DLC's wel leuk. Zoals bij GTA IV; The Lost and the Damned. En er komt er nog eentje aan; The Ballad of Gay Tony. Als die laatste uitkomt kun je ze ook allebei op één schijfje in de winkel kopen voor 40 euro ofzo.

Maar, DLC's vind ik naar verhouding best duur. Kijk als je GTA koopt (ik kocht 'm voor €40 bij Intertoys) en daar een DLC van €20 bij haalt is dat wel de helft van de game terwijl er láng niet zoveel missies enzo inzitten.
Oud 27 juni 2009, 23:04   #7
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Ja de meeste weten niet hoeveel Micrsosot point kosten...
Oud 28 juni 2009, 10:51   #8
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
1,20 voor 100 toch?

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2009, 15:10   #9
Saint KaaS
XGN Punten: 1597
Forum-Koning

Saint KaaS's avatar

Rep kracht: 14 Saint KaaS zal snel beroemd worden
jep, het is volgens mij in ponden ofso.. Maar ik vind dlc wel leuk, want dan kan je het spel steeds uitbreiden, maar wat Dravir zeg, het is ook idd stom dat ze soms spellen er gwn niet voor afmaken..

Do you think you've got lag? It took Jezus 3 days to respawn!
Saint KaaS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02 augustus 2009, 22:06   #10
oRiginal_G
XGN Punten: 2993
I Master-Mind

oRiginal_G's avatar

Rep kracht: 14 oRiginal_G heeft een positieve uitstralingoRiginal_G heeft een positieve uitstraling
ik vind het gewoon super prepaid kaartje kopen en dan downloaden egt super
oRiginal_G is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 augustus 2009, 11:16   #11
Sleepwalker
XGN Punten: 2776
Banned

Sleepwalker's avatar

Rep kracht: 0 Sleepwalker is op de goede weg
DLC is gewoon tof. Punt.
Sleepwalker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 augustus 2009, 11:19   #12
Cooky
XGN Punten: 9351
Stamgast

Cooky's avatar

Rep kracht: 22 Cooky zal snel beroemd wordenCooky zal snel beroemd worden
DLC is zeker leuk maar dan moet je wel genoeg schijfruimte hebben.
Cooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 augustus 2009, 17:10   #13
oRiginal_G
XGN Punten: 2993
I Master-Mind

oRiginal_G's avatar

Rep kracht: 14 oRiginal_G heeft een positieve uitstralingoRiginal_G heeft een positieve uitstraling
klopt maar meestal valt de grote toch wel mee
oRiginal_G is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 augustus 2009, 17:12   #14
Cooky
XGN Punten: 9351
Stamgast

Cooky's avatar

Rep kracht: 22 Cooky zal snel beroemd wordenCooky zal snel beroemd worden
De meeste wel maar als je die van burnout neemt die is ondertussen opgelopen tot 1,2 GB.
Cooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 augustus 2009, 17:27   #15
InStaKiLL
XGN Punten: 3164
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Dlc is gewoon een leuke toevoeging.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten