Oud 11 juli 2010, 14:51   #31
eriken1
XGN Punten: 3021
Extreem Forum Gebruiker

eriken1's avatar

Rep kracht: 21 eriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijn
++ heerlijk weer alleen beetje bewolkt hier aan het strand
+++ Vanavond!!

hehe lachen man
eriken1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2010, 00:21   #32
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
------- 1974 - 1978 - 2010

- morgen boeken inleveren
- nog steeds 31 graden op mijn kamer
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2010, 15:44   #33
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
+ Sinds vandaag een gamertag...
- Maar nog vier dagen wachten tot ik mijn nieuwe Xbox heb
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2010, 16:49   #34
FlameFoxx
XGN Punten: 2426
Respect 4 Muts

FlameFoxx's avatar

Rep kracht: 22 FlameFoxx zal snel beroemd worden
- Iniesta.
- Robben.
- Webb.
- Regen.
- Benauwd.
- Moe.
- Wat een kutdag.
Oud 12 juli 2010, 16:52   #35
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
+ boeken ingeleverd
- op de terugweg begon het ineens te stormen. De takken vielen om me heen uit de bomen, en ik was zeiknat in mijn zomerse kldeing.
+ beetje afgekoeld
- nog altijd te warm op mijn kamer
- 5,3 voor Wiskunden en Geschiedenis SE
- 1 voor Frans SE
+ 8,3 voor M&O, maar - was geen SE
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2010, 16:53   #36
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
- Gewoon naar je werk das pas klote na zo,n voetbalavond.

+ Ben vandaag nog even 2 keer langs het museumplein in A,dam gereden,wat een teringzooi en er zaten gewoon nog steeds gasten te zuipen.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2010, 17:00   #37
FlameFoxx
XGN Punten: 2426
Respect 4 Muts

FlameFoxx's avatar

Rep kracht: 22 FlameFoxx zal snel beroemd worden
- Straks zal ik deze kutcomputer met al mijn kracht en woede eens even hard door de muur heen Falconpunchen! Wraah!
+ Dan zou ik mijn frustraties in ieder geval weer even kwijt zijn.
Oud 12 juli 2010, 21:15   #38
cotemcandy
XGN Punten: 2346
Extreem Forum Gebruiker

cotemcandy's avatar

Rep kracht: 20 cotemcandy zal snel beroemd wordencotemcandy zal snel beroemd worden
Stuur een bericht via MSN naar cotemcandy
- Moe
- Werk dat onderbetaald en eigenlijk wel vermoeiend is
+ maar wel leuk
+ Dingen die exact gaan zoals ik het wil!

Welkom in de himalaya.... ijsjes ?
cotemcandy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2010, 21:22   #39
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
- Vanmorgen in de storm van eindhoven naar huis gereden.
- 250km
- Op de motor
+ Maar wel overleeft

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 04:48   #40
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
- Zo gaan werken

+ Hopelijk vandaag tijd om de huldiging van het Nederlands elftal te kijken.

+++ Nog 4 dagen werken en dan 4 weken vakantie.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 20:51   #41
eriken1
XGN Punten: 3021
Extreem Forum Gebruiker

eriken1's avatar

Rep kracht: 21 eriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijn
++ Huldiging was toch een groot feest

hehe lachen man
eriken1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2010, 22:34   #42
cotemcandy
Extreem Forum Gebruiker

cotemcandy's avatar

Rep kracht: 20 cotemcandy zal snel beroemd wordencotemcandy zal snel beroemd worden
+ Jesse komt naar hier
- hoofdpijn
- Moe
+ Toch op msn blijven zitten om te praten met mensen

Oud 13 juli 2010, 22:36   #43
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
+ Cotemcandy heeft een date met Jesse :o)
Oud 14 juli 2010, 18:57   #44
cotemcandy
Extreem Forum Gebruiker

cotemcandy's avatar

- moe
+ Hij komt zaterdag pas overigens
+ HAKUNA MATATA! (uitleg: ik en axel op't werk (ik werk met kinderen overigens) super luid de hele dag lang hakuna matata zingen, en op een bepaald moment deden we dat verkleed op het podium, tegen het einde van de dag haatte ze ons omdat liedje, morgen zal ik de video online zetten) (je zult lachen)
+ TOEN IK NOG EEN ZWIJNTJE WAAAAAAS!!!!!!!!!
+ nu naar de dietiste

Oud 15 juli 2010, 08:36   #45
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Alleen maar ------------------------------------- vandaag, fucking veel ----------

Maken ze me wakker van de ochtend "Niet kwaad zijn, maar de kat zat onder de elektrische garagepoort". Godverdomse kankerklere poort, 100 000 duizend keer heb ik het gezegd, die poort stopt niet automatisch. Ik had ze bijna aan stukken gemept met eender wat.

Gelukkig leeft men kat nog, niet verlamd, ziet er in orde uit...wil niet denken aan het ergste scenario. 11 jaar zorg ik al voor die kat, sta er godverdomme uren voor buiten in de regen op te roepen, ga zelfs niet meer op vakantie sinds ik jong ben. Dan te denken dat zo'n kutpoort alles bijna vernietigd waar ik zoveel van hou, ben er nog steeds niet goed van. Nu maar hopen dat alles goed komt de volgende dagen of ik krijg iets, ik zweer het. Heb alles over voor mijn kat, mezelf opofferen zelfs, zonder enige twijfel, maar zo voelt iedereen zich wel als het om zijn huisdier gaat denk ik, hoop ik eerlijk gezegd.

Tags
>>>>> = kinderachtig, 'lolmutsen? kerstmutsen!', + of -, 5 dagen to ->, how you doowing?, levenloze discussies, olivieeeeerrrr muhaha, oliwier does america, polen vs marokko, random shit, soko vs musti, toodaloo mothafuckaaaa, what da?! what da fuck?!?

Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (2 leden en 2 gasten)
black2death, ‎TheLegendOf1977

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten