Oud 26 september 2009, 18:06   #1
GKillerX
XGN Punten: 2615
Editor

GKillerX's avatar

Rep kracht: 18 GKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekend
[DEEL2] Foto's van Members!

Omdat het ouwe topic vol foute zat van ouwe foto's beginnen we hier weer opnieuw

Post alleen foto's dus geen hele discussies over een foto, maar wees een man(of vrouw) en post ook een foto!

(btw alleen foto's van je zelf erop)

Laatst gewijzigd door GKillerX : 06 februari 2010 om 15:46.
GKillerX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 21:55   #2
The Duke
XGN Punten: 2008
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 15 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn

Eh, ik ben die linkse. Maar dat snappen jullie ook wel hé.
The Duke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2009, 01:32   #3
kahraba
XGN Punten: 2066
Forum-Koning

kahraba's avatar

Rep kracht: 12 kahraba is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Duke Bekijk bericht

Eh, ik ben die linkse. Maar dat snappen jullie ook wel hé.
goed dat je dat even melde want voor een sec dacht k werkkelijk dat je recht was

ehum dat ben ik dus alhoewel de foto is wel kei oud een jaar of 2 wellicht 3 weet het even niet meer, maar goed dit ben ik
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (24,2 KB, 76x gelezen)

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOE

Laatst gewijzigd door GKillerX : 28 september 2009 om 15:44.
kahraba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 oktober 2009, 23:47   #4
InStaKiLL
XGN Punten: 3164
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Hehe, ik ook maar dan.

Is van een half jaar terug. Heb nu gin militmeter meer.

Ik verwijder uhm binnenkort weer. Ik laat uhm niet heletijd op het forum staan.
Oud 03 oktober 2009, 08:19   #5
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Meest recente:
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 oktober 2009, 11:02   #6
The Duke
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 15 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
^ Is dat op school ofzo Ubiytsa? Sjiek heur met zo'n bloemetje op tafel. Ennuh stond hierboven zonet ook geen pic van Ge niss?
Oud 03 oktober 2009, 11:18   #7
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Duke Bekijk bericht
Ennuh stond hierboven zonet ook geen pic van Ge niss?
Ze geloven niet dat ik dat ben ;o)
GE niss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 oktober 2009, 13:53   #8
InStaKiLL
XGN Punten: 3164
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Echt onverwachte pics eigenlijk . Nog geen steriotype gamer gezien eigenlijk .
Oud 03 oktober 2009, 14:10   #9
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InStaKiLL Bekijk bericht
Echt onverwachte pics eigenlijk . Nog geen steriotype gamer gezien eigenlijk .
Jij bedoelt zeker van die gasten met baarden en vet haar in een paardenstaart en een beetje smoezelig.

Je hebt wel een beetje studentikoos uiterlijk voor een assassin trouwens Ubiytsa.

Of is dat je dekmantel

Luctor et Ejaculator

Laatst gewijzigd door GKillerX : 08 oktober 2009 om 09:44.
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 oktober 2009, 15:40   #10
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Dat is mijn dekmantel.
Oud 03 oktober 2009, 19:14   #11
CrossFire_NL
XGN Punten: 2274
Roermond's most respected

Rep kracht: 28 CrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uit
Hehe ik hoopte al dat je cardigans zou dragen Jeffrey.
CrossFire_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 oktober 2009, 19:23   #12
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Maar natuurlijk Philip. Ik heb er 3.
Oud 04 oktober 2009, 12:03   #13
The Duke
Blablabla

The Duke's avatar

Oké dan! Doe ik nog maar ff een picca dumpen hé:

In de tuin, zomer 2009.
Oud 04 oktober 2009, 12:16   #14
GKillerX
XGN Punten: 2615
Editor

GKillerX's avatar

Rep kracht: 18 GKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekend
The duke is teminste goed bezig! de rest is allemaal weer off topic aan het gaan...
Oud 04 oktober 2009, 14:17   #15
Hunterr
XGN Punten: 3641
Banned

Hunterr's avatar

Rep kracht: 0 Hunterr is op de goede weg
Duke is de enige die hier foto's plaatst, een aantal hebben ook wat geplaatst maar de meeste nog niet?
waar vrezen jullie voor? Bang dat we jullie lelijke koppen gaan uitlachen? Mensen hier praten wel over andermans fotos maar zelf durven ze niets te posten.
Hunterr is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten