|
|
#1 |
|
XGN Punten: 931
Stamgast
Rep kracht: 0
![]() |
DLC
Hee gamers,
Even een nieuw topic, waar ik zelf eigenlijk nieuwsgierig naar ben. Wat vinden jullie van DLC? Irritant dat je punten moet kopen en alles alleen maar op een schijfje staat? Of zou je het toch liever op een CD'tje kopen? Helaas is dat er weinig tot niet (denk aan een GOTY editie van bv TES4: Oblivion) Maar wat als je schijf crasht? Nou mooi weg je content of niet? Laat hier je mening achter . |
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 863
Stamgast
![]() |
Nja, ik vind het leuk om DLC te downloaden (fallout 3 en skate 2) maar ik heb voor oblivion een cdtje gekocht voor 20euris met shivering isle erop en knights of the nine. en dat gaan ze wss bij fallout 3 ook doen. voor de mensen die geen xbox live hebben of zo met mp willen betalen.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 352
Rookie
![]() |
Ik vind DLC's wel leuk. Zoals bij GTA IV; The Lost and the Damned. En er komt er nog eentje aan; The Ballad of Gay Tony.
Maar, DLC's vind ik naar verhouding best duur. Kijk als je GTA koopt (ik kocht 'm voor €40 bij Intertoys) en daar een DLC van €20 bij haalt is dat wel de helft van de game terwijl er láng niet zoveel missies enzo inzitten. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

.

Discussieer mee!
Lineaire weergave