|
|
#7847 |
|
XGN Punten: 1188
Stamgast
Rep kracht: 7
![]() |
++Het Team Fortess 2 toernooi was weer leuk
++ lachen om joeri die als spy zichtbaar werd en gelijk door een sentry werd dood geschoten ++raar kijken hoe Barry op deze vreemde plaats is gekomen. --Morgen weer naar school --nog wat huiswerk maken |
|
|
|
|
|
#7851 |
|
XGN Punten: 1188
Stamgast
Rep kracht: 7
![]() |
+++de EXTRA weekend run is al te bekijken.
over de TF2 toernooi http://www.xgn.nl/pc/video/750/weeke...am-fortress-2/ |
|
|
|
|
|
#7853 |
|
XGN Punten: 3575
l3ulletAddicted
|
@musti, gefeliciteerd man!
![]() - laatste tijd niet echt veel tijd meer om te gamen.. +/- wel lekker weekend gehad ---- dit weekend was HARDBASS 2012, en ik mocht er niet heen.. weekend hierdoor weer verpest. ++ wel tot 7 uur sochtend live kunnen mee luisteren, dat maakte het dan wel goed! |
|
|
|
|
|
#7860 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
+++ Heb ook vrij vandaag! En morgen! En overmorgen! En overovermorgen! En overoverovermorgen! En overoveroverovermorgen! En overoveroveroverovermorgen! En overoveroveroveroverovermorgen! En overoveroveroveroveroverovermorgen! En overoveroveroveroveroveroverovermorgen! En overoveroveroveroveroveroveroverovermorgen! En overoveroveroveroveroveroveroveroverovermorge n!..
+++ Zit nu aan bijna +- 30 uur op Kingdoms Of Amalur en als ik de wereldkaart zowat bekijk gok ik dat ik aan 15% zit qua plaatsen bezocht....deze game is onvoorstelbaar groot! Maar oh zo fucking goed, believe me. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (2 leden en 3 gasten) | |
| black2death, TheLegendOf1977 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave