|
|
#35 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
+ boeken ingeleverd
- op de terugweg begon het ineens te stormen. De takken vielen om me heen uit de bomen, en ik was zeiknat in mijn zomerse kldeing. + beetje afgekoeld - nog altijd te warm op mijn kamer - 5,3 voor Wiskunden en Geschiedenis SE - 1 voor Frans SE + 8,3 voor M&O, maar - was geen SE |
|
|
|
|
|
#44 |
|
XGN Punten: 2346
Extreem Forum Gebruiker
|
- moe
+ Hij komt zaterdag pas overigens ![]() + HAKUNA MATATA! (uitleg: ik en axel op't werk (ik werk met kinderen overigens) super luid de hele dag lang hakuna matata zingen, en op een bepaald moment deden we dat verkleed op het podium, tegen het einde van de dag haatte ze ons omdat liedje, morgen zal ik de video online zetten) (je zult lachen) + TOEN IK NOG EEN ZWIJNTJE WAAAAAAS!!!!!!!!! + nu naar de dietiste |
|
|
|
|
|
#45 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Alleen maar ------------------------------------- vandaag, fucking veel ----------
Maken ze me wakker van de ochtend "Niet kwaad zijn, maar de kat zat onder de elektrische garagepoort". Godverdomse kankerklere poort, 100 000 duizend keer heb ik het gezegd, die poort stopt niet automatisch. Ik had ze bijna aan stukken gemept met eender wat. Gelukkig leeft men kat nog, niet verlamd, ziet er in orde uit...wil niet denken aan het ergste scenario. 11 jaar zorg ik al voor die kat, sta er godverdomme uren voor buiten in de regen op te roepen, ga zelfs niet meer op vakantie sinds ik jong ben. Dan te denken dat zo'n kutpoort alles bijna vernietigd waar ik zoveel van hou, ben er nog steeds niet goed van. Nu maar hopen dat alles goed komt de volgende dagen of ik krijg iets, ik zweer het. Heb alles over voor mijn kat, mezelf opofferen zelfs, zonder enige twijfel, maar zo voelt iedereen zich wel als het om zijn huisdier gaat denk ik, hoop ik eerlijk gezegd. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (2 leden en 2 gasten) | |
| black2death, TheLegendOf1977 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave