Oud 08 juli 2010, 09:56   #1
GKillerX
XGN Punten: 2615
Editor

GKillerX's avatar

Rep kracht: 18 GKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekend
[DEEL3] +/- Topic

Zo als jullie weten was het eerste +/- topic heel goed gelopen, en werd er dagelijks er in gereageerd. Maar helaas is dat topic door twee redenen gesloten. De eerste reden is taal gebruik en reacties tegen XGN leden. De tweede reden is omdat de +/- topic al heel lang is, namelijk 228 pagina's lang is.

En dus laat het oude +/- topic achter ons, en ga er maar lekker bij zitten en wees dit keer aardig tegen elkaar want van af vandaag gaan we met de tweede +/- topic beginnen, waar jij al je +'jes en -'etjes die zijn gebeurd of nog moeten gaan gebeuren hier in dit topic kan vertellen.
Oud 08 juli 2010, 12:04   #2
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Nou dan begin ik maar meteen met een hele goede +

+++++ Eindelijk Vakantie !!!!
- wel nog even maandag boeken inleveren en vrijdag rapport halen
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 08 juli 2010, 12:25   #3
cotemcandy
XGN Punten: 2346
Extreem Forum Gebruiker

cotemcandy's avatar

Rep kracht: 20 cotemcandy zal snel beroemd wordencotemcandy zal snel beroemd worden
Stuur een bericht via MSN naar cotemcandy
+ Eindelijk eens goed geslapen, de eerste keer in dagen!
+ Ben blij

Welkom in de himalaya.... ijsjes ?
cotemcandy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 juli 2010, 12:53   #4
Jesse.B
XGN Punten: 2924
brombrom

Jesse.B's avatar

Rep kracht: 13 Jesse.B is een voorbeeld voor iedereenJesse.B is een voorbeeld voor iedereenJesse.B is een voorbeeld voor iedereen
Stuur een bericht via MSN naar Jesse.B
+/- vanmorgen werken
+ vanmiddag vrij
+vanavond zwemmen
+ vanmiddag mooi mass effect 2 doen
Oud 08 juli 2010, 14:27   #5
FlameFoxx
XGN Punten: 2426
Respect 4 Muts

FlameFoxx's avatar

Rep kracht: 22 FlameFoxx zal snel beroemd worden
- Morgen nog 2 toetsen en dan + eindelijk vakantie.
- Alleen maar kutspellen de laatste tijd.
+ Lekker weer buiten en - ik zit binnen te leren.
- Natuurkunde is moeilijk.
+ Duits niet - maar dat is wel veel.
Oud 08 juli 2010, 14:37   #6
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
+ Lekker op tijd thuis van mijn werk.

+ Zo naar de kapper.

+ Nog 1 week werken en dan 4 weken Vakantie.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 juli 2010, 15:23   #7
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
- Pc is tergend sloom, rijp voor de schoothoop
- Geen Xbox 360, nog 8 dagen wachten
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 juli 2010, 15:52   #8
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
+++ Elke dag dat voorbij gaat is een dag dichter bij Mafia 2, Fallout New Vegas en vele andere topgames.
++ In 4 a 5 dagen tijd zowel Gow1, Gow2, Gow3 uitgespeeld. 1 platinum gehaald (Gow1). Gow 2 & 3 nog zo'n 8 trophies te gaan in totaal.
++ Heb nog een boel kleine dingen in games te doen, qua dlc of nog enkele trophies die ik achterliet wegens te moeilijk of te lang duren. Vlieg er nu weer in en heb er goesting in.

--- Gisteren kreeg ik de kat niet binnen laat op de avond, om 4 uur s'nachts nog niet, ben dan maar gaan slapen, al ging dat moeilijk. Vandaag maar één keer gezien en voor de rest op wandel. Huisdieren, fantastisch om te hebben maar soms verbazen ze je toch maar weer.
-- Elke dag sporten, is wel mijn eigen idee sinds maanden, maar het werkt elke dag op mijn zenuwen. Nooit verstaan wat mensen er tof aan vinden, maar het is nu éénmaal de enige manier om wat kilo's kwijt te raken.
Oud 08 juli 2010, 16:38   #9
cotemcandy
Extreem Forum Gebruiker

cotemcandy's avatar

Rep kracht: 20 cotemcandy zal snel beroemd wordencotemcandy zal snel beroemd worden
:
-- Elke dag sporten, is wel mijn eigen idee sinds maanden, maar het werkt elke dag op mijn zenuwen. Nooit verstaan wat mensen er tof aan vinden, maar het is nu éénmaal de enige manier om wat kilo's kwijt te raken.
Elke dag? Is dat niet een beetje veel? Gewoon geen frisdrank drinken, geen snoep eten, en niet meer eten dan nodig is, en dan 2 maal per week naar de fitness. Dat is meer dan genoeg, (Allez, voor mij toch) (20 kilo kwijt in 3 maanden, kan ook aan mij liggen dat ik zo veel kilo's verlies in een korte tijd)

En sporten is toch over het algemeen leuk? zo kapot gaan van het zweet, en op het einde een gevoel hebben van: Ik heb mijn best gedaan.

++ Straks naar fitness
+ nu naar mijn bomma gaan
- moe
- mij daar net even laten gaan met het eten... Als de ouders niet thuis zijn en de kasten zijn niet op slot, gevaarlijke verleiding
+ Binnenkort met jesse naar Antwerpen

Oud 08 juli 2010, 16:42   #10
FlameFoxx
XGN Punten: 2426
Respect 4 Muts

FlameFoxx's avatar

Rep kracht: 22 FlameFoxx zal snel beroemd worden
- Sporten is ook niet leuk.
+ Alleen met vrienden wel.
+ Allemaal 5'en en 6'en, één 3 en een 10 in de proefwerkweek!
Oud 08 juli 2010, 16:52   #11
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
:
- Sporten is ook niet leuk.
+ Alleen met vrienden wel.
+ Allemaal 5'en en 6'en, één 3 en een 10 in de proefwerkweek!
waarvoor die 10 dan ?

- ik zal voor Frans misschien nog wel lager dan een 3 hebben
- moe
+ ff liggen terwijl ik de tour kijk, proberen wakker te zijn bij de eindsprint
Oud 08 juli 2010, 17:05   #12
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
+++ ben over met 0 te korten en gemiddeld een 7
----- morgen laatste dag en dan eindelijk vakantie.
Oud 08 juli 2010, 17:38   #13
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

- Ben ik toch nog in slaap gevallen
- Eindsprint gemist
Oud 08 juli 2010, 19:10   #14
IDWGROEP
XGN Punten: 2739
Forum-Verslaafd

IDWGROEP's avatar

Rep kracht: 11 IDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uit
+++++++++++++++++++++++++++++++++ nog 1100 m2 dan hebben we bouwvak dat mag ook wel want we hebben al 17000 m2 stenen in de grond gelegt.
------------------------------------------------------------------------ na de bouwvak moet alles er weer uit en moeten we het weer opnieuw gaan leggen
IDWGROEP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 juli 2010, 19:48   #15
cotemcandy
Extreem Forum Gebruiker

cotemcandy's avatar

- Niet gaan sporten vandaag
- Ik had geen vervoer naar de fitness (en de fiets is bij de fietsenmaker want er waren spaken uit)
- moe
+ Dorien die prettig gestoord doet
+ Ik ben blij!
- is het forum nu minder actief geworden of lijkt dat alleen zo?

Antwoord

Tags
>>>>> = kinderachtig, 'lolmutsen? kerstmutsen!', + of -, 5 dagen to ->, how you doowing?, levenloze discussies, olivieeeeerrrr muhaha, oliwier does america, polen vs marokko, random shit, soko vs musti, toodaloo mothafuckaaaa, what da?! what da fuck?!?

Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (2 leden en 1 gasten)
black2death, ‎TheLegendOf1977

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten