Oud 30 juli 2010, 15:35   #31
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Is het die Russische film die je laatst had gekocht?

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2010, 16:53   #32
ComEpsilon
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!

ComEpsilon's avatar

Rep kracht: 24 ComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaan
Guy his head is being shot off part 1 ??

@Dominus: Russische film? Zo ja, dan is het voor ons toch gedaan, want mijn kennis van Russische films is redelijk klein
ComEpsilon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2010, 16:59   #33
DominusNL
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Mijn filmkennis is sowieso best klein.

Oud 30 juli 2010, 18:41   #34
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Ja denk niet dat iemand het raad tis idd een russische film(denk ik tenminste)
Botched
http://www.youtube.com/watch?v=4VBJ6II0tSo

post iemand anders maar een nieuwe
Oud 30 juli 2010, 18:52   #35
DominusNL
Rawr.

DominusNL's avatar

:
Ja denk niet dat iemand het raad tis idd een russische film(denk ik tenminste)
Botched
http://www.youtube.com/watch?v=4VBJ6II0tSo

post iemand anders maar een nieuwe
Dat was hem ja, was de naam vergeten.

Oud 30 juli 2010, 19:58   #36
Darkness
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
nou ik zal de andere mensen eerst een kans geven voor ik hem zeg
Oud 30 juli 2010, 20:00   #37
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Volgens mij is dat Eragon.
Oud 30 juli 2010, 20:11   #38
DominusNL
Rawr.

DominusNL's avatar

:
Volgens mij is dat Eragon.
Klopt.

Oud 30 juli 2010, 20:30   #39
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
tsja, dan heb ik ook echt geen flauw idee. het lijkt haast wel een pop, ondanks al dat bloed...

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2010, 20:36   #40
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
Ik wist het wel maar iemand had al antwoord gegeven ik vond trouwens die fil te veel lijken op Lord Of The Rings
Oud 31 juli 2010, 06:43   #41
joeri1000
XGN Punten: 1013
J1K

joeri1000's avatar

Rep kracht: 9 joeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaan
lastige,

hoop ik

joeri1000 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 07:18   #42
Mr_Klojjo!!
XGN Punten: 2681
Senior Member

Mr_Klojjo!!'s avatar

Rep kracht: 0 Mr_Klojjo!! heeft een positieve uitstralingMr_Klojjo!! heeft een positieve uitstralingMr_Klojjo!! heeft een positieve uitstraling
idd lastig ik ken em niet of ik wweet t niet meer
Mr_Klojjo!! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 12:48   #43
Darkness
Editor

Darkness's avatar

angels and demons?
Oud 31 juli 2010, 23:01   #44
joeri1000
XGN Punten: 1013
J1K

joeri1000's avatar

Rep kracht: 9 joeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaan
(Buzzz) nope wrong. need hints?
joeri1000 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2010, 23:13   #45
Darkness
Editor

Darkness's avatar

Ja een hint zo welkom zijn aangezien het een vaag plaatje is

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten